MarioHDEłk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Mam Jej dziękowac??? Never!! trzeba ją wystawic na Allegro. Nie zmęczona jeszcze jest za mocno, do tego pracowita. Ma zje*any charakter ale przy transakcji nie powinno to wyleżc....Zastanawiam się tylko nad ceną minimalną. A moze zrezygnowac i wystawic aukcję BCM?? Mam zagwozdkę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Fotke dawaj.... :laugh: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 W tym sęk, że ładne to i sexowne... I szkoda oddawac w byle ręce.... Ale zastanowię się jeszcze. Jakby co dam znac, ok? mógłbym się przyczepić do słów " w byle ręce " , ale wybaczam, bo w końcu jesteś tylko człowiekiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioHDEłk Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Spoko. Zwracam honor :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Tu jest aukcja dla tych co zgubili foba lub chcieliby poznać swój kod PIN http://allegro.pl/odblokowywanie-motocykli-harley-davidson-i2558811571.html Odrazu uprzedzam , że nie korzystałem z ich usług. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Hm.. drogo troche, przynajmniej o 50% za drogo. :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioHDEłk Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Tu jest aukcja dla tych co zgubili foba lub chcieliby poznać swój kod PIN http://allegro.pl/od...2558811571.html Odrazu uprzedzam , że nie korzystałem z ich usług. Dzięki. Hm.. drogo troche, przynajmniej o 50% za drogo. :wink: Nie sądzę. Jakbys musiał w serwisie ponad 2000 pln zapłacic, to bys inaczej na to patrzył.Aczkolwiek jestem za obniżeniem ceny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ja nie mówie, bo mi się wydaje... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Teraz masz dobry powód aby zmienić PIN na swój własny(np taki sam jak karty kredytowej z powtórzeniem ostatniej cyfry, aby było pięć cyfr.Nie może być zer)Może komuś się przydaOpis uruchamiania bez pilota w razie czego:(dot.Electry ale inne mają chyba podobnie)1Przekręcić kluczyk na ON( zapłon) i natychmiast przytrzymać oba jednocześnie przyciski kierunkowskazów,W okienku licznika km lub mil pojawi się pięć kresek 2 Wprowadź pierwszą cyfrę Pin naciskając lewy przycisk kierunkowskazu tyle razy ile wynosi cyfra3.Zatwierdź ją prawym przyciskiem kierunkowskazu naciskając go 1 raz.4.Wprowadż drugą cyfrę naciskając lewy kierunek tyle razy ile ma druga cyfra Pin5.Zatwierdź prawym kierunkiem jeden razi dalej tak samo aż do piątej cyfryWtedy masz odblokowany immobilazer aż do zgaszenia silnika.Taką sciągę warto wozić ze sobą w razie awarii pilota,baterii itp na trasie Opis zmiany Pin na własny(bez zer) lub podejżenie na ekranie poprzedniego Pinu(fabryczny pin to często 31313)1.Mając przy sobie pilot-breloczek przekręć kluczyk kolejno: ON/OFF, ON/OFF, ON2.Naciśnij lewy przycisk kierunkowskazu 3 razy3.Naciśnij prawy kierunkowskaz jeden raz i go zwolnij4.Kierunkowskazy zapalą się trzy razy.Na liczniku pojawi się aktualny Pin.Pierwsza cyfra będzie migać5.Wprowadź pierwszą cyfrę nowego Pinu naciskając lewy kierunek tle razy ile ma wynosić nowa cyfra Pinu.6.Zatwierdź prawym kierunkowskazem naciskając go jeden raz.W okienku km.nowa cyfra zastąpi starą.7.Wprowadź drugą cyfrę nowego Pinu naciskając lewy kierunek tle razy ile ma wynosić nowa cyfra Pinu.8.Zatwierdź prawym kierunkowskazem naciskając go jeden raz.W okienku km.nowa(druga) cyfra zastąpi (drugą)starą9.I tak kolejno aż do piątej cyfry10.Na koniec przekręć kluczyk w stacyjce na OFF(wyłącz go)W oknie licznika pojawią się ponownie km.Powoduje to zapisanie nowego Pin w module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ta druga czesc to mi sie przyda bo za cholere nie wiem jaki mam pin. :)Wielkie dzieki. :flesje: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 W moim RK należy ustawić pokrętło na akcesory i wtedy operacja tak jak opisałeś, potem na końcu nie mozna zapomieć o przełączeniu z akcesory na on ust i odpalamy. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszu Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Czekam na propozycję i wasze cenne rady :biggrin: niech pokryje koszty zapasowego kluczyka :)p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dolce vita Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Witam,proszę o radę w tym temacie.Podczas jazdy próbnej w motocyklu w stacyjce włożony był kluczyk wraz z czujnikiem zbliżeniowym.Gdy kolega wrócił z przejażdżki zauważyłem brak kluczyka i czujnika zbliżeniowego.Mimo szybkich poszukiwań zguby nie znaleźliśmy.Diabeł zamiótł ogonem i dodatkowo amba zjadła.Co mam zrobić.Właściciel który sprowadził moto z USA twierdzi ,że fob jest odłączony bo on go nie używał a motocykl działa.I tak jest faktycznie.Jak zweryfikować tą informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jeżeli zapala bez Foba,to napewno system alarmowy jest odłączony .Inaczej,jeśli nie posiadasz Foba,to byś nie odpalił,chyba,że wprowdziłbyś pin w trybie awaryjnego uruchamiania.Jest jeszcze trzecia możliwość:że Fob jest ukryty gdzieś w bagażniku i sobie tam leży ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 W tym roczniku nie było foba zbliżeniowego. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.