Crka Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 No witam forumowiczow; ) mialem problemy od poczatku,jakis impulsator chinski byl,kombinowane.. mial raz iskre,raz nie. wkoncu wgl nie bylo iskry wzialem kupilem nowy niby zdrowy iskrownik noo i iskra jest. ale nie chce zapalic! zmienilem iskrownik odpalil silnik sie wgl nie wkrecal,nie mial sily jechac. patrze a tu kawalka pierscienia nie ma.. kupilem nowy dzis przyszedl zalozylem wszystko odpowiednio na 100% zalozylem nowy iskrownik,i iskra jest,swieca mokra,gaznik nie zalewa sie wszystko wyregolowane,zmienialem swiece oraz modol i nawet nie chce zakasztac. na linke kumpel mnie ciagnal mial masakryczne obroty a i tak nei zapalil.. doradzcie co jest; (.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 A w jakim stanie był tłok i cylinder? Zmierz kompresje i napisz ile Ci wyszło. Mierzymy na max otwartej manetce. Manometr może masz, jeśli nie to musisz pożyczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 nowy tlok z pierscieniami,nikt w kolicach nie ma tego przyzadzenia; /.. ale naprawde jest dobra. kumpel ma slabsza i jest rakieta; / ale nawet sie nie odezwie; ( no kurde; / nic a nic ; / tak dla pewnosci. zalozeniem tloka. napis ''IN'' w strone gaznika? No pomozcie! prosze was koledzy; ( taka pogoda a siedze przed kompem bo juz sil niemam do tego motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 No witam forumowiczow; ) mialem problemy od poczatku,jakis impulsator chinski byl,kombinowane.. mial raz iskre,raz nie. wkoncu wgl nie bylo iskry wzialem kupilem nowy niby zdrowy iskrownik noo i iskra jest. ale nie chce zapalic! zmienilem iskrownik odpalil silnik sie wgl nie wkrecal,nie mial sily jechac. patrze a tu kawalka pierscienia nie ma.. kupilem nowy dzis przyszedl zalozylem wszystko odpowiednio na 100% zalozylem nowy iskrownik,i iskra jest,swieca mokra,gaznik nie zalewa sie wszystko wyregolowane,zmienialem swiece oraz modol i nawet nie chce zakasztac. na linke kumpel mnie ciagnal mial masakryczne obroty a i tak nei zapalil.. doradzcie co jest; (.. Iskra powinna być w odpowiednim momencie i wtedy silnik ożyje :biggrin:sprawdź lampą stroboskopową kiedy pokazuje się iskra i nie zapomnij nam tego faktu opisać :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 przeciez to ma modol zaplonowy ktory steruje momentem iskry?. impulsator odpowiada za naadanie jej w odpowiednim momencie a on wyczowa polozenie walu tak? na iskrowniku jest taka hm,jakby regolacja,mozna nim w lewo,i w prwao sterowac.. czy jezeli przestawie go w przeciwna strone powinien zajazyc?; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Lampa stroboskopowa i ustaw na znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 No siema,wiec tak,kombinowalem dzis,i zmienilem swiece na inna z dluzszym gwintem i odpalil! od kopa pieknie trzyma obroty,ale nadal cos nie tak; (.. co to moze byc? odpisujcie! prosze was; ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Masz problem z iskrą, sprawdź impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 jak to sprawdzic?: ) dodam ze to mozliwe bo modol przekladalem dzialajacy na 100% i nie ma roznicy,gaznik przekladalem,nie ma roznicy.. wiec tylko to zostaje. jak impulsator sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 (edytowane) Jeśli masz serwisówkę to zmierz oporność impulsatora. Będzie to pewnie kilkadziesiąt Om, może nawet 150-200. Możesz też zmierzyć napięcie jakie podaje impulsator, średnio to gdzieś 0,2-0,6V ~, ale musisz dokładnie doczytać ile powinno u Ciebie być. Sprawdź kabel WN, i fajkę (przełóż z innego najlepiej). Sprawdź też poprawność punktu zapłonu lampą stroboskopową jak już pisaliśmy. Sprawdź też czy nie poleciał Ci klin na kole magnesowym. Edytowane 19 Października 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 moze po prostu wymienie,bo mam jeden ; ) na 100% sprawny;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 No to skoro masz , to najlepszy sposób. I koniecznie napisz jaki był efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crka Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 no i nadal nic honda stoi i sie marnuje ja juz nie wiem co mam robic,przekladalem od kumpla iskrownik,i dupa nie chce odpalic,gaznik przekladalem,swiece,cewke,cylinder z glowica nawet-.-.. (z desperacjii) no doslownie nie wiem co moze byc przyczyna ze nawet sie nie odezwie; / wczesniej chociaz odpala,a teraz? nic,; / na 1 obrotow zalapie na pych max chyba i no nie ma opcjii zeby sie odezwalo; / kurde noo! koledzy; / nie mam sil; / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jovesto Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W dniu 27.10.2012 o 01:12, Crka napisał: no i nadal nic honda stoi i sie marnuje ja juz nie wiem co mam robic,przekladalem od kumpla iskrownik,i dupa nie chce odpalic,gaznik przekladalem,swiece,cewke,cylinder z glowica nawet-.-.. (z desperacjii) no doslownie nie wiem co moze byc przyczyna ze nawet sie nie odezwie; / wczesniej chociaz odpala,a teraz? nic,; / na 1 obrotow zalapie na pych max chyba i no nie ma opcjii zeby sie odezwalo; / kurde noo! koledzy; / nie mam sil; / Witam, jak udalo Cie sie rozwiązać problem, bo mam taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 autor ostatnio był na fm 8 lat temu, więc raczej nie ma się co spodziewać odpowiedzi. proponuję skupić się na: 1. przeglądnięciu wątków pt. "nie odpala" i diagnostyce zgodnie z podpowiedziami, 2. w razie braku sukcesu dokładnym opisaniu problemu, ew. od razu poszukaniu mechanika w okolicy. może ta ostatnia opcja jest droższa i mniej samodzielna, ale po pierwsze fachowiec zna się lepiej, po drugie szkoda czasami czasu i frustracji jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.