SintexRF Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Witam może ktoś z forumowiczów wie o co chodzi z tym , otóż wracałem z miasta, nagle samochód zgasł (jechałem na benzynie) i już nie chciał odpalić , przełączyłem na LPG odpalił normalnie ale obroty trzyma rzędu 4000 !!!Pompa jest ok , przekaźnik pompy też ok .W googlach znalazłem wiele problemów ale żaden nie pasuje do mojego . Czytałem że może to być czujnik halla ale przecież iskre ma , ponieważ na gazie odpala , tylko skąd te obroty wysokie ?? :/ Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 sprawdź czy nic nie gwiżdże w okolicach przepustnicy, mi jak trzymał takie wysokie obroty to okazało się że jest pęknięty przewód (chyba) podciśnieniowy wchodzący do przepustnicy, dostawał lewe powietrze i miałem wolne w okolicach 2-4 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 no rzeczywiście przewód był pęknięty ale po wymianie nadal nie chodzi na benie , są tylko mniejsze obroty na gazie , ale stale się utrzymuje te 3000-3500 , obroty idealne żeby spalić sprzęgło . Dziś sprawdzałem przekaźniki i niby wszystko gra , boje się że mi elektronika gdzieś nawaliła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Sprawdzić podciśnienia...co już zrobiłeś ale czy dobrze?...Czyjnik położenia przepustnicy czyli łatwiej podstawić cały monowtrysk z innego golfa.Zdarza się, że puszka bezpieczników dostaje zwarć lub przerw ...tak, ta po kierownicą.Wypada sprawdzić gniazdo połączeniowe wiązki, która jest zaraz po prawej stronie aparatu zapłonowego. Samo gniazdo jak również przewody do niej wchodzące czy nie są ukruszone.Tak na początek... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Mam taki cały kolektor z przepustnicą. PW jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) Dzięki Monter , człowiek lepiej się czuje gdy wie od czego zacząć . Jutro wymienię kostke w kierownicy , sprawdzę skrzynkę bezpieczników , ale i tak czuje że bez diagnostyki się nie obędzie . Zastanawia mnie jedynie dlaczego jak odłączę tą rurkę od oparów paliwa to ma 900-1000obr ale po dodaniu gazu już nie schodzi z obrotów , sprawdzam tylko na gazie bo na benzynie nie chodzi. Mam taki cały kolektor z przepustnicą. PW jak chcesz. Dzięki , jak to będzie problemem to na pewno się odezwę Zapomniałem dodać iż tydzień wcześniej wracając z pracy przepalił mi się bezpiecznik od pompy paliwa . Nie wiem czy ma to jakoś związek Edytowane 9 Września 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Linka gazu sie nie zacina? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 no z tych objawów tak wynika , ale nie martw się :) to było pierwsze co sprawdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Coś czuję, że leje wtrysk...Ja bym najpierw podstawił wtrysk z czujnikiem położenia przepustnicy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 po wymianie kostki zanikły niektóre usterki , była nadpalona ale to nie to było przyczyną . Namęczyłem się z odkręceniem tej kierownicy . Postawie na Twoją radę , skombinuje ten wtrysk i podmienię zobaczymy jak pójdzie , jeśli to nie to to blado się widzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Z tego co pamiętam, to nie ma potrzeby odkręcania kierownicy... ale ważne, że wymieniłeś.Jak to nie wtrysk albo czujnik położenia przepustnicy to powalczymy dalej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Niestety wymiana całego monowtrysku wraz z czujnikiem nie pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Czyli nadal nie gada na benzynie a na gazie gada tylko trzyma 4 tysie?Na pewno wszystkie króćce na kolektorze ssącym są założone i żadna z rur nie jest dziurawa, przepalona, urwana? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Przekaźnik LPG/Pb sprawdzony , nadal to wygląda tak jak by beny nie dostawał . Lubie dłubać przy samochodzie ale bez przesady :D Lewego powietrza też nie dostaje , sprawdziłem przytykając wlot powietrza , silnik zgasł . Edytowane 12 Września 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Sprawdź czy dochodzi napięcie do wtryskiwacza. Jeśli wymiana całego elementu (przy okazji pewnie musiałeś odpiąć przewód paliwowy to zgaduję, że brak wycieku by Cię poruszył) nic nie dała to problem leży gdzieś w sterowaniu dawką paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.