rafal691 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 WitamKolejny problem tym razem z yz 125 (88r 89r) sprzęt po kupieniu i kilku mth zimny (zagrzany raz pali raz nie) nie chce odpalić za żadne skarby, po wlaniu strzykawką paliwa do komory(po wykreceniu świecy) odpala ale słabo się zbiera strasznie zmulony. Ściągnelismy cylinder i wraz z tłokiem do pomiaru, warsztat stwierdza za duzy luz to nowa tuleja i do tego tłok. Wszystko cacy po złożeniu moto nadal nie pali. Jak juz odpali na poprzednim patencie nie wkręca się na obroty zauważylismy że zawiesza się zawór wydechowy powstał próg miedzy zaworem a przestrzenia w cylindrze. Czym może byc spowodowane nie odpalanie sprzętu ?Z góry dzięki za odpowiedzi i pomocPozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jeśli po wymianie tulei i tłoka sytuacja jest podobna, to może winne są uszczelniacze skrzyni korbowe?Na początek wyczyść dobrze gaźnik i ustaw wstępnie jak podaje serwisówka.Jak wygląda filtr powietrza i paliwa?Kiedy wymieniałeś? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 ktoś miał kiedyś podobny problem że musiał strzykawką wlewać to na chwile palił to pamiętam że świeca była do dupy; o... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal691 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 filterek czysty i swieży gaźnik czyszczony chemia i sprężonym powietrzem, ale gdyby było to uszczelnienie skrzyni to brał by lewe powietrze nie było by problemu z obrotami ? a takie nie wystepują. co do serwisówki nie mogę znaleźć ustawień może jakieś namiary na jakąś stronkę ? Świeca dobra, iskra ładna niebieska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Tuleja do setki w ogóle się nie nadaje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 gdyby było to uszczelnienie skrzyni to brał by lewe powietrze nie było by problemu z obrotami ?Właśnie że będą.W dwusuwie jak masz nieszczelne simeringi to mieszanka paliwowa (o ile jest zassana) zostaje wypchnięta przez nieszczelność na zewnątrz skrzyni korbowej i trafia do otoczenia zamiast do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal691 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 a po odpaleniu takich problemów nie ma ;) chodzi dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hacker33 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 a po odpaleniu takich problemów nie ma ;) chodzi dobrze W pierwszym poście napisałeś, że po odpaleniu zamula. Powodów może być wiele:zła szczelina na świecyprzestawiony zapłonnie otwierający się zawór wydechowyzła regulacja gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal691 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 to było przed wymianą cylindra, zawór wydechowy nie otwierał się do końca teraz juz się otwiera pozostał tylko problem z odpalaniem wymienie świece na nowa i oddam moto do ustawienia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) a po odpaleniu takich problemów nie ma ;) chodzi dobrze W dwusuwie ważne jest ciśnienie jak i podciśnienie w skrzyni korbowej do prawidłowej pracy silnika.Jeśli nie wytworzy się wymagane podciśnienie aby zassać mieszankę z gaźnika i później ciśnienie aby wtłoczyć ją do komory spalania to będziesz miał problemy z odpaleniem i prawidłową pracą pieca.Wymieniłeś tłok,tuleje,pierścienie pewnie też, więc ciśnienie nad tłokiem jest ok (chociasz tego niewiem,nie pisałeś nic o pomiarze),a co z ciśnieniem/podciśnieniem pod tłokiem ? Tam jest jeszcze jeden element uszczelniający,którego nie wymieniałeś podczas remontu. Pozdrawiam Edytowane 4 Stycznia 2013 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.