KrzysztoFu Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Napisy byłyby rewelacyjnym rozwiązaniem. Z góry dzięki :notworthy:tyle co zrozumiałem to powiem szczerze że nie które kwestie zawarte w tym filmiku mają się nijak do teorii jaka była mi wkladana do głowy w jednej ze szkół doskonalenia techniki jazdy. Wręcz nie dozwolone było siedzenie tak blisko baku już nie mówie o przemieszczaniu tyłka na kanapie.Tymbardziej chciałbym lepiej zrozumieć ten instruktaż prowadzony przez Corsera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Napisy byłyby rewelacyjnym rozwiązaniem. Z góry dzięki :notworthy:tyle co zrozumiałem to powiem szczerze że nie które kwestie zawarte w tym filmiku mają się nijak do teorii jaka była mi wkladana do głowy w jednej ze szkół doskonalenia techniki jazdy. Wręcz nie dozwolone było siedzenie tak blisko baku już nie mówie o przemieszczaniu tyłka na kanapie.Tymbardziej chciałbym lepiej zrozumieć ten instruktaż prowadzony przez Corsera.Mówi na filmie. Jajka na pięść od baku, ale nie na samej nakładce tylnej części kanapy. Tak aby wnętrze uda zewnętrznej nogi się opierało o bak, nie kolano. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Fantom, nie u top ścigantów. Uwierz mi, są tutaj również ludzie świadomi, że istnieje coś innego niż MotoGP. Pewne rzeczy widzi się zarówno w różnego rodzaju mistrzostwach jak i w bardziej amatorskich zawodach, na przeróżnych torach, w przeróżnych klasach pojemnościowych - nie tylko jeśli chodzi o pozycję, ale również o hamowanie, sposób podejścia do i przejechania zakrętu itd.Jak to łatwo jest wszystko generalizować. A co do tej stopy Corsera, żeby było jasne - on mówi "heel", czyli pięta. Mówi o zapieraniu się tylną częścią stopy, piętą. Edytowane 22 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 No i fajnie, tylko warto wziąć poprawkę na to, że każdy motur jest inaczej skonfigurowany i zawodnicy mają też bardzo różną budowę ciała. Taki Marquez czy Pedrosa ma wzrost dżokeja, więc siłą rzeczy będzie bardziej "rozłaszczony" na motocyklu od Rossiego (i to widać w zakrętach, Rossi ma zawsze głowę wyżej od tych kurdupli). Druga sprawa to ustawienie kierownic i setów: im szerzej rozstawione clip-ony, tym szybciej się skręca, ale to też wydłuża pozycję i może uniemożliwić odsunięcie się od baku osoby, która ma po prostu krótkie ręce. Sety do tyłu też zasadniczo zmieniają sprawę... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 To prawda, Dani ma 160 cm wzrostu i 51 kg. Spies ma 180 cm wzrostu i 71 kg. Nawet z tego powodu jeżdżą inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 A co do tej stopy Corsera, żeby było jasne - on mówi "heel", czyli pięta. Mówi o zapieraniu się tylną częścią stopy, piętą. Heel to też obcas. On akurat jest w adidaskach wiec ciężko zauważyć, ale przeskanowałem film i według mnie cały czas trzyma nogę na podnóżku mniej więcej w połowie stopy. Zakładam, że gdyby miał buty motocyklowe, to przy hamowaniach blokowałyby się o podnóżek obcasem. Zgadzam sie z Shermanem. Obejrzałem, dało mi do myślenia, ale w paru miejscach jestem sceptyczny. Po prostu na wiosnę popróbuję, co dobrze działa, a co nie. Parę rzeczy pasuje do moich poprzednich obserwacji, a do niektórych podchodzę z dystansem. Ale ja to świeżak jestem ;) Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Kurcze to Spies ma niedowagę. :)Czy ja wiem? Ja przy 181 już zszedłem do 75 :) A czy to środek stopy w filmie? Ja bym się za bardzo nad tym nie rozwodził, bo chyba najważniejsze są 2 sprawy:1) solidne oparcie stopy2) ustawienie stopy tak, żeby nie trzeć butem podczas złożenia I tak naprawdę te dwie rzeczy definiują sposób trzymania stóp na setach oraz samo ustawienie setów. Sam będę eksperymentował, bo mam kilka pomysłów i zmieniam zarówno ustawienie setów, jak i kierownic. Jazda na seryjnym ustawieniu skutkowała ciekawym zjawiskiem: im niżej trzymałem głowę w złożeniu, tym tylna guma miała większą chęć do ślizgania się - wiążę to z rozkładem masy i zastanawiam się, czy był to błąd polegający np. na złym ułożeniu ciała, czy bardziej na np. obciążaniu kierownicy albo jakiś innym błąd, czy bardziej wynikało właśnie z pozycji wymuszonej przez fabryczne ustawienie elementów (sety z przodu i nisko wymuszało siedzenie zbyt blisko przodu motocykla). Także będę kombinował! Edytowane 22 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Przecież się nie odchudzę na 69 kg bo mnie wiatr porwie. Po to są owiewki w motocyklach sportowych :D Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Profi ścigant jest chudy i lekki, pamiętajcie o tym. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Profi ścigant odrabia w zimie pracę domową, chudnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Musisz co najmniej 4 kg, bo masz 2 wydechy, więc już jesteś na straconej pozycji w stosunku do mnie, nie mówiąc o Sikorze, który ma tylko jakąś zaślepkę na końcu kolektora ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Yuby jak doliczysz jeszcze kombik itd to musisz schudnąć 8 kg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 No i patrząc na to, że jeździsz V2 1000, a nie 1200, to musisz schudnąć 20kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Yuby, to chyba wypieki świąteczne już możesz sobie darować. Będę przejeżdżał koło Ciebie, to może wezmę, żeby się nie zmarnowały? :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 A Monster Energy w lodówce masz? Bo Profi ścigant pije tylko takie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.