Skocz do zawartości

golf III 1.8 AAM 75km 97 w gazie


SintexRF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś z forumowiczów wie o co chodzi z tym , otóż wracałem z miasta, nagle samochód zgasł (jechałem na benzynie) i już nie chciał odpalić , przełączyłem na LPG odpalił normalnie ale obroty trzyma rzędu 4000 !!!

Pompa jest ok , przekaźnik pompy też ok .

W googlach znalazłem wiele problemów ale żaden nie pasuje do mojego . Czytałem że może to być czujnik halla ale przecież iskre ma , ponieważ na gazie odpala , tylko skąd te obroty wysokie ?? :/

 

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nic nie gwiżdże w okolicach przepustnicy, mi jak trzymał takie wysokie obroty to okazało się że jest pęknięty przewód (chyba) podciśnieniowy wchodzący do przepustnicy, dostawał lewe powietrze i miałem wolne w okolicach 2-4 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no rzeczywiście przewód był pęknięty ale po wymianie nadal nie chodzi na benie , są tylko mniejsze obroty na gazie , ale stale się utrzymuje te 3000-3500 , obroty idealne żeby spalić sprzęgło . Dziś sprawdzałem przekaźniki i niby wszystko gra , boje się że mi elektronika gdzieś nawaliła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić podciśnienia...co już zrobiłeś ale czy dobrze?...

Czyjnik położenia przepustnicy czyli łatwiej podstawić cały monowtrysk z innego golfa.

Zdarza się, że puszka bezpieczników dostaje zwarć lub przerw ...tak, ta po kierownicą.

Wypada sprawdzić gniazdo połączeniowe wiązki, która jest zaraz po prawej stronie aparatu zapłonowego. Samo gniazdo jak również przewody do niej wchodzące czy nie są ukruszone.

Tak na początek...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Monter , człowiek lepiej się czuje gdy wie od czego zacząć . Jutro wymienię kostke w kierownicy , sprawdzę skrzynkę bezpieczników , ale i tak czuje że bez diagnostyki się nie obędzie . Zastanawia mnie jedynie dlaczego jak odłączę tą rurkę od oparów paliwa to ma 900-1000obr ale po dodaniu gazu już nie schodzi z obrotów , sprawdzam tylko na gazie bo na benzynie nie chodzi.

 

 

Mam taki cały kolektor z przepustnicą. PW jak chcesz.

Dzięki , jak to będzie problemem to na pewno się odezwę

 

 

Zapomniałem dodać iż tydzień wcześniej wracając z pracy przepalił mi się bezpiecznik od pompy paliwa . Nie wiem czy ma to jakoś związek

Edytowane przez SintexRF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że leje wtrysk...

Ja bym najpierw podstawił wtrysk z czujnikiem położenia przepustnicy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie kostki zanikły niektóre usterki , była nadpalona ale to nie to było przyczyną . Namęczyłem się z odkręceniem tej kierownicy .

 

Postawie na Twoją radę , skombinuje ten wtrysk i podmienię zobaczymy jak pójdzie , jeśli to nie to to blado się widzę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to nie ma potrzeby odkręcania kierownicy... ale ważne, że wymieniłeś.

Jak to nie wtrysk albo czujnik położenia przepustnicy to powalczymy dalej.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nadal nie gada na benzynie a na gazie gada tylko trzyma 4 tysie?

Na pewno wszystkie króćce na kolektorze ssącym są założone i żadna z rur nie jest dziurawa, przepalona, urwana?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik LPG/Pb sprawdzony , nadal to wygląda tak jak by beny nie dostawał . Lubie dłubać przy samochodzie ale bez przesady :D Lewego powietrza też nie dostaje , sprawdziłem przytykając wlot powietrza , silnik zgasł .

Edytowane przez SintexRF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy dochodzi napięcie do wtryskiwacza. Jeśli wymiana całego elementu (przy okazji pewnie musiałeś odpiąć przewód paliwowy to zgaduję, że brak wycieku by Cię poruszył) nic nie dała to problem leży gdzieś w sterowaniu dawką paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...