dudekd55 Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 No i wracam. Póki co poszukiwania nadal trwają. Trafiłem teraz na bardzo ładną CBF 600 z ABS i wersja na wtrysku. Problem w tym, że to anglik. Ma ktoś jakieś doświadczenia z przerabianiem licznika z mili na km? Ewentualnie wymiana na licznik z km/h, ale jak wtedy z przebiegiem? Jak go przenieść na nowy licznik? Co do lampy to wiem, że albo można przerobić na soczewki albo po prostu kupić używkę z wersji EU. Co w ogóle sądzicie o kupowaniu anglików? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 57 minut temu, dudekd55 napisał: No i wracam. Póki co poszukiwania nadal trwają. Trafiłem teraz na bardzo ładną CBF 600 z ABS i wersja na wtrysku. Problem w tym, że to anglik. Ma ktoś jakieś doświadczenia z przerabianiem licznika z mili na km? Ewentualnie wymiana na licznik z km/h, ale jak wtedy z przebiegiem? Jak go przenieść na nowy licznik? Co do lampy to wiem, że albo można przerobić na soczewki albo po prostu kupić używkę z wersji EU. Co w ogóle sądzicie o kupowaniu anglików? Licznik normalnie zgłaszasz w SKP, robią odpowiednią adnotację w CEPIK i wpisują przebieg z tego nowego licznika. Na lampie będziesz miał pewnie homologację E11 i strzałkę w prawo, tutaj ratuje raczej wymiana całej lampy. Niby można jeździć ale jak trafisz na upierdliwego policjanta to dowód poleci, przeglądu też to nie powinno przejść jeśli diagnosta wykonuje swoją robotę jak należy. No i w razie jakiejś przygody i wizyty rzeczoznawcy ubezpieczeniowego też może być nieciekawie. A co do motocykli z UK - obejrzyj dokładnie pod plastikami, oni mają bardzo specyficzny i wilgotny klimat. Przeważnie większość motocykli z tamtych rejonów jest dość mocno zjedzona przez korozję / nalot na elementach aluminiowych. Elektryka na dłuższą metę też nie lubi wilgotnego środowiska. Jeśli motocykl bez zarzutów, cena odpowiednia mimo potrzeby wymiany licznika i lampy to można brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 A jak to jest teraz z cłem? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudekd55 Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 Nie wiem jak jest z cłem. Zapomniałem dodać, że to anglik, który już od kilku sezonów jeździ w PL 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 16 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2021 W dniu 15.11.2021 o 21:53, dudekd55 napisał: Ma ktoś jakieś doświadczenia z przerabianiem licznika z mili na km po co przerabiać ?? wszystkie jakie widziałem jeśli były klasyczne miały szybkość w milach i w kilometrach a SKP bez problemu wpisze Ci przebieg w milach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.