Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Flex-hone to przyrzad do honowania cylindrow zeliwnych.Do honowania cylindra pokrytego nikasilem musisz znalezc warsztat posiadajacy honownice z glowicami diamentowymi. Jak wyglada twoj pierscien tlokowy, czy jest dotarty na calej powierzchni czy ma miejsca niedotarte ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 W ogóle są już gdzieś w Polsce diamentowe głowice? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hacker33 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Jak patrzyłem na tłok oraz pierścień przez kanał wydechowy to wszystko wygląda jak dopiero wyjęte z pudełka.Na tłoku nie ma żadnych śladów ani odbarwień i na pierścieniu również.Silnik wypalił z 4 baki paliwa (zrobił jakieś 200-300km). Edytowane 4 Stycznia 2013 przez hacker33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Czy pierscien wlozony w cylinder i wypoziomowany tlokiem ma jakies przeswity gdy spojrzysz przez cylinder pod swiatlo ?Pierscien nie powinien wygladac jak wyjety z pudelka, powinien miec slady wspolpracy z tuleja na krawedzi gdzie jej dotyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hacker33 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Jutro zdejmę cylinder i podjadę z nim w tygodniu do Mostowego niech się wypowie co i jak.Przy okazji spojrzę dokładnie na tłok i pierścień. Czy pierscien wlozony w cylinder i wypoziomowany tlokiem ma jakies przeswity gdy spojrzysz przez cylinder pod swiatlo ?Pierscien nie powinien wygladac jak wyjety z pudelka, powinien miec slady wspolpracy z tuleja na krawedzi gdzie jej dotyka. A po jakim czasie na pierścieniu powinny pojawiać się ślady współpracy liczać, że tuleja jest gładka jak lustro i docieranie jest utrudnione?Domyślam się, że w moim przypadku takie ślady powinny pojawić się w miejscach gdzie widać, że pierścień już styka się z gładzią cylindra - te jasne miejsca na powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam taki zakład w Krotoszynie :) Honowałem już kilka cylindrów od crossówek z nikasilem tam i nie miałem problemu. W razie czego dawaj na pw to pogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.