Dawid Koza Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Witam. od jakiegos czasu mam problem z moją yamaszą, a dokładnie tak jakby odcinało zapłon przy ok 4tys. obrotów. Na początku w ogóle nie paliła (brak iskry) ale wymieniłem całą wiązke z modułem i odpaliła, ale odcina zapłon. Moduł sprawdzony w innym motocyklu, czujnik położenia wału wymieniony, gaźniki porobione (dodam tylko ze posiadam sportowe gażniki bez membran, gdzie przepustnice sterowane są z manetki), głowica cała zroniona, luzy też. aku jest dobre........ Pomocy bo juz nie daje razy!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 A w jakim stanie są świece zapłonowe ? Próbowałeś na nowym komplecie ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Koza Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Są nowe irydowe Pytanie jest jeszcze takie.... za co odpowiada czujnik położenia przepustnicy? czy on moze robic takie jaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Czujnik daje info do modułu o aktualnym wychyleniu przepustnic. Na podstawie między innymi tej informacji moduł "porusza się" po mapie zapłonu. Nie wiem jak u Ciebie, ale często w autach w przypadku braku kluczowych informacji potrzebnych do funkcjonowania silnika, moduł ogranicza moc silnika, lub maksymalne obroty przechodząc w tryb awaryjny. Być może u Ciebie jest podobnie. Jednak podkreślam to są tylko moje przypuszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Koza Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Ok. chodzi tylko o to ze, w instalacji ktorą kupiłem nie ma takiej kostki na ten czujnik a moduł jest własnie od tej istalacji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 a wiesz o tym ze wersja SP miala inny modul nisz zwykla Rka? moze to jest przyczyna, silniki "niby" takie same ale jednak... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Możesz sztucznie podpiąć stary czujnik vel TPS obok nawet bez montażu żeby sprawdzić czy komputer/moduł nie przechodzi w zaprogramowany tryb alternatywny dla nie działających czujników.Jak już się podepniesz w instalację to ruszaj przepustnicą i szukaj różnic w pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jesli mialby przejsc to bez TPS tez by przeszedl... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 wyjmij szmatę i inne śmieci z airboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Koza Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Problem jest taki ze kupiłem wiązke z modułem oznaczenie FM <która ponoć jezdziła w innym moto bez problemów> i tam nie ma wtyczki na TPS, <podmieniałem moduł HD i objaw ten sam, w gaźnikach mam ten czujnik <oporności na czujniku sprawdzone>, gaźniki to sportowe keihiny na sztywnich przepustnichach bez membran.. Dodam tylko ze moto wczeniej pracowało na oryginalnej wiązce i module z oryginalnej wersji SP, ale w czasie synchronizacji moto zgasiłem i juz nie mogłem ponownie uruchomic <brak iskry> Czy to moze być wina gaźników? zła mieszanka? <skład mieszanki wykrcony o 2,5 obrotu> Ale wczesniej chodził normalnie i wkrecał sie do samego czerwonego pola. wiec z góry wykluczyłem gaźniki, ale moze sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Koza Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 bez air boxa też taki sam obiaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Koza Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 odświeżam temat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 To wszystko fajnie ale masz dużo niewiadomych w motocyklu. Inne gaźniki i niewłaściwa instalacja elek. Po za tym z tą blokadą obrotów to dobrze by było jakbyś sprawdził czy te gaźniki całkowicie się otwierają. Ewentualnie znam przypadek gdzie koło magnesowe się zwichrowało i obijając się o karter powodowało problemy z zapłonem, może u Ciebie zwyczajnie cewki nie nadążają zgadując, że stukanie z silnika byś słyszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 a moze wlasnie sprobowac wrzucic magneto z wersji R, z ktorej jest instalacja, przepustnive pewnie mu sie otwieraja bo ma mechaniczne...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 miałem kiedyś 2 podobne temaciki na warsztacie. odcinało przy pewnych obrotach i nikt nie wiedział czemu.w pierwszym przy pewnych obrotach drgania silnika rozłączały czujnik stopki bocznej.w drugim przypadku była urwana przegroda w tłumiku, na postoju wkręcał się do końca ale pod obciążeniem efekt był taki jak by odcięcie było właśnie przy 3-4 tys. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.