Dexster Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Panowie, zlożyłem klr na nowym tłoku, po szlifie. Odpaliłem moto, pochodziło chwile, kilku minutowa przejażdżka, wszystko ładnie. Odpaliłem ją na drugi dzień, moto stoi, chodzi równo i nagle zgasło, nie szło odpalić, sprawdziłem iskrę i oczywiście nie było. No to moto postawiłem, po jakimś czasie dałem do eletryka i stwierdził, że najprawdopodobniej moduł(sprawdził cewke, impulsator, przekaźniki), jak to w Polsce na moduł czekałem 2 miesiące, zakładam i... jak iskry nie było, tak dalej nie ma. Co to może być? Jak mogę dojść do przyczyny? Elektryk będzie miał czas w grudniu, a jeszcze by człowiek pojeździł. Dajcie jakieś złote rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Wrzuć schemat elektryczny układu zapłonowego do swojego moto. Elektryka jest bardzo upierdliwa w diagnozie, mimo że rezystancje się nie zgadzają to i tak często wszystko działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Na początek sprawdź czy stacyjka podaje wszędzie napięcia,czy wyłacznik zapłonu jest sprawny i nie robi przerwy w obwodzie,przewody impulsatora,może sam ipulsator,może jakaś kostka się rozłączyła,czy bezpieczniki całe,czy skrzynka bezpieczników jest ni potopiona (o ile to moto posiada coś takiego) ,czy napięcie dochodzi do modułu,etc.Jak kolega pisał powyżej potrzeba by schematu. p.s.Głupie pytanie czay sprawdziłeś iskrę na innej świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 http://www.wiringdiagrams21.com/wp-content/uploads/2008/07/Kawasaki-KLR650-color-wiring-diagram.gif Tak, sprawdzałem świece. Sam motor był u elektryka, ten sprawdził i orzekł moduł- motor zabrałem, bo na moduł musiałem długo czekać, podpiąłem i nic, elektryk teraz nie ma czasu, dopiero w zime, a czekać mi się nie chcę tyle. Wszystkie bezpieczniki są w porządku, kostki również. Ostatnio elektryk napisał bym spróbował sprawdzić regulator napięcia, wypiąłem go, dałem koledze i sprawdzi u siebie, może w tym tygodniu będę wiedział. Przyznaje się z góry- jestem laikiem jeśli chodzi o elektryke, zaopatrze się w jakiś miernik i jeśli ktoś ma na tyle cierpliwości i chęci, niech mi piszę w 'prostym' języku co robić. Instalacja była przejrzana przez eletryka, głowy za niego nie dam uciąć, potem sam ją przeleciałem. Mechanik pogrzebał, powymieniał niektóre kable pourywane, zmienił przekaźnik . Kontrolki się świecą, motocykl kręci, lecz iskry nie ma. Prąd z alternatora jest podawany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Jak się okazało cewki niezostały 'dokładnie' sprawdzone, 2 cewki od zasilania CDi padły. Teraz przewinąc i iksra będzie. Panowie, po szlifie i nowym tłoku moto nie ma siły kręcić(nowe aku). Podczas naciskania 'startu' słychać pracę rozrusznika i raz na jakiś czas zakręci. Był w 'regeneracji' typ powiedział, że jest przegrzany. Wychodzi na to, że tylko drugi rozrusznik mnie ratuje? Uprzedzam, że odprężnik sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 (edytowane) Tak jak piszesz Dexster, miałem ten sam przypadek w moim tengaju- odnośnie braku iskry. A konkretnie poluzowała się 1 śruba z 3 na magnecie (te mocujące tzw. wolne koło), i przetarła łbem dwie cewki od zasilania CDI. Ja kupiłem zamiennik statora, zapłaciłem coś 900zł, ale było to jakieś 8 lat temu. Co do problemu z obróceniem wału korbowego, to sprawdż najpierw ręcznie jaki opór stawia wał korbowy (bez wkręconej świecy zapłonowej). Jak wyczujesz duży opór, to być może przyczyną jest zbyt ciasne spasowanie tłoka w cylindrze, jak będzie ok, to następną przyczyną blokowania silnika może być złe ustawienie wałków rozrządu, a więc to także trzeba skontrolować dla pewności- zwłaszcza przy takim singlu. Edytowane 18 Listopada 2012 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.