Skocz do zawartości

Auto 4x4


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chętnie bym się przejechał :)

 

Weź pod uwagę (zresztą już pisali) Subaru Forestera II 2.0 bez turbo (najsłabszą wersję 125KM ma reduktor i nadaję się w lekką dzicz). Kumpel zrobił takim 200tyś bezawaryjnie. Pali to 11-13 l gazu i komfort jak w osobówce.

 

Moja siostra ma forka 2.5X automat z usa, ma stały napęd 4x4 ale nie ma reduktora...

 

Niezły, niezły. Co do komfortu to przecież nie limuzyna więc coś za coś.

 

 

Niestety, ale gość nie chce zejść z ceny nawet, nawet na podróż nie chce opuścić.

Szukam dalej.

Edytowane przez November

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mały błąd, kumpel miał chyba tęgo starszego Forester czyli I z silnikeim 2.0 w manualu i tam reduktor był. Może w nowszych z tego zrezygnowali.

 

 

Szybciej że wersja USA. Ktoś na forum opisywał kiedyś czym się różni Subaru wersja EU i wersja USA. Nawet ilość punktów zgrzewów w nawdwoziu różni się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że jak kumpel szukał Subaru imprezy z USA to szukał powyżej jakiegoś tam rocznika, bo różnic na rynek USA i EU było dużo mniej niż przedtem. Bodajże od momentu jak na EU były już silniki 2,5 w WRX a nie 2.0 jak przedtem.

 

pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktorego GC? podaj jaki model (rocznik) cie interesuje to postaram sie naswietlic ;)

 

Zastanawiam się nad WJ, ale nie wiem, czy nie lepiej dołożyć i kupić WK.

Jeśli chodzi o WJ to 4.7 a WK 5.7 HEMI

 

tylko niekup tylko z napedem na tylna osc , bo i takie na usa wypuszczaja :laugh:

 

Tylko i wyłacznie 4x4

Edytowane przez November

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a siedziales w WJ i WK?

jak 4.7 to wszesniejszego "power tech "zywotniejszy

wj to ostatni jeep w ktorym w srodku jest naprawde milo i wygodnie,

WK w srodku porazka , most tylny lipny , z przodu juz mostu nie ma

ja osobiscie chcialbym WK z srodkiem z wj i ukl. napedowym z ZJ;)

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a siedziales w WJ i WK?

jak 4.7 to wszesniejszego "power tech "zywotniejszy

wj to ostatni jeep w ktorym w srodku jest naprawde milo i wygodnie,

WK w srodku porazka , most tylny lipny , z przodu juz mostu nie ma

ja osobiscie chcialbym WK z srodkiem z wj i ukl. napedowym z ZJ;)

 

Nie siedziałem w WK, ale przyznam, że WJ naprawdę przyjemny.

Który rocznik power tech? 2002-2004?

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...