Skocz do zawartości

Xj 600 stukajacy zawór.


Piniorg80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu, moto chodzi spoko, a jak dodam raptownie gazu, 2 zawór (przypuszczam ze 2gi wylot) zaczyna stukac i to dosyc ostro, jakby napieprzał o tłok. Po wróceniu manetki jest spoko, ale na chwile bo czasem tez zdazy mu sie stuknac. Co z tym robic i czy sie opłaca? Czy silnik na amelinium sprzedac.

 

To w sumie bardziej kolizjujacy zawór.

Edytowane przez Piniorg80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu, moto chodzi spoko, a jak dodam raptownie gazu, 2 zawór (przypuszczam ze 2gi wylot) zaczyna stukac i to dosyc ostro, jakby napieprzał o tłok. Po wróceniu manetki jest spoko, ale na chwile bo czasem tez zdazy mu sie stuknac. Co z tym robic i czy sie opłaca? Czy silnik na amelinium sprzedac.

 

To w sumie bardziej kolizjujacy zawór.

Sprawdzałeś czy to rzeczywiście zawór ?

Mierzyłeś luzy ?

A może to panewka na korbowodzie ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy ustawiałem miesiac temu i po sprawdzeniu wczoraj są ok. zatykalem wydech aby ciszej chodził i słychac było raczej u góry. panewka chyba by nie stukała co jakis czas? pytam bo nie wiem.

 

Np teraz odpalałem moto chodzi na wolnych ok, a naglek stuk, stuk, tak jakby sie przycinał zawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem stukanie powyżej 6tyś obr w bandycie i po rozebraniu tego okazało się, że druga panewka składała się z 10 części. Jeśli masz czas i chęci to zdejmij głowicę i zobacz czy któryś z tłoków nie jest niżej/wyżej niż drugi w tej samej pozycji wału. Albo zwyczajnie zżuć całą górę razem z cylindrami to wtedy wszystko będzie jak na dłoni ale poskładanie tego będzie ciut trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to są silniki które mogą wydawać najróżniejsze dźwięki. Ja do niedawna miałem tak że jak rozgrzewałem moto na ssaniu i zmniejszyłem obroty to co jakiś czas było takie jebnięcie jakby ten silnik miał zaraz wybuchnąć. A teraz po wyczyszczeniu gaźników i ustawieniu śrub składu mieszanki właściwie przestało.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...