Jump to content

Yamaha DT 125 nie kręci się powyżej 9,5


Stigy
 Share

Recommended Posts

Zdjęcie jest przykładowe i chodziło o kształt/budowę pierścieni, nie po za tym. Pierścienie meteora możesz schować do szuflady, bo nas interesuje to co jest w silniku i jest potencjalnym problemem. Fotografia od góry niewiele zmienia, bo słabo widać przekrój.

Link to comment
Share on other sites

Gwarantuję że przekrój jest płaski. Wrzuciłem te foty bo to są pierścienie identyczne jak wossnera. No ale ok. Muszę zdjąć cyla i zobaczyć jak to tam wygląda. Biorę się do roboty.

 

Cylinder zdjęty. Sama powierzchnia cylindra jest w dobrym stanie. Zdjąłem jednak pierścienie i okazało się że są założone oznaczeniami w dół. Są identyczne jak te których zdjęcia wstawiłem. Symetryczne. Z tej tabeli: http://www.mar-mot.pl/index.php?tPath=110_106_136 to ta pierwsza pozycja (prostokątny). Nie wiem więc czy to że są założone w drugą stronę ma znaczenie. (może powinienem założyć osobny temat co do tego). Ponadto mam zdjęcia tłoka. Są na nim rysy (co wstępnie mnie zdziwiło) Jednak należy pamiętać że to łok kryty teflonem i nie są to jakieś wielkie wyrwy tylko starta powłoka teflonowa.

Zdjęcia:

 

http://imageshack.us/gal.php?id=qpak3c_dy8_iyabPmd3W06g

 

Co o tym myślicie ? Co robić ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...