Skocz do zawartości

Temperatura wydechu


Tamka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo prosta sprawa, ta firma chcąc na siłę zmniejszyć masę silnika obniżyła grubość ścianek cylindra i w sytuacji opisywanej przez Tamkę zgaszenie silnika powoduje zatrzymanie pompy płynu chłodzącego przy jednoczesnym dalszym puchnięciu tłoka w połowie jego skoku a to zwiększenie jego średnicy rozciąga cylinder w sposób trwały tworząc tzw. "baryłkę"

Jakich konkretnie modeli się to tyczy? bo chyba nie enduraków...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich konkretnie modeli się to tyczy? bo chyba nie enduraków...

Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka".

Jak śmiesz podważać jego zdanie?

Ja czekam na opinię Adama z Kanady, bo teorię z Sosnowca już mamy.

Halo Adamie! Czy może się dziać coś takiego jak dzieje się w KTMach dłubanych przez Piotrka?

Edytowane przez Vatzeque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś kwas z tym KTMem, cienką ściankę cylindra to ma GSXR 1070, i nie puchnie i nie baryłkuje.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tych prawd wioskowych zbyt poważnie. Dzwoni ale nie w tym kościele, "puchnący tłok, rozpychający cylinder..." zdanie to daję pod szczególną rozwagę świadomych użytkowników tego forum zwanym w sieci "forum u Piotrka Dudka".

Dlatego czekam na odpowiedź. Subaru również miałem i zgodzę się że 2,5- litrowe jednostki mają problem, jest to rozwiercona jednostka do tego stopnia że ścianki cylindrów są zbyt cienkie, pod wpływem różnych temp pracują i po pewnym czasie uszczelki pod głowicami mówi papa. Ale żeby KTM miał ten problem to nigdy nie słyszałem. Edytowane przez major000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...