Skocz do zawartości

Samochód do 15 tys


Bartekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.olx.pl/oferta/nissan-silvia-s12-200sx-CID5-IDiLbsJ.html#690795a0dc

 

 

ciut ponad budżet ale zajebisty :D zwsze mówiłem że generalnie nie jaram się sportowymi samochodami ale to jest jeden z nielicznych wyjątków :D

Ja nie mogę bo na bank bym się roz**bał na 1 latarni albo był razem z bogusiem i karolem z wałbrzycha gwiazdą piratów drogowych

 

dziś widziałem młodszego w akcji i fajnie to lata podobno seria to była 2.0T i pogrom jest :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak troszke w temacie , ale nie calkiem , co lepiej wybrac auto starszej generacji z nalotem 500 tys ( oby tylko tyle) , czy nowsze z nalotem 100 tys ? segment C ,roczniki dla starszych to 2000 , nowszych 2005..moje autko powoli zaczyna niedomagac i mysle o zmianie.. ..za rok , czytalem na autocentrum opinie o roznych puszkach i kazde ma swoje + i - , nie ma aut bezawaryjnych , ale czy np warto dac 40 tys za 12 letnią Hondę , czy lepiej za 30 tys kupic 6 letniego zabojada ( albo i koreanca) ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel z mojej byłej roboty jakiś czas temu został przeniesiony z serwisu Skody do serwisu KIA. Na początku potraktował to jako regres, ale po kilku miesiącach z zadowoleniem stwierdził, że przy Skodach cały czas się coś pierdoliło, a w koreańcach tylko klocki, filtry i ogień! Prosta, zwykła mechanika i dużo miejsca w komorze silnika.

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mial ktos kontakt z A6 C5 ? wiem ze zawieszenie delikatne , a jak reszta ? czy takie 15 i wiecej letnie Ałdi nie bedzie skarbonką bez dna ? jeden skarbonki mi juz wystarczy :) , interesuje mnie silnik benzynowy i skrzynia manual.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest cos tej wielkości , w cenie do 20 tys i względnie bezawaryjne. ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak troszke w temacie , ale nie calkiem , co lepiej wybrac auto starszej generacji z nalotem 500 tys ( oby tylko tyle) , czy nowsze z nalotem 100 tys ? segment C ,roczniki dla starszych to 2000 , nowszych 2005..moje autko powoli zaczyna niedomagac i mysle o zmianie.. ..za rok , czytalem na autocentrum opinie o roznych puszkach i kazde ma swoje + i - , nie ma aut bezawaryjnych , ale czy np warto dac 40 tys za 12 letnią Hondę , czy lepiej za 30 tys kupic 6 letniego zabojada ( albo i koreanca) ?

Dlaczego 40 tys za 12-letnią Hondę? Civica VIII kupisz poniżej 30 tys z przebiegiem <200 000. O ile będzie to 1.8 benzyna na łańcuchu, to będzie to mniej niż połowa jego żywota. Ostatnia wersja IX jest już napchana debilną ekologiczną zarazą techniczną, a sześcioletnie dałnsajzingowe francuzy z przebiegiem 180 000 to już w ogóle skarbonki.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest cos tej wielkości , w cenie do 20 tys i względnie bezawaryjne. ?

Nie gniewaj sie ale wiekszosc z was zaczyna temat troche od dupy strony, pytacie co kupic majac 5,10,25 tys, takie pytanie nalezy zadac majac pieniadze na nowy samochod danego segmentu np mam 120 tys. co wybrac. Kupujac samochod uzywany marka powinna zejsc na drugi plan, im mniej kasy na auto tym mniej istotna marka auta, stan, przebieg i ogolna kondycja te kryteria powinny wam przyswiecac przy kupnie.

 

Metoda usuwania wgniecen jest w 90 % bezinwazyjna dla kondycji stali, w wiekszosci jest to metoda pulsacyjna na zasadzie dolek w druga strone 500 razy nacisniesz z odpowiednia sila w odpowiednim miejscu i stal powroci do poprzedniego stanu. Jesli nie ma podejscia wyciaga sie dolek od strony zewnetrznej. Im wiecej razy i z mniejsza sila wypycha sie wgniecenie tym bardziej powraca do stanu fabrycznego, chodzi o pracowanie stali po usunieciu glebszych i bardziej rozleglych wgniecen. Za kazdym razem warto najpierw zastanowic sie nad usunieciem bez lakierowania, tym bardziej jesli lakier jest fabryczny i nie zostal on naruszony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gniewaj sie ale wiekszosc z was zaczyna temat troche od dupy strony, pytacie co kupic majac 5,10,25 tys, takie pytanie nalezy zadac majac pieniadze na nowy samochod danego segmentu np mam 120 tys. co wybrac. Kupujac samochod uzywany marka powinna zejsc na drugi plan, im mniej kasy na auto tym mniej istotna marka auta, stan, przebieg i ogolna kondycja te kryteria powinny wam przyswiecac przy kupnie.

 

Robert, bzdury gadasz.

Im mniej kasy na zakup, tym mniej trzeba być wybrednym w kwestii marki i modelu, ale z drugiej strony im bardziej zjeżdżone auto, tym większe się stają roznice w trwalosci i opłacalności zakupu. Z jakiegoś powodu 10-cioletnie meganki są połowę tańsze niż Toyoty czy Hondy. Im starsze auto tym większa wiedza o jego słabych punktach, co przekłada się na atrakcyjność i cenę.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziggi coś w tym jest. ..mam Peugeot 407 z 2005 i auto zaczyna robic problemy z elektronika...co chwila jakaś nowość. ..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, też się z Tobą nie zgodzę. Zupełnie inaczej będzie wyglądać kondycyjnie i estetycznie po 300 tys km audi a inaczej np. peugeot. Więc marka niestety ma znaczenie...

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera czy to trzeba tlumaczyc jak chlopu na miedzy, nikt nie pisal ze lepszy 5 letni Peugeot czy inny gniot z przebiegiem np 50 tys. niz np 10 honda z przebiegiem 100 tys. Dokladnie tak jak napisalem po pierwsze stan i kondycja, potem marka. Nie uderzajcie ze skrajnosci w skrajnosc(peugeot-honda po to tylko zeby udowodnic swoje. Szukajac i ograniczajac sie do jednego modelu auta, szukajacy zamyka sobie brame a zostawia dziure w plocie. Fachofcy doradza kup A6 to zajebista fura, pacjent bedzie szukal tylko A6 ja nie mowie ze trafi na gniota(choc prawdopodobienstwo jest ogromne) jest wiele aut w tej cenie ktore nadaja sie do komfortowej jazdy, ale przede wszystkim jeszcze raz jak chlopu na miedzy po pierwsze stan i kondycja, potem marka

 

A swoja droga Tadeo co bys kupil dla siebie Audi A6 z przebiegiem 300 tys km po jakis przejsciach, niestety przebieg robi swoje, czy pachnaca nowoscia octavie z przebiegiem dajmy na to 40 tys. To jest tylko przyklad nie zwiazany z w/w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co dzień męczę Golfa V 1.6 (8v) + LPG z przebiegiem 340 tys km i nie dokładam złotówek. Przejechałem nim już grubo ponad 85 tys i dopiero teraz mam simering na wale do wymiany i na wiosnę wszystkie tarcze cham.. Reszta śmiga jak złoto! Oczywiście jak to szmelcwagen, pojawia się sporo ognisk korozji, ale ogólnie rzecz biorąc jest to najtańszy samochód w utrzymaniu jaki miałem (a było tego trochę :) I śmiem twierdzić, że zawdzięczam to jeszcze w miarę przyzwoitej jakości materiałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra , a moze Fiat Croma w 1.9 jTD , jechalem takim do Wloch i mega wygodne auto , 150 koni seryjnie jest w zupelnosci wystarczajace do tego auta ( a mozna podkrecic do 170 i wiecej), zpierdalal jak ta lala - 170 km/h caly czas bez zajakniecia . Czytam na necie ze bardzo niedocenione auto bo to Fiat i dlatego mozna wyrwac swiezy rocznik, za mala kase. , usterkowowosc modelu tez na zwyklym poziomie - poki co to moj faworyt w rankingu :) .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...