wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 To że jest większa rezystancja to nic i tak podejrzewam że mierzysz to multimetrem za góra 30zł którego kable maja same z siebie opór ;) Wkładaj jak jest iskra to jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Dzięki za info. Magneto i stator nie są zalewane olejem są suche. Multimetr wziąłem od ojca do najdroższych nie należyhttp://www.zpuh.com....c-z-interfejsemto taki jesthttp://www.fotosik.p...d24e66ddb8.html Jutro idę do firmy która przewijała ceweczkę, żeby zabezpieczyli ją przed rozsypaniem się.Przewinięcie 52 zł mnie kosztowało. Ale cieszę się , że się ktoś tego podjął. i zrobił.Po przewinięciuhttp://www.fotosik.p...b78c671879.htmlPrzed przewinięciemhttp://www.fotosik.p...d5b195debc.html Edytowane 10 Marca 2013 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 na pewno nie pracuja w oleju? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No ja mam takiego dziadzia który ma cierpliwość i przewija ;] bo te cewki przewija się ręcznie. Zabezpieczam ostatecznie żywicą 250 stopni potrzebuje do ponownego przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Na pewno nie jest w oleju, to stary model rok `83, kapa jest sucha jak w WSK-ce 125ccmhttp://www.fotosik.p...5cdc86ebfe.htmlmoże wiecie jaka temp. będzie występowała na cewce?A dlaczego sądzisz, że przewija się je ręcznie? To po kiego grzyba wymyślili te durackie maszyny. Jakby my sily w ręcach nie mieli. Hehehe :biggrin: Cewka poszła do odwinięcia, bez żadnego problemu Pan kierownik przyjął. I zabezpieczą ja przed rozwijaniem się, superowo.Jutro do odbioru. zobaczymy co z tego wyjdzie. Edytowane 10 Marca 2013 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Zrobisz sie w przysłowiowego ch... bo ta cewka po prostu ma mieć dość wysoki opór ma zasilać moduł napięciem oscylującym w okolicach 90V Jak odwiniesz może tyle nie wyprodukować i będziesz miał trudniejszy rozruch ;] Przewija się ręcznie gdyż mało który zakład dysponuje tak precyzyjna maszynę do tak cieniutkiego drutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Jadę odebrać zaraz napiszę co i jak No i odebrane, zmierzyłem rezystancjęR=85,5 ohmhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1917aba785df4cf3.html Edytowane 12 Marca 2013 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 tak, tylko tam jest raczej tak jak wska pisze istotniejsza jest ilosc zwojow, choc najlepiej jakby jedno i drugie sie zgadzalo... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Właściwie czekałem na post: jest iskra albo... zjebałem nie ma. Tak z pomiaru oporności nic na dobra sprawę nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Wueska wreszcie doczekałeś się odpowiedziJest jest jest i jeszcze raz jestISKRATemat uważam jak na razie zakończony sukcesem.Choć go nie kończę ( Bo pewnie coś się zje..e)Być może, z moim szczęściem pewnie się długo tym nie pocieszę.Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem, za wiarę w to, że mi się uda i jej brak.I za itp. itd.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e537f57ba6fb784b.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 zmierz mi proszę tylko ile cewka "daje" dla potomności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Jak będę tam gdzie stoi moto to zmierzę ale na razie jest za zimno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) no i bylem tam gdzie jest moto ale nie zmierzyłem V założyłem aku 12Ah pokręcilem chwilkę bo rok stała nie odpalana załapywała powoli i załapała. Teraz pali na dotyk tzn. czas odpalenia = jest czasowi dotyku klawisza w telefonie podczas wpisywania literki w sms-ie Edytowane 14 Maja 2013 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 cebula rzuciła paleniebrak iskryostatnie kilka razy miała problem z odpaleniem z "dotyku", reszta bez zmian, ostatni powrót odbył się w ulewę, moto odstawione sprawne co mogłem posprawdzałem cewka WNwejście 1,4Ohm, wyjście 18kOhm alternatorZielony-biały - 315-385 ohm 315Niebieski-biały -77-95 ohm 85Zielony-brązowy - 76-92 ohm 89Zielony-jas.niebieski - 95-116ohm 45 :icon_question:Zielony-różowy - 126-154ohm 122 idąc tropem kabelków wychodzi na to że impulsator dokonał żywotaidzie to naprawić ? niby cewka tylko że całość jest w amelinium i zalane żywicą stary temathttp://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158385-honda-cm-400-brak-iskry/ Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Stary impulsator naprawia się poprzez jego wymianę, zimne luty i przegrzania załatwiają na amen...Trza dopasowac od innego motocykla, na taki coby pasował nieco konstrukcyjnie- mocowaniowo, a kabielki zawsze się polutuje... A jak sprawdzałeś impulasor? Najwłaściwszy sposób, to sprawdzenie, czy daje impulsy, takim starym ruskim multimetrem wskazówkowo-wychyleniowym...np. taki typ, tlko aby sprawny był( a nie zawsze jest)http://allegro.pl/multimetr-wskazowkowy-c4352b4-1-c-i5273006090.html Pozdr.J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.