ivan161 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Yo!Poszukuje klockow hamulcowych do swojej RSV i w dobrej cenie sa klocki Lucasa, tylko za cholere nie moge znalezc jaki symbol odpowiada za jaka wtwardosc? Ktos moze sie orientuje w tym temacie?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) SV - miękka okładzina, najlepsza na co dzień, SRQ - okładzina z domieszką karbonu, twardsze, wymagają dogrzania, CRQ - okładzina karbonowa, najtwardsza, tylko na tor, na zimno praktycznie nie hamują, wymagają wysokiej temperatury pracy. Edytowane 10 Lipca 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dzieki, klocki zamowione ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Sikor, jak w tej hierarchii ustawisz zwykłe organiczne klocki Lucasa (bez dodatkowych oznaczeń)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 lucas srq to dobry klocek i ten warto brac, minimum to SV ale do lekkiego motocykla natomiast te o ktre pytasz sa strasznie tępe. nie warto ich kupować . Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 A jaki wpływ ma twardość klocka i materiał na zużycie tarczy? Przypuszczam że jakiś ma :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Ja niedawno zalożyłem do Tl-a Lucasy SRQ... nie wiem jakiej firmy mialem poprzednie klocki ale różnica w hamowaniu jest bardzo odczuwalna in plus oczywiście tak więc Polecam. Myśle że im twardszy klocek tym tarcza się szybciej zużywa .. coś za coś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer78 Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Odnośnie tarczy - w sumie to nie ma dużego znaczenia. 95% wymian tarcz to powodem jest uszkodzenie mechaniczne (pogięcie, dzwon ip)Odnośnie klocków -SV (spieki metali) lubią temperaturę i są naprawdę dobre i na codzień i na turystykę. Do mocniejszej jazdy to jak koledzy pisaliSRQ ale nie mają dodatku karbonu.W klockach SCR jest mieszanka karbonu i metali ale one są na wyścigi endurance uwaga na homologację drogową ponieważ na 99% jej nie mają.ORGANIKI - dzielą się na ogólne bez oznaczeń i LF (low friction) czyli tylne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 SRQ tez nie maja homologacji drogowej. A tak serio to jak chcesz mega wypas klocek to załóż brembo SC. Robi szał. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Odnośnie tarczy - w sumie to nie ma dużego znaczenia. 95% wymian tarcz to powodem jest uszkodzenie mechaniczne (pogięcie, dzwon ip) no nie tak do końca bo na własne oczy widziałem jak w tamtym sezonie w sumie zwykłe klocki sbs hs w 2 motocyklach po przebiegu 3tyś zniszczyły w takim stopniu tarczę że nadawała się do wyrzucenia. I były to oryginalne tarcze nie chińskie podróbki. I jest mnóstwo przykładów na to również w necie-czy to były podróbki sbs do dzisiaj nie wiem. Ale faktem jest że ludzie mieli problemy z klockami sbs i Carbon Loraine SBK5, były historie że klocek sbs w przy obfitym deszczu dosłownie zjadł tarcze w ciągu jednej trasy... Najlepsze moim zdaniem klocki jakie miałem w moto to nissiny- przebijają wszystko, trw dalej na równi z brembo... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 No bo po co pchać torowe klocki, które pracują tak jak trzeba dopiero w bardzo wysokich temperaturach do sprzętów, które się toczą po mieście lub trasie? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 no nie tak do końca bo na własne oczy widziałem jak w tamtym sezonie w sumie zwykłe klocki sbs hs w 2 motocyklach po przebiegu 3tyś zniszczyły w takim stopniu tarczę że nadawała się do wyrzucenia. I były to oryginalne tarcze nie chińskie podróbki. I jest mnóstwo przykładów na to również w necie-czy to były podróbki sbs do dzisiaj nie wiem. Ale faktem jest że ludzie mieli problemy z klockami sbs i Carbon Loraine SBK5, były historie że klocek sbs w przy obfitym deszczu dosłownie zjadł tarcze w ciągu jednej trasy... Najlepsze moim zdaniem klocki jakie miałem w moto to nissiny- przebijają wszystko, trw dalej na równi z brembo... SBS miał takie wpadki i ogolnie jakość tych klocków znacznie spadła natomiast jesli chodzi o nissina i brembo to miałem i to i to i moim zdaniem, nie wiele ale jednak lepiej sprawowały się brembo Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucyfer78 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Pracowałem u importera Tarcz hamulcowych i 90% sprzedaży była na moto powypadkowe albo pogięcia tarcz w wyniku jaiś dziwnych przypadków. Praktycznie nigdy z winy klocków. Nie chce mi się wierzyć, że SBS tak szybko pożera tarcze. Chyba że źle dobrany i np. na tarczę przystosowaną do ceramiki (HF) ktoś założył spieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 NO właśnie nie... Zwykły sbs HS można powiedzieć drogowy plus 2 letnie moto bez żadnych przygód i tarcze na śmietnik. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.