MatMax78 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Yuby a Ty tak widzę coś planujesz konkretnego na 2013 sezon, jakieś konkretne pojedyncze starty tak jak koledzy ?Z tą wagą koledzy to nie przesadzajcie bo będziecie się łamać jak zapałki przy drobnych np. upadkach (jak np. Pedrosa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Rozumiem że sprzedajesz to co na zdjęciu ? Napisz za ileNie, to co na zdjęciu to 2-częściowa Alpina. A sprzedaję 1-częściowego Tschula - po jednej jeździe, także jak nowy, pewnie koło 1000 zł. Ja mam 180 cm wzrostu, a kombi byłoby idealne, gdybym ważył około 85-90. To najwyższym model Tschula, z garbem, jak chcesz to przymierzysz sobie, nie ma problemu. A z wagę to wiadomo, chodzi tylko o to, żeby nie wozić brzucha. Tylko jest odwieczny problem fitnessu - jak zamienić tłuszcz na mięśnie, czyli z jednej strony schudnąć, z drugiej robić jakąś masę mięśniową, żeby był power :) jakieś konkretne pojedyncze starty tak jak koledzy ?Hehe, ja Ci dam pojedyncze! Nakurwiamy pełny sezon WMMP :buttrock: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ja na 100% będę kupował ale tak w styczniu(koniec) lub początek lutego nie wiem jak mi będzie szło zbijanie wagi od 1.1.2013.Rozumiem że sprzedajesz to co na zdjęciu ? Napisz za ile. Fat wystawił i bedę próbował od niego zakupić o ile nie sprzeda wcześniej.Rozmiar raczej 52 lub 54 będę potrzebował. Ogólnie to ja Was podziwiam Yubego Ciebie za to że zeszliście z wagą tak nisko.Ostatnio oglądałem zdjęcia swoje z Poznania Oskaldowicz na podium wyglądał jak taka kula jak on się rusza na tym motorze. :)Ja swoje kombi niedawno sprzedałem, dawno po sezonie, a kombi probiker 2pc kilkuletni, 500 pln. A jak coś szukasz to proponował bym włoski ebay, nabyłem nówkę spyke blaster 2 za 1550 pln sporo perforacji, świetne wykonanie, super jakości skóra. Tak jak w linku, tyle że dałem 349 euro. http://www.ebay.it/itm/SPYKE-TUTA-in-PELLE-BLASTER-II-2-48-ROSSO-BIANCO-NERO-MOTO-INTERA-PROFESSIONALE-/390507266453?pt=Abbigliamento_Uomo_Moto&hash=item5aec0c0195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 W fc moto już prawie wszystko wymiecione, zostały mega duże albo malutkie rozmiary, ale jeszcze coś tam się wyrwie, ze znajomym będziemy zamawiać kilka kombiaków od tego gościa co w linku podałem (gość ma kilka modeli i firm) jak ktoś by chciał to mogę więcej zamówić, z kasą się dogadamy (cena z aukcji + przesyłka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) https://dunlop-media...oad_Issue26.pdf oraz Mladin o wykorzystywaniu sprzęgła. Jak dla mnie kosmos jakiś. Edytowane 29 Grudnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) z tego co ja zrozumialem ze uzywa sprzegla zamiast hamulca tylnegowidzialem juz cos takiego , próbowałem wychodzi zajebiście efektownie a czy efektywnie nie wiem , nie miałem okazji sprawdzić to na torze Edytowane 29 Grudnia 2012 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 YUBY, to jest po angielsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Generalnie gość zamiast odejmować gaz albo naciskać nożny hebel radzi lekko wcisnąć sprzęgło w razie ryzyka przegumowania. To jakaś grubsza technika, myślę, że opracowana przez amerykańskich naukowców ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 raczej spisek producentów tarcz sprzęgłowych Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 (edytowane) a nie chodzi o cos takiego jak ten koles na gixie robi w 15 sekundzie . ze zbija biegi mocno w dol i puszcza powoli sprzęgło i hamuje silnikiem dodatkowo ? nie robiac przygazowki miedzy gazy czy jak to tam zwal , dzieki temu kolo mu sie nie zablokuje jakby hamowal normalnie tylnym i wychodzi calkiem efektownie Edytowane 29 Grudnia 2012 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 nie musi puszczać łągodnie - od tego są antyhoppingi żeby nie blokowało... wójek Code radzi, żeby hamować hamulcem a nie silnikiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Wujek Code coś wygrał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Ale co daje hamowanie silnikiem, jak tylne koło jest niemalże w powietrzu i jego przyczepność jest mocno ograniczona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Ale co daje hamowanie silnikiem, jak tylne koło jest niemalże w powietrzu i jego przyczepność jest mocno ograniczona?Żartujesz czy pytasz poważnie? To nie jest hamowanie silnikiem jako takie tylko konsekwencja redukcji biegów. Po to jest antyhopping by własnie nie blokować koła podatnego na to z racji małego nacisku na nawierzchnię. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Bo prawidłowo wyregulowany antyhop nie "odcina" napędu tylko redukuje moment hamujący na kole. Zresztą to samo można robić bez antyhopa umiejąc posługiwać się dźwignią sprzęgła. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.