Skocz do zawartości

Nowe przepisy dotyczące prawa jazdy, motocykl


Cornes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pobijta się...

Ja stawiam pytanie: czemu choper? Po co Ci motocykl, który ma problem z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Zapomniałem....

nie uczyłeś się historii ?

Bydgoszcz 1939 ????

gdyby się nie daj Boże powtórzyło byłbyś jednym z nich :biggrin:

powiedz "A" :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

dobrze, że inni się przejmują

4 czy 20kW - i tak nie spełnia warunków dla kat. A2 - więc konsekwencje te same jak w przypadku gdyby w ogóle nie miał motocyklowego prawka

 

Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie.

 

historia lubi się powtarzać, kilka lat temu skuter Suzuki był dławiony zwężką na wylocie wydech i silniki padały na gwarancji :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

historia lubi się powtarzać, kilka lat temu skuter Suzuki był dławiony zwężką na wylocie wydech i silniki padały na gwarancji :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

Jak pada na gwarancji to nie ma się czym przejmować. Problem zaczyna się jeśli padnie już po okresie gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobijta się...

Ja stawiam pytanie: czemu choper? Po co Ci motocykl, który ma problem z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem?

 

Tomek,

 

nie chodzi tu o bicie ale o fakt wejscia w temat naklepania idiotyzmow i wyjscia nigdy nie powracajac do tematu, Co najwyzej moze swiadczac o .....

 

Swego czasu byl tu taki jadan ktory klapal swoje wcale mie mniej inteligentne wypociny. Niestety gdy przyszlo odpowiedziec na konkretne pytania w konkretnej konfrontacji to uzytkownik LEHOOM ( alias Qurim ) wyszedl jak niepyszny i nigdy wiecej sie ba tym forum nie pojawil. Kilka dni poziej identyczne w stylu wypociny pojawily sie u nowo zalogowanego Qurim'a

 

Moze jako moderator wypadalo by blysnac troche wiedza o nie trolowaniem. O ile w dziale mechaniki daje rade tak w tematach innych niestety jest trolem przez duze T !

 

JAk jest taki koak to niech odetnie sie inteligentna ripsota w stosunku do mojej osoby a nie w temacie czy na temat, pec, ze nigdy mu to nie wychodzi.

 

A co do tematu to tak jak powiedyiales, w jakim celu kupuje sie crusera. Chyba dlatego, ze sie winklow nie ogarnia / tyczy sie jednego takiego ktorz elektra wokol komina.....

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebrnąłem jakoś przez ten offtopic i kilka postów było przydatnych. Prosiłbym jednak o odpowiedź na jeszcze kilka pytań.

Jak można samemu zarejestrować motocykl na te 35 kW, a gdy go kupujemy ma np 42 kW? Jak dokładnie ten proces przebiega? Gdzie się trzeba dokładnie udać by posadzić motocykl na te "rolki", które sprawdzą jego moc i wklepią mi w dowód wykazane <35 kW?

 

PS. Ktoś pytał czemu chopper? Problemy z pokonywaniem zakrętów i hamowaniem? Może troszkę. Po prostu kocham choppery, podoba mi się ich wygląd, praca silnika, są w miarę ładowne na trasę, są majestatyczne, konstrukcja niewiele zmieniona przez 50 lat. Ale panowie o gustach się nie dyskutuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można samemu zarejestrować motocykl na te 35 kW, a gdy go kupujemy ma np 42 kW? Jak dokładnie ten proces przebiega? Gdzie się trzeba dokładnie udać by posadzić motocykl na te "rolki", które sprawdzą jego moc i wklepią mi w dowód wykazane <35 kW?

 

Jak chcesz zarejestrowac cos co nie moze ybc zarejestrowane tak, jak Ty to sobie wyobrazasz ? REJESTRACJA MOTOCYKLA NIE MA NIC WSPOLNEGO Z UPRAWNIENIAMI !

 

Kupuje sie zestaw dlawiacy w ktorym jest wpis, ze po wbudowaniumotocykl ma ta a nie inna moc, zadne rolki, czy pomiar mocy nie jest wymagany.

 

Koszt zestawu dlawiacego to ca. 600 pln'ow+ wysylka

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi z tym zestawem dławiącym, mógłbyś podać jakiś przykład?

Czyli nie można motocyklowi zmienić w żaden sposób wartości mocy w papierach przy przerejestrowywaniu?

 

Mógłbyś podać jakiś przykład tego zestawu dławiącego, bo za bardzo nie wiem o co chodzi.

Czyli nie da się zarejestrować motocykla samemu obniżając mu moc silnika w papierach na te 35 kW? Ludzie jednak tak robią, jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi z tym zestawem dławiącym, mógłbyś podać jakiś przykład?

Czyli nie można motocyklowi zmienić w żaden sposób wartości mocy w papierach przy przerejestrowywaniu?

 

A o jakie przyklady Ci chodzi ? Zestaw dlawiacy, to zestaw dlawiacy i nie masz zadnych wilelek.

 

Zastynawiam sie czy Ty kumasz slowo pisane ?

 

Jak sobie to wyobrazasz ? W jaki sposob chcesz to zrobic ? Kumasz, ze jest tylko JEDEN jedyny sposob ? Jezeli chcesz zmienic w inny sposob to kto wystawi Ci na to swiadectwo homologacji ? Pan Kazio z osiedlowego garazu w goracej wodzie & kompany ?

 

Omg! haha jebne :-)

 

 

Nie tylko Ty :icon_mrgreen: , ja chyba tyz :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że Kw znikają i pojawiają się we "właściwościach technicznych" pojazdów w zależności kto i gdzie je publikuje. Jeśli Dealer Suzuki zauważy, że przez te 4 Kw spada mu sprzedaż, to Intrudery będą mieć 35 Kw. I po problemie.

Suzuki już zauważyło i ma w swojej ofercie motocykl typu chopper/cruiser odpowiedni dla kat. A2 - niemniej jest to motocykl nowy, czyli w cenie troszkę wyższej niż ten z linku

 

KS - nie spinaj się tak i nie wyżywaj na Cornes-ie

jemu nie chodzi o to w jaki sposób zdławić motocykl tylko o to, co należy zrobić aby w dowodzie był wpis o odpowiedniej mocy!

Na to pytanie odpowiedzi może udzielić ktoś biegły (niekoniecznie pani w okienku) w wydziale komunikacji

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...