tomeczek151 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 WItam Trafiła mi się perełka jaką jest Honda CB750K z 1984 silnik już dohc. Prawie wszystko działa z wyjątkiem silnika, otóż motocykl pali już na wszystkie cylindry, synchronizacja gaźników zrobiona, gaźniki wyczyszczone, świece wymienione, składy ustawione na książkowe 1,5 obrotu. Motocykl wkręca się i schodzi z obrotów pięknie, natomiast nie da się ustawić wolnych obrotów, albo trzeba je podtrzymywać manetka albo motocykl gaśnie, gdy się je ustawi pokrętłem i przygazuje to motocykl zostaje na 3k obrotów, które można zmniejszyć pokrętłem. Króćce ssące szczelne. Ma ktoś jakiś pomysł? Wieczorem zmierzę jeszcze ciśnienie na cylindrach. Zastanawiam się czy nie jest to coś z zapłonem, ponieważ niby jest w tym modelu mechaniczny przyspieszacz zapłonu, tylko czy w razie jego awarii takie by były efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Psiknij w okolice gaznikow czyms latwopalnym. Moze krucce sa szczelne, ale gdzies indziej moze ciagnac powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Obstawiam wyrobioną ośkę przepustnicy lub korpus gaźnika. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Czy troche jezdziles, czy to tylko proby na postoju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR 100574 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 u mnie w cb 900 boldor źle odbijała linka ssania i nie zamykała do końca powietrza ,motocykl dusił się na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Dzisiaj pomierzyłem ciśnienie sprężania i odpowiedź jest jasna. Na pierwszym i drugim cylindrze po 6 atm na trzecim 3 atm na czwartym 5,5. Po próbie olejowej wszystkim ciśnienie wzrosło o około 2 atm. Także temat rozwiązany. Dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.