Stigy Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 łoł.... Dzięki... Ja już kontaktowałem się ze specem od blokad w Yamaha w UK. Niewiele na odległość mógł pomóc... Potwierdził też że moduł ten nie był blokowany i jest zaprogramowany optymalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Bez przesady, gość jest łatwo dostępny i taką ma pracę żeby uczyć i pomagać :) ScannerDanner.com Edytowane 12 Listopada 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Zrobiłem dzisiaj jeszcze przez gniazdo świecy endoskopie. W żadnym z kanałów (dolotowych czy wylotowym) nie ma żadnych uszczerbków. Tłok wygląda dobrze, za małą ilością nagaru na środku denka. Więc układ tłok-cylinder chyba na dobre odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Dostałem odpowiedź od scannerdanner i wg niego na pierwszy rzut oka problem kręci się w okół sygnału wejścia:This is a difficult question because I am not looking at the wiring diagram for that CDI box. So lets look at it from this standpoint. It is a computer, every computer has inputs and outputs. When a computer output isn't functioning properly, before we ever condemn the computer, we must check the inputs.For example, polaris 90 CDI will limit the revs severely when the transmission range switch is in reverse. So the input is a switch that closes and changes the voltage level on one wire of the CDI box. Now I know your motorcycle wouldn't have reverse but this is just an example of where an input problem affected the output, which in this case is the limit of the RPMs.Can you provide me with a wiring diagram? Oczywiście wysłałem mu schemat ale jeśli masz na kompie do Twojego konkretnego modelu to wyślij mi PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) Dzisiaj sprawdziłem części od motocykla kumpla na mojej DT. Sprawdziłem fajkę zapłonową, dyfuzor, jego gaźnik i wydech. Żadnych zmian.Potem bawiłem się jeszcze zaworem. Kręciłem ją do maxa i kręciłem zaworem. Gdy obróciłem go w jakąś dziwną pozycję na wpół zamknięta to wkręciła się do 11,5. Ale jak próbowałem w tej pozycji jechać to nadal 9,5. Ogólnie nic to nie dało bo 11,5 bez obciążenia to jakiś zbieg okoliczności. Właściwie to na chwilę obecną widzę 2 opcje. 1.Albo to przeoczony element elektryki (choć dziś wszystko pomierzyłem jeszcze raz i nie nic się w oczy nie rzuca).2. Może mój silnik nie był idealnie dotarty (robiłem to pierwszy raz) i po prostu na tym tłoku już tak będzie. Mocy mu nie brakuje na dole. Czy ta kompresja 9,5 na pewno nie jest trochę za niska jak na nowy dotarty tłok ? Edytowane 14 Listopada 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Jeśli jest taka na absolutnie zimnym silniku to można uznać, że tylko trochę odbiega od normy. Jeśli nie planujesz żadnej wycieczki to chyba możesz brać się za zdejmowanie cylindra i obejrzenie pierścieni plus może jakieś drobne honowanie. Tłok jest z zamkami więc pierścienie ułożą się tak samo jak przed rozbiórką a głowica jest na oringu jeśli mnie pamięć nie myli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) Zmierzę jeszcze raz w najbliższym czasie. A jaka powinna być ? W jakim celu i w jaki sposób wykonać honowanie ? Głowica jest na uszczelce niestety :/ W sumie tak pomyślałem że jeśli, nawet przy jakimś tam chorym ustawieniu YPVS, na wolnych obrotach wkręcił się do 11,5 to nie wygląda to na elektronikę. Czy jestem w błędzie ? Edytowane 14 Listopada 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Jeśli masz taką możliwość, to przełóż od kolegi całą prądnicę. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Żeby pierścienie mogły się jeszcze trochę ułożyć. Na temat YPVS się nie wypowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Może ktoś ma pomysł dlaczego przy takiej dziwnej pozycji YPVS'a wkręciła się do 11,5 rpm bez obciążenia ? Może to jednak jest jakiś trop ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 witam, dopiero obejrzałem filmik. Wygląda jakby iskrę gubił na wysokich obrotach. Spróbuj na sciągniętym baku to samo, weż spryskiwacz do np kwiatów i spryskaj po przewodzie wysokiego napięcia, fajce, cewce, najlepiej przy zaciemnieniu i patrz czy nie przebija iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Próbowałem już dokładnie tego co mówisz. Nic nie wykazało. Chodzi stabilniej pod obciążeniem. Zresztą cewkę, kabel, świece i fajkę wymieniałem na inne i nie zmieniało to nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Mam jeszcze jedno pytanie. Zacząłem zastanawiać się nad pierścieniami. U mnie wycięcia na zamki są symetryczne. Założyć więc można je na 2 sposoby (normalnie i do góry nogami). zakładając myślałem że nie ma to znaczenia i tak też gdzieś przeczytałem. Jednak teraz w większości źródeł widzę że należy je zakładać "do góry oznaczeniami". Pytanie tylko na co to ma mieć wpływ ? Czy to ma jakiekolwiek znaczenie ? Czy budowa takiego pierścienia jest niesymetryczna i złe założenie może coś powodować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Na wstępie. Człowiek od elektryki niestety się nie odzywa.Pierścienie. To jak je założysz ma znaczenie, bo jest kilka różnych typów (http://www.mar-mot.pl/index.php?tPath=110_106_136) i jeśli masz pierścień nie symetryczny to gazy spalinowe nie będą mogły go dopchnąć do ścianki cylindra. Nie mam bladego pojęcia co stosuje Wiseco, Wossner czy co tam masz ale jeśli coś to pomoże to w instrukcji do mojego motocykla jest napisane żeby montować oznaczeniem do góry i wygląda to mniej więcej tak: http://w6rec.com/duane/bmw/piston/ring.JPG nie jest to zdjęcie dotyczące mojego silnika ale jak się przyjrzysz to pierścień kompresyjny ma po wewnętrznej stronie ścięty brzeg wspomagający wypychanie.Tak jak mówiłem, nie znam się na akcesoryjnych tłokach i musisz sam dojść do ładu albo skołować w końcu jakieś info od producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Pisałem do Wossnera i jedyne co mi odpisali to że oznaczeniami do góry. Nie powiedzieli co może powodować odwrotne założenie.Jednak moje pierścienie nie wyglądają tak jak te na rysunku. Te na rysunku ot typowy układ dla 4T.U mnie pierścienie są idealnie symetryczne. Wyjąłem właśnie starego Meteora i tam też tak jest. Oto zdjęcia dwóch stron pierścienia od meteora (w ogóle nie ma tam oznaczeń) Pod względem kształtu symetryczne tyle że jedna strona jest bardziej czarna, wykonana z jakiegoś innego materiału. http://imageshack.us/photo/my-images/651/zdjecie2r.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/831/zdjecie3f.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.