Skocz do zawartości

Nowy egzamin od 2013 na kat. A2 i A


ks-rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to może wróćmy do egzaminu

próbował ktoś sobie ustawiać nowe zadania egzaminacyjne? - ja prawdę mówiąc jeszcze nie

jakie wrażenia?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyślcie tylko, co się dzieje z prześwitem podczas hamowania heblem, a co podczas hamowania silnikiem

Ja tam nie wiem, i tak zawsze cisnę w opór i jedno i drugie, aż rama jęczy a wał błaga o litość... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oglądałem dokładnie film i próbowałem. W sumie to pierwsze 3 figury - ósemka, slalom i hamowanie awaryjne nie różnią się szczególnie od istniejących obecnie. Jedyne znaczne różnice to szybki slalom i motocykle, na których wykonywane są manewry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor, przemyśl temat, bo się mylisz.

 

Piórko, masz zacięcie, dziewczyno :)

 

Nie będę się spierał bo oczywiście człowiek nie jest nieomylny. Jednak chętnie posłuchałbym od Was wyjaśnienia problemu, może być na PW.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, na priva nie, bo to "szkoła jazdy" jest przecież.

 

"Your bike will fall into a corner when the throttle is closed (off-throttle), it will stand up out of the corner when the throttle is rolled open (on-throttle) and will hold a constant lean angle when the throttle is slightly cracked open (maintenance throttle)." To z linkowanej tu książki Sport Riding Techniques by Nick Ienatsch, 4. rozdział, Throttle steering. A wyjaśnienia niech piszą licznie tu reprezentowani zawodowi instruktorzy, z praktyką, uprawnieniami i w ogóle. Ja jeżdżę na zakładkę i z manewrami u mnie krucho, więc co ja tam wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedaleko po tym fragmencie czytamy

 

You enter the corner off-throttle and initaite the turn. The bike banks into the corner and continues to fall because the throttle is closed. (...)

 

A closed throttle moves a motorcycle weight forward onto the front tire. As that happens the fork compresses and the bike's steering geometry tightens, encouraging the bike to steer. As the throttle is snuck open to maintanance throttle, the weight moves rearward, coming off the front tire and allowing the fork to extend slightly.

 

Dobra, chyba zaczynam czaić. Mimo, że w przykładzie Piórka zdarzenia następują w innej kolejności. Bez przedniego hebla to faktycznie inaczej wygląda. Za bardzo lubię odwijać i nie zwracam uwagi na resztę :) . Dzięki Fantom.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider wbij sobie w końcu do głowy, że przeciwskręt działa ZAWSZE. NIEZALEŻNIE od prędkości.

Niemcy robią najlepsze motocykle.

Niemcy nie umieją na nich jeździć.

To jest, k***a, najdziwniejsza rzecz z jaką się w życiu spotkałem.

Przeciwskręt działa nawet jak stoisz. Skręć kierownicę a motocykl/rower się PRZECHYLA!!! K***A!!!

Nie sprzedawaj kitu!!!

Nie pieprz głupot o prędkościach stabilnych!!!

Żeby nie było, że piszę nie na temat. PRAWDOPODOBNIE (z podkreśleniem na: PRAWDOPODOBNIE) nowy zestaw zadań egzaminacyjnych NIE WEJDZIE w życie w styczniu tego roku. Zmienią się jedynie kategorie praw jazdy oraz wiek osób ubiegających się o nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przeciwskręt działa nawet jak stoisz. Skręć kierownicę a motocykl/rower się PRZECHYLA!!! K***A!!!

Nie sprzedawaj kitu!!!

Nie pieprz głupot o prędkościach stabilnych!!!

 

 

Hikor, miałam nic już nie pisać, ale nie da się....

Jak stoisz i skręcisz kierownicę, to motocykl się i owszem przechyli, tylko nie w tę stronę niż się to dzieje podczas jazdy.

Zanim wyrazisz tak kategorycznie swoje spostrzeżenia, bądź łaskaw poczytać coś mądrego, a potem sprawdzić, czy to działa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hikor, miałam nic już nie pisać, ale nie da się....

Jak stoisz i skręcisz kierownicę, to motocykl się i owszem przechyli, tylko nie w tę stronę niż się to dzieje podczas jazdy.

Zanim wyrazisz tak kategorycznie swoje spostrzeżenia, bądź łaskaw poczytać coś mądrego, a potem sprawdzić, czy to działa.

Daj spokój. Weź motocykl, spróbuj a potem pisz.

Edytowane przez hikor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo dostosowanie taboru dla kat. A2 i A dla wielu OSK będzie tematem nie do przejścia.

 

Nie możemy rozpatrywać tego jako problemu. Istnieje wiele szkół, które posiadają jeden mocno sfatygowany motocykl szkoleniowy. Instruktor nie ma żadnego motocyklowego doświadczenia. Konkurują jedynie ceną.

 

Tak jak wcześniej napisał Tomek Kulik:

Wielu instruktorów odejdzie od szkolenia motocyklistów, co poprawi bezpieczeństwo na drogach.

 

ak i infrastruktury do wykonywania zadań egzaminacyjnych (z czym mają również WORDy).

 

Prawdę mówiąc, odpowiednią infrastrukturę (mamy tu na myśli place manewrowe lub egzaminacyjne?), czyli odpowiednio duży plac, który pozwala zasymulować sytuacje awaryjne i bezpieczny trening, ośrodki szkoleniowe powinny posiadać nawet pracując na bazie obecnie obowiązujących przepisów. Jest jak jest. Aczkolwiek, do treningu awaryjnego hamowania lub omijania przeszkody nie musimy dysonować koniecznie "placem manewrowym".

Pozdrawiam, Daniel Piecychna
Szkolenia motocyklowe w Lublinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój. Weź motocykl, spróbuj a potem pisz.

 

Rozumiem, że Twój motocykl jak stoi i skręcisz mu kierownicę w lewo to przewróci się na prawy bok? Jeśli tak, to opisz to zjawisko, zademonstruj i nagrodę nobla masz w kieszeni, bo właśnie odkryłeś nowe prawo fizyki! (może antykontrgrawitacja?)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...