PRZEMA Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Potrzebuje pomocy mam na oku CBR 929 z 2000r.Wszystko wyglada fajnie.Kolws mowi ze moto był hamowany i wyszło 127 konikow,podczas gdy moto powinno miec 147.Moc była mierzona na kole,czy jest mozliwosc zeby była az taka roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 możesz się tym nie przejmować w ogóle. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 No właśnie mam pytanko odnośnie hamowni dla bardziej wtajemniczonych . Znajomy w Krotoszynie hamował K8 w lytrze i pokazało 151 KM na kole i niby 155 na wale . Tylko czy hamownia która jest na przyczepce i motocykl kręci na niej kołem, może pokazać ile ma mocy na wale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 możesz się tym nie przejmować w ogóle.Dlaczego sie nie przejmować?To normalne?Dzieki za przeniesienie tematu do odpowiedniego działu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Moc jest na wale, na kole to już jest pokazana przybliżona wartość po różnego rodzaju stratach w napędzie, tarciu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 No dobra przybliżoną, ale skąd wiedzą jakie są straty w przeniesieniu napędu ? A tak w ogóle to moc jest pochodną momentu obrotowego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Moc na kole/kołach hamowania mierzy po silnika do obrotów minimalnie większych od tych przy których wtstępuje moc max podawana przez producenta, oczywiście wcześniej wprowadza się te dane do kompa hamowni, później podczas wysprzęglenia i zwalniania koła/kół obliczne są straty w układznie przeniesienia napędu. Autor pytał o moc, więc napisałem że jest tp wartość przyblizona, obliczana z momentu i prędkości obrotowej.Informacje te nie zmieniają jednak faktu że autor nie ma się czym przejmować. PS: Można powiedzieć że moc odpowiada za prędkość max, a moment za przyspieszenie, i to daje odpowiedź co do sposobu pomiaru. Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dlaczego sie nie przejmować?To normalne?Dzieki za przeniesienie tematu do odpowiedniego działu :)dlatego że taki własnie potrafi być rozrzut hamowni, raz w górę raz w dół. Hamownia jest po to by sprawdzać zmiany w wykresach po modyfikacjach w motocyklach. Sam osobiście widziałem dużo dziwnych winików, na aaaallegro też znajdziesz masę dziwnych wyników. Hamownia na której hamowałem swój motocykl zx1400 zmierzyła 170km na wale, czyli 20 mniej niż podaje producent. Między hamowniami w Warszawie jest kilka koni jeśli nie kilkanaście rozrzutu między wynikami dotyczącymi tego samego motocykla. Liczy się to jak motocykl jeździ, a cyfry traktuję z dystansem- doświadczenie z 1/4 mnie tego nauczyło. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dzieki za odpowiedzi.Pojade oblukac moto i odbyc jazde testową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zapytajcie Kiviego i i wytłumaczy wam że nie ma czegoś takiego jak moc na kole. A na czym? Na oponie? To i tak ma dużo tej mocy :icon_mrgreen: 954 miała 131 KM na gumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Parę pytań dodatkowych dla znawców tematu:Jak można porównywać moc na kole dwóch motocykli? A na jakich oponach? Na slickach czy na turystycznych.A na jakim biegu?Na 6 wyjdzie co innego, a na 3 jeszcze co innego.Liczy się moc na silniku, czyli po dodaniu strat z napędu i wtedy jest ok.A sama zasada działania hamowni inercyjnej jest banalna: masa M rozpędzona do prędkości V w czasie T.A co do współczynnika inercji i sprawności napędu to już od dawna znane są te wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Byłem przejechałem sie i kupiłem tą CBR 929 :)Tylko cos łancuszek rozrzadu chałasuje przy 5 tys/min :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.Byłem przejechałem sie i kupiłem tą CBR 929 :)Tylko cos łancuszek rozrzadu chałasuje przy 5 tys/min :(Daj do sprawdzenia, ewentualnie do wymiany bedziesz miał łańcuch 5 napinacz... Masz jakiś filmik z tego brzęczenia? Tylko przt 5 tyś to słychać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Filmiku nie mam bo dopiero wczoraj wieczorem dojechałem do domu.Słychac to gdzies od 4,5 do 5,5 obr/min.Czy łancuszek moze sie zerwac albo przeskoczyc,czy tylko bedzie chałasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.