Alkad Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam.W motocyklu gsxf 750 mam pewne wibracje o których pisałem już na forum ale nie dostałem praktycznie żadnej opdpowiedzi a więc czuć mrowienie/wibracje na całym motocyklu od 5tys obr nie ważne na jakim biegu. Najbardziej jest to odczuwalne na setach. W motocyklu robione były gaźniki i zawory. Wibracje na bank dochodzą z silnika który chodzi bardzo ładnie, nie słychać nic niepokojącego, moc jest odpowiednia. Dzwoniłem do serwisu suzuki i podrzucili mi pomysł z koszem sprzęgłowym więc dzisiaj sie do niego dokopałem. Luz jest ale "prawo-lewo" Na poniższym filmie wszytsko widać. Myślicie że ten kosz może powodować wibracje ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 cześć< no masz luzy na koszu, moim zdanie amor sprzegla wywalony-jego sprezyny jak u mnie w jajku ale ^00tce... tylko poza jak mi tez powiedzial mechanik wibracjami strasznie na wolnych obrotach gdy olej goracy stuka ze srodka... u Ciebie tego nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Tak "wywalone" to jest 99% koszy sprzeglowych Suzuki, sprezyny lapia troche luzu i stad stukot.Zreszta ta sama przypadlosc ma wiekszosc motocykli stosujacych to rozwiazanie. W mojej opinii nie jest to przyczyna wibracji, na twoim miejscu sprawdzilbym dokladnie stan mocowan silnika,szczegolnie przednich z gumowymi wkladkami, jak rowniez synchro gaznikow.Nie wiem kto ci je robil, ale warto pamietac ze w tych silnikach dwa gazniki wewnetrzne sa synchronizowane nanizszym poziomie podcisnienia niz zewnetrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Tak "wywalone" to jest 99% koszy sprzeglowych Suzuki, sprezyny lapia troche luzu i stad stukot.Zreszta ta sama przypadlosc ma wiekszosc motocykli stosujacych to rozwiazanie. W mojej opinii nie jest to przyczyna wibracji, na twoim miejscu sprawdzilbym dokladnie stan mocowan silnika,szczegolnie przednich z gumowymi wkladkami, jak rowniez synchro gaznikow.Nie wiem kto ci je robil, ale warto pamietac ze w tych silnikach dwa gazniki wewnetrzne sa synchronizowane nanizszym poziomie podcisnienia niz zewnetrzne. Czyli Adamie według Ciebie nie ma najmniejszego sensu go wymieniać ? Sprawdze jeszcze raz te mocowania, ale jak patrzyłem to wszystko jest mocno skręcone i sztywne. Serwisówka podaje coś takiego na temat synchro 750-tki( moja jest z wloch) Edytowane 20 Lipca 2012 przez Alkad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Nie, wymieniac kosza nie ma sensu.Mozna natomiast zalozyc sobie ciezsze od fabrycznych koncowki kierownicy i to zmieni odbior drgan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Zdemontowąłem w ogóle cięzarki i na kierownicy wibruje strasznie, nie dałbym rade 100km przejechać. Jeśli chodzi o synchro i regulacje to robie sobie sam, ale problem jest taki że nie dam rady ustawić go tak, żeby wskazówka obrotomierza nie drgała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Zdemontowąłem w ogóle cięzarki i na kierownicy wibruje strasznie, nie dałbym rade 100km przejechać. Jeśli chodzi o synchro i regulacje to robie sobie sam, ale problem jest taki że nie dam rady ustawić go tak, żeby wskazówka obrotomierza nie drgała...A zaworki masz sprawne w wakuometrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Wakuometry sprawne, 2 dni temu robilłem inny motocykl i wyszło bardzo dobrze. Korzystam z takich jak w linku poniżej:http://www.marek-sklep.com.pl/pl/p/Wakuometry-slupkowe-4cyl./58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 eeetam. Wibracji nie pozbędziesz się. Taki urok tego motocykla. jak też wielu innych. Przyzwyczaj się. Załóż nowe, świeże gumy na podnóżki, ubierz buty z miększej gumy i nie opieraj ciężaru ciała na ramionach czyli kierownicy. Wtedy dłonie przestaną drętwieć bo tu jest przyczyna. Opierasz ciężar, dłonie mają słabsze krążenie i szybciej drętwieją. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Ok sprawa rozwiązana, tulejka metalowo gumowa w zawieszeniu miała luz i moto wpadało w rezonans. Dzieki wszystkim za rady. Pozdrawiam Edytowane 25 Lipca 2012 przez Alkad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi