Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam pytanie do ogarniętych w temacie hamowni, chciałem się z Gixem podpiąć pod cuś i podnieść obroty max o 500 sztuk i ogólnie zobaczyć co można pogrzebać w tym moim ew zestroić z pc i nowym wydechem i kolektorami, tylko gdzie to zrobić?

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam pytanie do ogarniętych w temacie hamowni, chciałem się z Gixem podpiąć pod cuś i podnieść obroty max o 500 sztuk i ogólnie zobaczyć co można pogrzebać w tym moim ew zestroić z pc i nowym wydechem i kolektorami, tylko gdzie to zrobić?

 

gdyby Cie interesowało to w Mińsku jest pan imieniem Marcin który ingerująć w samo ECU jest w stanie zrobić takie coś:

TRE, mapy zaplonu, mapy paliwa (z Baazaza lub PCIII lub PCV), temp wiatraka, immo, mapy drugich przepustnic i exupa i o ile mnie pamiec nie myli to PAIR wlaczenie wylaczenie ale tego nie ejstem pewien bo nie mam przy sobie definicji do tych map, zmienia zapłon, zdejmuje limitery... a najlepiej to byłoby do niego zadzwonić i spytać, bo możliwości ma nawet spore, im nowszy model tym większe możliwości i nie trzeba PC kupować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wszystko co piszesz od K8 w górę spoko, ale wcześniejsze modele jest problem. Pisałem już w tym temacie, że rozwiązaniem jest podpięcie ECU od nowszego modelu i przeróbka wiązki, ale to musi robić ktoś ogarnięty i trzeba mieć trochę gratów, co też kosztuje i pytanie, czy gra warta świeczki.

 

Problem, który występuje w starszych wersjach jest taki, że można np. podnieść limit obrotów, ale to i tak nie działa, bo owszem, zapłon odcina np. 500 obr/min wyżej, ale wtryski przestają podawać paliwo przy wartości fabrycznej. Z tego co zdążyłem się zorientować, podobnie jest z niektórymi modułami typu Bazzaz czy PC - np. możesz przestawić kąt wyprzedzenia zapłonu, ale tylko w jakimś niewielkim zakresie, tak naprawdę bezpiecznym dla silnika. Jeżeli masz zmotane trochę więcej, czyli np. podniesioną kompresję i masz możliwość lania drogiego paliwa, to może być konieczne (w sensie poszukiwania mocy) wyprzedzenia zapłonu o stopień, który niestety te moduły nie pozwalają. Inna sprawa, że jestem w szoku, jak łatwo się pracuje z takimi zabawkami. Kilkanaście lat temu żeby podnieść ilość podawanego paliwa musiałem własnoręcznie dłubać gaźniki, dopierać dysze i pierd...lić się z tym, że jak było ok przy wysokich obrotach, to silnik pracował totalnie nierówno na niskich itd. A teraz? Panie, ustawiasz wszystko pod konkretne obroty i inne parametry nie ruszając dupy sprzed ekranu...

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...