dr600dakar Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam wszystkich. Posiadam motocykl jakim jest suzuki dr 600 wersja dakar. Bardzo korci mnie do 'przerobienia' tego enduro na 'full crossa'. Doskonale rozumiem, że jest to za ciężki motor i full cross będzie z niego słaby, ale interesują mnie takie przeróbki jak np. pozdejmowanie lamp (przód i tył) oraz prędkościomierza z kontrolkami i stacyjką, po demontażu wszystkiego z kierownicy chciałbym założyć numer startowy oraz handbary, do tego oczywiście będę chciał zmienić opony na typowe kostki. Bardzo proszę o opinie na ten temat, pozytywne jak i negatywne. Proszę mnie zrozumieć i nie pisać, że lepiej już kupić jakąś CR czy YZ w 2t bo i tak nie zmienie tej deerki na coś innego, po prostu ten motor tak mi się podoba, że zostanie ze mną do końca. Z góry bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 nie da rady z tego zrobic zadnego crossa, możesz go jedynie wizualnie upodobnic do crossa, nie za bardzo wiem po co, bo na torze i tak tym niewiele zdzialasz, kostki i handbary zawsze warto zalozyc w teren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jedyny sensowny argument za to że stracisz kilka kg -od biedy można wywalić jeszcze akumulator, bak zamienić na plastik i trochę ten wagi urwiesz ..... cała reszta to przeciw ......lampy czasem się przydają(tymbardziej że stare dualowesprzęty mają dosyć dobre przednie światło i przydaje się przy nocnym powrocie) , na zdjęciu prędkościomierza czy kontrolek nie zyskasz nic wagi a też czasem się przydają to samo stacyjka......... sens mają tylko opony i handbary reszta to bzdura-dla mnie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr600dakar Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A orientujecie się jakby to miało do wyglądu wizualnego ? Po założeniu handbarów, numeru startowego i przykładowo po zmianie tego zbiornika na plastikowy np. od DR 350 ? Tylko wydaje mi się, że razem ze zbiornikiem wypadałoby zmienić siedzenie na też od DR 350, żeby to jakoś wyglądało i komponowało się ze sobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Nie kombinuj, bo upośledzisz jeszcze bardziej ten i tak nie udany już motocykl. Był zaprojektowany jako krowa z wersalkowym zawiasem i tak już zostanie. Osobiście widziałem tak przerobione DR, i oryginalana jest 100 razy ładniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr600dakar Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Orientuje się może ktoś od jakiej crossówy jest zadupek (tylni błotnik) na tej dr, którą pokazuje w linku ? http://otomoto.pl/suzuki-dr-600-650-yamaha-xt-honda-xl-xr-M3338055.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 pewno jakiś badziew z polisporta albo ufo jak to bywa przy wiejskim tuningu :D myśle że jest to równie sensowne rozwiązanie co lampy ufo-nie świecą, często mają nietypowe drogie żarówki, brzydko wyglądają i same lampy wcale nie są tanie..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.