HARPAGAN Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) kulka xj-ta jakby co to szukać przed liftem czy po lifcie, a może to bez znaczenia? Co myślisz o wranglerze TJ? Edytowane 7 Października 2013 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 kwestia gustu nie szukalbym rocznika chyba ze chodzi o zmiany , od 91r byly juz na wtrysku mopara , wczesniej renix , renix posiadal kilka upierdliwych szczegolow , w roczniku 91 byly mieszance , od 92 mopar w 100%od 97 polift , jak dla mnie juz nie ten klimat , karoseria jeszcze ujdzie w tloku ale wnetrze to porazka , xj stracil swoj niepowtarzalny styl 'mechanicznie raczej bez zmian wiekszych Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ok, będę myślał, a co powiesz o Wranglerze TJ? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 bardziej cywilizowany YJ , kokpit tez juz tchnie"nowoczesnoscia" sprezyny zamiast resorow, to akurat + ale nic nie pobije "łajdzeja " ;)jesli kuopowac tidzeja to z 4.0 , czy automat to juz kwestia upodoban, dla mnie only asb;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Jak ma sie wrangler do cherokee? Można je jakoś porównac? Chodzi mi o awaryjność i dostępność gratów. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 mechanicznie bazuja na tych samych podzespolach , czesci eksploatacyjne sa ogolnie dostepne , dedykowane do konretnego modelu - wrangler z racji "kultowosci" :) drozszy generalnie czesci w brod , nowych jak i uzywek , tanie i ogolnie dostepne , jak kupisz dobry egzemplarz to jezdzis zi zapominasz o robieniu czegokolwiek Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatiMajka Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Jak dla mnie to cherokee jednak będzie bardziej popularny na różnego rodzaju szrotach :) Ich pełno było na drogach, tak z 10 lat temu tym bardziej. A wrangler zawsze budził emocje i był raczej ciekawostką na drodze ;) A jeżeli w teren to dla mnie tylko manual! Swoją drogą cherokee jest dla mnie bardziej cywilny - i rodzinę można przewieźć i zakupy zrobić. Wrangel zawsze wydawał mi się taki... 2-osobowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 najlepsze co jest w cherokee to wlasnie skrzynia automatyczna kolego Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 A jeżeli w teren to dla mnie tylko manual! a uzasadniasz jakoś sensownie czemu ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Kulka, znasz dogłębnie temat Jeepa a ja chcę się zapytać czy YJ czy tam XJ (nie znam się :) ) z 4.0 w automacie będzie się spisywał jako auto wyprawowo_wakacyjnie-rodzinno-turystyczno-również_weekendowe? :DSzukam od jakiegoś czasu auta które by spełniło moje oczekiwania i mam spory dylemat. Bo może Disco I, a może PajeroII 2.8, Patrol i LC nie mój budżet, nawet zerkałem na Gallopka.Pozdrawiam Edytowane 22 Grudnia 2013 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 smiem twierdzic , ze jeep z 4.0 z lpg obecnie jest najekonomiczniejszym pojazdem z tej grupy nawet przy spalaniu ok19l lpg wyjdzie taniej niz jakikolwiek jemu podobny w gazie czy w dieslu zaleta jest lekka konstrukcjaja uzytkuje na codzien do wszystkiego , robie mase km od lat , codzienne tankowanie 60l dla mnie to norma, duzo zaczalem jezdzic ostatniomam w domu tansze auta ale nie wyobrazam sobie jezdzic innym , wszedzie jezdze jipem i kocham nim latac nie napprawiam nic ,bo nie ma co naprawiac, trafisz dobry egzemplarz to masz spokojjesli zamierzasz wieksza iloscia ludzi jezzdzic to raczej ZJ a jesli bardziej w teren czesciej to xj jak cos to jest tu moj nr tel. z checia udziele info na tremat bo znam te auta i wiem sporo Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 To wyjaśnij mi jakie zalety ma ZJ względem tych wymienionych wcześniej? Musze się więcej dowiedzieć nt. tych wszystkich modeli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 wzgledem yj ? nie ma prownania bo to dwa rozne modelejesli o xj a zj chodzi to juz inna sprawa , xj ma ten sam zespol napedowy , znaczy zj ma z xj , jdynie sklrzynie sie roznia na kozysc xj zj jest wiekszy i trocvhe ciezszy ale na drogi sie nadaje bardziej , xj zas w teren lepsiejszy Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatiMajka Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 a uzasadniasz jakoś sensownie czemu ??No dobra, akurat automatu z szerokiego nie znam, ale wychowałem się na manualach, w terenie też i jakoś zawsze krzywo patrzyliśmy na automaty. Zawsze miałem wrażenie że jednak manualne lepiej sobie radzą np. z odkopaniem się z błota czy zaspy, że jest lepsze wyczucie mocy przekazywanej do kół, że automat jednak łatwiej traci przyczepność.Ale nie twierdzę też że mam 100% racji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Kulka...wuguglałem sobie i teraz już wiem, że XJ to po prostu Cherokee a ZJ to Grand Cherokee :) .... zdecydowanie bardziej podoba mi się XJ. Poza tym te wozidło będzie raczej obsługiwać moja ślubna a Ona lubi twarde i dobrze robiace w terenie sztuki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.