smelka Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 witam,mam problem z tym motocyklem, prawdopodobnie został źle złożony rozrząd przez mechanika, z którym nie ma możliwości skontaktowania się. Chodzi o to że sinik nie wkręca sie powyzej 5 tys obrotów, strzela w wydech i własnie podejrzewam przesuniecie rozrzadu o jeden ząbek. Problem w tym że nie wiem na jakiej podstawie ustawić polozenie wału aby mozna bylo porownać z ustawieniem wałków rozrzadu. Na wałkach są strzałki, na zebatce na wale też sa znaczki T1, T2, T3 ale na bloku silnika nie ma nic na podstawie czego mozna by ustawić wal w takiej a nie innej pozycji. Dołączam zdjęcia, jeśli ktoś moglby pomóc, chętnie poslucham kazdej radypozdrawiamSmelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Masz w tym dużym deklu, drugi mały odkręcany dekielek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smelka Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 nie, to jest jeden duzy dekiel, bez odkręcenia go nie bylo nic widać nie ma żadnych okienek, ani zawleczek tak jak to w japońcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Miłego oglądania:https://www.google.pl/search?q=speed+triple+service+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smelka Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 gdyby to było takie proste to nie zakładałbym nowego tematu. Nie ma serwisówki do tego motocykla, mozna znaleźć do speed triple 955i ale 2002 rocznik. Ten sie nazywa speed triple t509 i ma zupełnie inny silnik. Można kupić na jakiś angielskich stronach po ok. 40 funtów manuala ale nie jest to serwisowka wypuszczona przez Triumpha. Troche kasy to kosztuje, dlatego liczę na to że moze ktoś z forumowiczów będzie wiedział.Moge jeszcze dodać, ze dzis przestawiłem rozrząd o jeden ząbek do tyłu, silnik odpala ale dalej nie wkręca sie pow 5 tys obrotów i strzela w wydech. Jednak taki zabieg zajmuje dużo czasu bo trzeba odkręcac dekiel i pokrywe zaworów, przestawiać a potem na nowo wszystko uszczelniać czekać aż wyschnie silikon - ciężko z dostępnoscią uszczelek do teo modelu, dlatego sprawdzanie ustawienia powiedzmy 3 ząbków w każdą stronę troche mnie przerasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Ja bym bardziej obstawiał na moduł CDI niż rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smelka Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Motocykl jest na wtrysku, nie wiem czy mam rację ale moduł i komputer to jeden element? Aha, jeszcze jedna ważna rzecz, świeci się CHECK. Problem taki że nie ma możliwości wyswietlenia błędu za pomocą migania kontrolki. Jedyny sposób to podlączenie do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 jak nie masz do speedf tripla to ściągnij do daytony t595, jak nie masz to Ci wyślę. Do kompa podłącz za pomocą zwykłego OBD - każdy lepszy warsztat samochodowy powinien to mieć - błędy odczytasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smelka Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 toowdie - dzięki wielkie za info, tak wlasnie myslałem że jakiś inny triumph musi mieć taki sam silnik, teraz juz wiem i udało się sciagnąc serwisowke do daytony. A więc ze zdjęć z serwisówki wynika ze rozrząd jest dobrze złożony, tzn nie jest to jednoznaczne bo kiepsko jest oznaczone ustawienie wału, ale jedno z ustawień ktorych probowałem już odpowiada temu co jest w serwisówce. Jednak silnik dalej nie chodzi tak jak nalezy. Rozrząd można zatem wykluczyć, trzeba szukać dalej. Spróbuje znaleźć warsztat w ktorym podepnę się pod kompa, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.