konrad1f Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 no to może wróćmy do egzaminupróbował ktoś sobie ustawiać nowe zadania egzaminacyjne? - ja prawdę mówiąc jeszcze niejakie wrażenia? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Przemyślcie tylko, co się dzieje z prześwitem podczas hamowania heblem, a co podczas hamowania silnikiemJa tam nie wiem, i tak zawsze cisnę w opór i jedno i drugie, aż rama jęczy a wał błaga o litość... :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ja oglądałem dokładnie film i próbowałem. W sumie to pierwsze 3 figury - ósemka, slalom i hamowanie awaryjne nie różnią się szczególnie od istniejących obecnie. Jedyne znaczne różnice to szybki slalom i motocykle, na których wykonywane są manewry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Sikor, przemyśl temat, bo się mylisz. Piórko, masz zacięcie, dziewczyno :) Nie będę się spierał bo oczywiście człowiek nie jest nieomylny. Jednak chętnie posłuchałbym od Was wyjaśnienia problemu, może być na PW. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Oj, na priva nie, bo to "szkoła jazdy" jest przecież. "Your bike will fall into a corner when the throttle is closed (off-throttle), it will stand up out of the corner when the throttle is rolled open (on-throttle) and will hold a constant lean angle when the throttle is slightly cracked open (maintenance throttle)." To z linkowanej tu książki Sport Riding Techniques by Nick Ienatsch, 4. rozdział, Throttle steering. A wyjaśnienia niech piszą licznie tu reprezentowani zawodowi instruktorzy, z praktyką, uprawnieniami i w ogóle. Ja jeżdżę na zakładkę i z manewrami u mnie krucho, więc co ja tam wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Niedaleko po tym fragmencie czytamy You enter the corner off-throttle and initaite the turn. The bike banks into the corner and continues to fall because the throttle is closed. (...) A closed throttle moves a motorcycle weight forward onto the front tire. As that happens the fork compresses and the bike's steering geometry tightens, encouraging the bike to steer. As the throttle is snuck open to maintanance throttle, the weight moves rearward, coming off the front tire and allowing the fork to extend slightly. Dobra, chyba zaczynam czaić. Mimo, że w przykładzie Piórka zdarzenia następują w innej kolejności. Bez przedniego hebla to faktycznie inaczej wygląda. Za bardzo lubię odwijać i nie zwracam uwagi na resztę :) . Dzięki Fantom. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Sikor, wygląda na to, że szkolenia w PM nieco straciły na jakości w ostatnim czasie... Albo Ty coś przeoczyłeś... Edytowane 3 Października 2012 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ks-rider wbij sobie w końcu do głowy, że przeciwskręt działa ZAWSZE. NIEZALEŻNIE od prędkości.Niemcy robią najlepsze motocykle.Niemcy nie umieją na nich jeździć.To jest, k***a, najdziwniejsza rzecz z jaką się w życiu spotkałem.Przeciwskręt działa nawet jak stoisz. Skręć kierownicę a motocykl/rower się PRZECHYLA!!! K***A!!!Nie sprzedawaj kitu!!!Nie pieprz głupot o prędkościach stabilnych!!!Żeby nie było, że piszę nie na temat. PRAWDOPODOBNIE (z podkreśleniem na: PRAWDOPODOBNIE) nowy zestaw zadań egzaminacyjnych NIE WEJDZIE w życie w styczniu tego roku. Zmienią się jedynie kategorie praw jazdy oraz wiek osób ubiegających się o nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ja jeżdżę na zakładkę i z manewrami u mnie krucho, więc co ja tam wiem. Kto mi wyjaśni, co to znaczy "na zakładkę". Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Samo dostosowanie taboru dla kat. A2 i A dla wielu OSK będzie tematem nie do przejścia. Jak i infrastruktury do wykonywania zadań egzaminacyjnych (z czym mają również WORDy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Po części racja. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Przeciwskręt działa nawet jak stoisz. Skręć kierownicę a motocykl/rower się PRZECHYLA!!! K***A!!!Nie sprzedawaj kitu!!!Nie pieprz głupot o prędkościach stabilnych!!! Hikor, miałam nic już nie pisać, ale nie da się.... Jak stoisz i skręcisz kierownicę, to motocykl się i owszem przechyli, tylko nie w tę stronę niż się to dzieje podczas jazdy.Zanim wyrazisz tak kategorycznie swoje spostrzeżenia, bądź łaskaw poczytać coś mądrego, a potem sprawdzić, czy to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Hikor, miałam nic już nie pisać, ale nie da się....Jak stoisz i skręcisz kierownicę, to motocykl się i owszem przechyli, tylko nie w tę stronę niż się to dzieje podczas jazdy.Zanim wyrazisz tak kategorycznie swoje spostrzeżenia, bądź łaskaw poczytać coś mądrego, a potem sprawdzić, czy to działa.Daj spokój. Weź motocykl, spróbuj a potem pisz. Edytowane 3 Października 2012 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Samo dostosowanie taboru dla kat. A2 i A dla wielu OSK będzie tematem nie do przejścia. Nie możemy rozpatrywać tego jako problemu. Istnieje wiele szkół, które posiadają jeden mocno sfatygowany motocykl szkoleniowy. Instruktor nie ma żadnego motocyklowego doświadczenia. Konkurują jedynie ceną. Tak jak wcześniej napisał Tomek Kulik:Wielu instruktorów odejdzie od szkolenia motocyklistów, co poprawi bezpieczeństwo na drogach. ak i infrastruktury do wykonywania zadań egzaminacyjnych (z czym mają również WORDy). Prawdę mówiąc, odpowiednią infrastrukturę (mamy tu na myśli place manewrowe lub egzaminacyjne?), czyli odpowiednio duży plac, który pozwala zasymulować sytuacje awaryjne i bezpieczny trening, ośrodki szkoleniowe powinny posiadać nawet pracując na bazie obecnie obowiązujących przepisów. Jest jak jest. Aczkolwiek, do treningu awaryjnego hamowania lub omijania przeszkody nie musimy dysonować koniecznie "placem manewrowym". Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Daj spokój. Weź motocykl, spróbuj a potem pisz. Rozumiem, że Twój motocykl jak stoi i skręcisz mu kierownicę w lewo to przewróci się na prawy bok? Jeśli tak, to opisz to zjawisko, zademonstruj i nagrodę nobla masz w kieszeni, bo właśnie odkryłeś nowe prawo fizyki! (może antykontrgrawitacja?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.