Skocz do zawartości

Kontrolka Engine TwinCam Heritage


Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy!!! Ma problem z kontrolka Engine, ktora po odlaleniu nie ma zamiaru zgasnac. Prawdopodobnie powoduje to przerwa w dostawie iskierek na swieczki. Problem znika po przejechaniu okolo 15 km, ja podejzewam jakies zawilgocenie ale gdzie szukac??? W ostatnim czasie wymienilem akumulator, przewody wysokiego napiecia i swiece na nowe, problem nie zniknal ... ciagle to samo. Heritage TwinCam 2000 r FLSTC jeszcze na gazniku. Doradzcie prosze.

Edytowane przez RobertPx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie ze nie ma iskry za kazdym na ktorym z cylindrow. Czasami ruszam i jest slaby jakby na jednym baniaku i tak tez go slychac potem strzeli w rure i odpali drugi baniak to tak po 200-300 metrach jazdy. Zdaza sie ze jak juz jest kontrolka zgaszona, zwalniam bez redukcji biedu, prubuje przyspieszyc, pare razy przerwie i wtedy tez zapala sie kontrolka na kilka sek. I dlatego mysle ze to cos z iskra. Mialem tez tak ze po przejechaniu jakich 10 km wskazowka licznika byla miedzy 50 a 60 mil i jak dodawalem gazu to kontrolka gasla a jak ujmowalem to sie zapalala. Myslalem ze moze gdzies styki zasniedzialy ale rozebralem przy cewce i module , wygladaja dobrze, wyczyscilem i potraktowalem delikatnie smarem miedzianym i dajej bez zmian. Nie mam juz pomyslu co to moze byc, a nie mam tez kasy zeby tak sobie po koleji wymieniaz wszystki elementy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod licznikiem nie pokazuje zadnych bledow. wszystko Clr. A blad jest i ciagle go wykrywa. Maly czytnik bledow (ten odyginalny harleya) mam na wyposazeniu domowym ale on nie czyta gaznikowych. Zaden komputer w okolicy rzeszowa z tego co mi wiadomo tez nie. najblizej mam katowice albo krakow (autoryzowny dealer) no i 200km jazdy :) . w katowicach powiedzieli mi za podpiecie 270 zl :/ jak by to byl blad ktory gdzies przypadkowo wskoczyl to komp by go sam wykasowal po 50 odpalach, ale nie swiecilaby sie kontrolka caly czas tylko jako przypomnienie 6 sek po odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że podpięcie go pod komp. mogło by pokazać co się zesrało, podjedź do serwisu taka usługa nie jest droga a może zaoszczędzić wiele czasu i kasy

 

sporo 270 zł to stawka jak za podpięcie Aston Martina, po*ebało ich

 

chyba nie masz jednak wyjścia i musisz zabulić żeby wiedzieć, elektronika to wredny temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak go kuilem 6 lat temu to byly oryginaly 6r12 czy 12r6 :) nie pamietam potem 2 lata temu wymienilem na NGK ale to lipa straczna po zimie nie mial ochoty odpalic na jeden baniak, dopiero po potraktowaniu drucianka ruszyl :) i to tez chwile na jednym baniaku. i tak na tych NGK szfankowal. I wtedy pojawil sie blad, wiec zmienilem mu spowrotem swiece na te stare ktore wozilem w rezerwie w sakwie. Moto wyraznie odzyl ale blad nie ustapil. na poczatku tego sezomu zalozylem mu nowe ScreaminEagle i przewody tez i juz sie cieszylem ze jest wszystko ok bo po odlaleniu przypomnial tylko o bledzie i kontrolka zgasla. ale znowu wszystko wrocilo. Skojazylem ze moze chodzic o wilgoc bo jak wymienialem swiece i przewody to robilem to na zewnatrz przy ladnej pogodzie i chwile tam stal. wiec jesli bylabyto wilgoc to moglo go wysuszyc (co spowodowalo u mnie przedwczesna radosc :) ) wpadlem jeszcze na pomysl ze przed odpalem stane 15 min z suszarka i podgrzeje cewke, jesli pomoze to wiadomo a jak nie to dalej modul i w koncu znajde .... mam nadzieje

Edytowane przez RobertPx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie każdy elektryk powinien sprawdzić uzwojenie mierząc go, uszkodzona cewka daje o sobie znać na rozgrzanym silniku a Tobie podobno problem znika po przejechaniu kilkunastu km czy tak?

 

może też być uszkodzona mechanicznie, np. pęknięta ale to po wyjęciu jej byś zobaczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, kontrolka ta pojawia się także przy kombinacji z lambdą. ale ty masz gaźnik więc raczej odpada. strzelanie i brak mocy to ewidentnie iskra (bo zapłon elektroniczny). dobrze że wyeliminowałeś kable, więc to co daje (produkuje) iskre to cewki - jak pisał VPower. Sprawdź i napisz co i jak :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...