RobertPx Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Pomocy!!! Ma problem z kontrolka Engine, ktora po odlaleniu nie ma zamiaru zgasnac. Prawdopodobnie powoduje to przerwa w dostawie iskierek na swieczki. Problem znika po przejechaniu okolo 15 km, ja podejzewam jakies zawilgocenie ale gdzie szukac??? W ostatnim czasie wymienilem akumulator, przewody wysokiego napiecia i swiece na nowe, problem nie zniknal ... ciagle to samo. Heritage TwinCam 2000 r FLSTC jeszcze na gazniku. Doradzcie prosze. Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez RobertPx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 No ale jak to jest, jedziesz bez iskry na swiecy 15 km i kontrolka gasnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 aż tak mocny w temacie nie jestem ale może to być jakiś błąd, podepnij go może to być tylko kwestia wykasowania błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Mam wrazenie ze nie ma iskry za kazdym na ktorym z cylindrow. Czasami ruszam i jest slaby jakby na jednym baniaku i tak tez go slychac potem strzeli w rure i odpali drugi baniak to tak po 200-300 metrach jazdy. Zdaza sie ze jak juz jest kontrolka zgaszona, zwalniam bez redukcji biedu, prubuje przyspieszyc, pare razy przerwie i wtedy tez zapala sie kontrolka na kilka sek. I dlatego mysle ze to cos z iskra. Mialem tez tak ze po przejechaniu jakich 10 km wskazowka licznika byla miedzy 50 a 60 mil i jak dodawalem gazu to kontrolka gasla a jak ujmowalem to sie zapalala. Myslalem ze moze gdzies styki zasniedzialy ale rozebralem przy cewce i module , wygladaja dobrze, wyczyscilem i potraktowalem delikatnie smarem miedzianym i dajej bez zmian. Nie mam juz pomyslu co to moze byc, a nie mam tez kasy zeby tak sobie po koleji wymieniaz wszystki elementy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 no to w takim razie błąd to na pewno nie jest, coś ewidentnie z elektryka/elektronika a może któraś z tych nowych świec jest do bani, przed wymianą miałeś tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Pod licznikiem nie pokazuje zadnych bledow. wszystko Clr. A blad jest i ciagle go wykrywa. Maly czytnik bledow (ten odyginalny harleya) mam na wyposazeniu domowym ale on nie czyta gaznikowych. Zaden komputer w okolicy rzeszowa z tego co mi wiadomo tez nie. najblizej mam katowice albo krakow (autoryzowny dealer) no i 200km jazdy :) . w katowicach powiedzieli mi za podpiecie 270 zl :/ jak by to byl blad ktory gdzies przypadkowo wskoczyl to komp by go sam wykasowal po 50 odpalach, ale nie swiecilaby sie kontrolka caly czas tylko jako przypomnienie 6 sek po odpaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 myślę że podpięcie go pod komp. mogło by pokazać co się zesrało, podjedź do serwisu taka usługa nie jest droga a może zaoszczędzić wiele czasu i kasy sporo 270 zł to stawka jak za podpięcie Aston Martina, po*ebało ich chyba nie masz jednak wyjścia i musisz zabulić żeby wiedzieć, elektronika to wredny temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) jak go kuilem 6 lat temu to byly oryginaly 6r12 czy 12r6 :) nie pamietam potem 2 lata temu wymienilem na NGK ale to lipa straczna po zimie nie mial ochoty odpalic na jeden baniak, dopiero po potraktowaniu drucianka ruszyl :) i to tez chwile na jednym baniaku. i tak na tych NGK szfankowal. I wtedy pojawil sie blad, wiec zmienilem mu spowrotem swiece na te stare ktore wozilem w rezerwie w sakwie. Moto wyraznie odzyl ale blad nie ustapil. na poczatku tego sezomu zalozylem mu nowe ScreaminEagle i przewody tez i juz sie cieszylem ze jest wszystko ok bo po odlaleniu przypomnial tylko o bledzie i kontrolka zgasla. ale znowu wszystko wrocilo. Skojazylem ze moze chodzic o wilgoc bo jak wymienialem swiece i przewody to robilem to na zewnatrz przy ladnej pogodzie i chwile tam stal. wiec jesli bylabyto wilgoc to moglo go wysuszyc (co spowodowalo u mnie przedwczesna radosc :) ) wpadlem jeszcze na pomysl ze przed odpalem stane 15 min z suszarka i podgrzeje cewke, jesli pomoze to wiadomo a jak nie to dalej modul i w koncu znajde .... mam nadzieje Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez RobertPx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Sprawdz cewki. objaw strzelania itd mozy byc z ich winy. Brak styku, wilgoc, lub szlag jedna trafil. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a cewka?? w porzadku nie ma przebicia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a jak mam to sprawdzic? zalozyc inna? czy jest jakis sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 praktycznie każdy elektryk powinien sprawdzić uzwojenie mierząc go, uszkodzona cewka daje o sobie znać na rozgrzanym silniku a Tobie podobno problem znika po przejechaniu kilkunastu km czy tak? może też być uszkodzona mechanicznie, np. pęknięta ale to po wyjęciu jej byś zobaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 sprawdz ładowanie czy nie ma zbyt dużego prądu , potem cewkę , jak nie pomoże to moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 hmmm, kontrolka ta pojawia się także przy kombinacji z lambdą. ale ty masz gaźnik więc raczej odpada. strzelanie i brak mocy to ewidentnie iskra (bo zapłon elektroniczny). dobrze że wyeliminowałeś kable, więc to co daje (produkuje) iskre to cewki - jak pisał VPower. Sprawdź i napisz co i jak :lalag: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportster 1200 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 a jak mam to sprawdzic? zalozyc inna? czy jest jakis sposob?sorry ze tak napisze ale najlepij to podczas pracy silnika ..reka jak kopie ma przebicie .nie bac sie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.