Tomek Kulik Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Pobijta się...Ja stawiam pytanie: czemu choper? Po co Ci motocykl, który ma problem z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 O! Zapomniałem....nie uczyłeś się historii ?Bydgoszcz 1939 ????gdyby się nie daj Boże powtórzyło byłbyś jednym z nich :biggrin:powiedz "A" :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 dobrze, że inni się przejmują4 czy 20kW - i tak nie spełnia warunków dla kat. A2 - więc konsekwencje te same jak w przypadku gdyby w ogóle nie miał motocyklowego prawka Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie. historia lubi się powtarzać, kilka lat temu skuter Suzuki był dławiony zwężką na wylocie wydech i silniki padały na gwarancji :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 historia lubi się powtarzać, kilka lat temu skuter Suzuki był dławiony zwężką na wylocie wydech i silniki padały na gwarancji :biggrin: :biggrin: :biggrin: Jak pada na gwarancji to nie ma się czym przejmować. Problem zaczyna się jeśli padnie już po okresie gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Pobijta się...Ja stawiam pytanie: czemu choper? Po co Ci motocykl, który ma problem z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem? Tomek, nie chodzi tu o bicie ale o fakt wejscia w temat naklepania idiotyzmow i wyjscia nigdy nie powracajac do tematu, Co najwyzej moze swiadczac o ..... Swego czasu byl tu taki jadan ktory klapal swoje wcale mie mniej inteligentne wypociny. Niestety gdy przyszlo odpowiedziec na konkretne pytania w konkretnej konfrontacji to uzytkownik LEHOOM ( alias Qurim ) wyszedl jak niepyszny i nigdy wiecej sie ba tym forum nie pojawil. Kilka dni poziej identyczne w stylu wypociny pojawily sie u nowo zalogowanego Qurim'a Moze jako moderator wypadalo by blysnac troche wiedza o nie trolowaniem. O ile w dziale mechaniki daje rade tak w tematach innych niestety jest trolem przez duze T ! JAk jest taki koak to niech odetnie sie inteligentna ripsota w stosunku do mojej osoby a nie w temacie czy na temat, pec, ze nigdy mu to nie wychodzi. A co do tematu to tak jak powiedyiales, w jakim celu kupuje sie crusera. Chyba dlatego, ze sie winklow nie ogarnia / tyczy sie jednego takiego ktorz elektra wokol komina..... :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cornes Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Przebrnąłem jakoś przez ten offtopic i kilka postów było przydatnych. Prosiłbym jednak o odpowiedź na jeszcze kilka pytań.Jak można samemu zarejestrować motocykl na te 35 kW, a gdy go kupujemy ma np 42 kW? Jak dokładnie ten proces przebiega? Gdzie się trzeba dokładnie udać by posadzić motocykl na te "rolki", które sprawdzą jego moc i wklepią mi w dowód wykazane <35 kW? PS. Ktoś pytał czemu chopper? Problemy z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem? Może troszkę. Po prostu kocham choppery, podoba mi się ich wygląd, praca silnika, są w miarę ładowne na trasę, są majestatyczne, konstrukcja niewiele zmieniona przez 50 lat. Ale panowie o gustach się nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Jak można samemu zarejestrować motocykl na te 35 kW, a gdy go kupujemy ma np 42 kW? Jak dokładnie ten proces przebiega? Gdzie się trzeba dokładnie udać by posadzić motocykl na te "rolki", które sprawdzą jego moc i wklepią mi w dowód wykazane <35 kW? Jak chcesz zarejestrowac cos co nie moze ybc zarejestrowane tak, jak Ty to sobie wyobrazasz ? REJESTRACJA MOTOCYKLA NIE MA NIC WSPOLNEGO Z UPRAWNIENIAMI ! Kupuje sie zestaw dlawiacy w ktorym jest wpis, ze po wbudowaniumotocykl ma ta a nie inna moc, zadne rolki, czy pomiar mocy nie jest wymagany. Koszt zestawu dlawiacego to ca. 600 pln'ow+ wysylka :crossy: Edytowane 29 Grudnia 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cornes Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie wiem o co chodzi z tym zestawem dławiącym, mógłbyś podać jakiś przykład?Czyli nie można motocyklowi zmienić w żaden sposób wartości mocy w papierach przy przerejestrowywaniu? Mógłbyś podać jakiś przykład tego zestawu dławiącego, bo za bardzo nie wiem o co chodzi.Czyli nie da się zarejestrować motocykla samemu obniżając mu moc silnika w papierach na te 35 kW? Ludzie jednak tak robią, jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shad11 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Omg! haha jebne :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) Nie wiem o co chodzi z tym zestawem dławiącym, mógłbyś podać jakiś przykład?Czyli nie można motocyklowi zmienić w żaden sposób wartości mocy w papierach przy przerejestrowywaniu? A o jakie przyklady Ci chodzi ? Zestaw dlawiacy, to zestaw dlawiacy i nie masz zadnych wilelek. Zastynawiam sie czy Ty kumasz slowo pisane ? Jak sobie to wyobrazasz ? W jaki sposob chcesz to zrobic ? Kumasz, ze jest tylko JEDEN jedyny sposob ? Jezeli chcesz zmienic w inny sposob to kto wystawi Ci na to swiadectwo homologacji ? Pan Kazio z osiedlowego garazu w goracej wodzie & kompany ? Omg! haha jebne :-) Nie tylko Ty :icon_mrgreen: , ja chyba tyz :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 29 Grudnia 2012 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak_mm Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 To może ci coś pomoże pierwszy link od wujka gogle http://www.motomazury.com.pl/produkty/blokowanie_motocykla_zdlawianie_mocy_motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Z tego co wiem to Honda Shadow 750 c2 (chyba od 1997r) albo np. nowsza 750 c4 aero mają poniżej 35kW - ok 45 koni (33kW).Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cornes Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Wiem, do tego są jeszcze Yamaszki Drag Star, ale to tylko 650.No nic, dzięki za wyczerpujące odpowiedzi i przepraszam za upierdliwość amatora : )Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie.Suzuki już zauważyło i ma w swojej ofercie motocykl typu chopper/cruiser odpowiedni dla kat. A2 - niemniej jest to motocykl nowy, czyli w cenie troszkę wyższej niż ten z linku KS - nie spinaj się tak i nie wyżywaj na Cornes-iejemu nie chodzi o to w jaki sposób zdławić motocykl tylko o to, co należy zrobić aby w dowodzie był wpis o odpowiedniej mocy!Na to pytanie odpowiedzi może udzielić ktoś biegły (niekoniecznie pani w okienku) w wydziale komunikacji Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.