Skocz do zawartości

Auto 4x4


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kwestia gustu

nie szukalbym rocznika

chyba ze chodzi o zmiany , od 91r byly juz na wtrysku mopara , wczesniej renix , renix posiadal kilka upierdliwych szczegolow , w roczniku 91 byly mieszance , od 92 mopar w 100%

od 97 polift , jak dla mnie juz nie ten klimat , karoseria jeszcze ujdzie w tloku ale wnetrze to porazka , xj stracil swoj niepowtarzalny styl '

mechanicznie raczej bez zmian wiekszych

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej cywilizowany YJ , kokpit tez juz tchnie"nowoczesnoscia" sprezyny zamiast resorow, to akurat + ale nic nie pobije "łajdzeja " ;)

jesli kuopowac tidzeja to z 4.0 , czy automat to juz kwestia upodoban, dla mnie only asb;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanicznie bazuja na tych samych podzespolach , czesci eksploatacyjne sa ogolnie dostepne , dedykowane do konretnego modelu - wrangler z racji "kultowosci" :) drozszy

generalnie czesci w brod , nowych jak i uzywek , tanie i ogolnie dostepne , jak kupisz dobry egzemplarz to jezdzis zi zapominasz o robieniu czegokolwiek

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak dla mnie to cherokee jednak będzie bardziej popularny na różnego rodzaju szrotach :) Ich pełno było na drogach, tak z 10 lat temu tym bardziej. A wrangler zawsze budził emocje i był raczej ciekawostką na drodze ;) A jeżeli w teren to dla mnie tylko manual! Swoją drogą cherokee jest dla mnie bardziej cywilny - i rodzinę można przewieźć i zakupy zrobić. Wrangel zawsze wydawał mi się taki... 2-osobowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jeżeli w teren to dla mnie tylko manual!

 

a uzasadniasz jakoś sensownie czemu ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulka, znasz dogłębnie temat Jeepa a ja chcę się zapytać czy YJ czy tam XJ (nie znam się :) ) z 4.0 w automacie będzie się spisywał jako auto wyprawowo_wakacyjnie-rodzinno-turystyczno-również_weekendowe? :D

Szukam od jakiegoś czasu auta które by spełniło moje oczekiwania i mam spory dylemat. Bo może Disco I, a może PajeroII 2.8, Patrol i LC nie mój budżet, nawet zerkałem na Gallopka.

Pozdrawiam

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smiem twierdzic , ze jeep z 4.0 z lpg obecnie jest najekonomiczniejszym pojazdem z tej grupy

nawet przy spalaniu ok19l lpg wyjdzie taniej niz jakikolwiek jemu podobny w gazie czy w dieslu

zaleta jest lekka konstrukcja

ja uzytkuje na codzien do wszystkiego , robie mase km od lat , codzienne tankowanie 60l dla mnie to norma, duzo zaczalem jezdzic ostatnio

mam w domu tansze auta ale nie wyobrazam sobie jezdzic innym , wszedzie jezdze jipem i kocham nim latac

nie napprawiam nic ,bo nie ma co naprawiac, trafisz dobry egzemplarz to masz spokoj

jesli zamierzasz wieksza iloscia ludzi jezzdzic to raczej ZJ a jesli bardziej w teren czesciej to xj

 

jak cos to jest tu moj nr tel. z checia udziele info na tremat bo znam te auta i wiem sporo

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzgledem yj ? nie ma prownania bo to dwa rozne modele

jesli o xj a zj chodzi to juz inna sprawa , xj ma ten sam zespol napedowy , znaczy zj ma z xj , jdynie sklrzynie sie roznia na kozysc xj

zj jest wiekszy i trocvhe ciezszy ale na drogi sie nadaje bardziej , xj zas w teren lepsiejszy

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a uzasadniasz jakoś sensownie czemu ??

No dobra, akurat automatu z szerokiego nie znam, ale wychowałem się na manualach, w terenie też i jakoś zawsze krzywo patrzyliśmy na automaty. Zawsze miałem wrażenie że jednak manualne lepiej sobie radzą np. z odkopaniem się z błota czy zaspy, że jest lepsze wyczucie mocy przekazywanej do kół, że automat jednak łatwiej traci przyczepność.

Ale nie twierdzę też że mam 100% racji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulka...wuguglałem sobie i teraz już wiem, że XJ to po prostu Cherokee a ZJ to Grand Cherokee :) .... zdecydowanie bardziej podoba mi się XJ. Poza tym te wozidło będzie raczej obsługiwać moja ślubna a Ona lubi twarde i dobrze robiace w terenie sztuki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...