perssi6n Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam Wszystko ładnie pięknie było a teraz kawa przerywa. Zrobiłem regulacje zaworów, czyszczenie i synchro gaźników, wymienione swiece. Wszystko było ok przez jakies 500 km a dzisiaj moto zaczął przerywać.. głownie na 4,5 i 6 biegu, do 3 chodzi rewelacyjnie a potem przerywa, nie ma mocy. Na biegu jałowym wkręca sie do odciny bezproblemu za kazdym razem. Sprzęgło raczej odpada poniewaz na biegu nie wkreca na obroty tylko przerywa i maks jaki moge tak wyciągnąc to 200 szarpane. Licze, ze ktos mi pomoze.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Sprawdź wyłącznik stopki, jak masz to i klamki sprzęgła na początek. Jak to nie pomoże to wypada wyczyścić wszystkie masy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Dodatkowo oprócz powyższych, proponuje przejechać się z otwartym korkiem. Będzie wiadomo czy to nie przytkane odpowietrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 dzięki chłopaki, dzisiaj wieczorem oblukam to a jutro napisze czy są efekty. Sprawdź wyłącznik stopki, jak masz to i klamki sprzęgła na początek. Jak to nie pomoże to wypada wyczyścić wszystkie masy. czujnik stopy owszem ale klamki sprzęgła? gdzie on moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 dzięki chłopaki, dzisiaj wieczorem oblukam to a jutro napisze czy są efekty. czujnik stopy owszem ale klamki sprzęgła? gdzie on moze byc?Napisałem przecież "jeśli masz". ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 a więc tak: Wyłącznik czujnika stopki chyba jest okey, za kazdym razem jak wbijam bieg (przy rozłozonej stopce) i lekko puszczam sprzęgło gasnie. A co do odpowietrzania baku to po prostu dmuchałem w ten odpowietrznik i jest ok, niestety nie mogłem sprawdzic podczas jazdy otwierając wlew poniewaz akurat podczas próby nie przerywał (nie wiem czy wczesniej dodałem ale nie zawsze mi przerywa - jak go naleci). Jesli chodzi o mase to w moto 4t jestem kompletnie zielony i nawet nie wiem od czego zacząc czyscic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Elektryka wszędzie jest ta sama i masa jest masą tylko przewodów jest mniej lub więcej. Zwykle masa jest czarna a czasami brązowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Spróbuj nakleić pasek taśmy aby przysłonić trochę wlot powietrza od strony czachy . Kumpel miał te same objawy i okazało się że dostawał za dużo powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Elektryka wszędzie jest ta sama i masa jest masą tylko przewodów jest mniej lub więcej. Zwykle masa jest czarna a czasami brązowa. dzięki za uswiadomienie:D Spróbuj nakleić pasek taśmy aby przysłonić trochę wlot powietrza od strony czachy . Kumpel miał te same objawy i okazało się że dostawał za dużo powietrza taki troche paradoks ale spróbuje..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 kurcze, wyczysciłem kazdy przewód stykający do ramy i nic.. Monter, mogłbyś wyjaśnic co miałes na mysli co do stopki? W sensie jak ją sprawdzic, byłby wdzięczny. Co do nadmiaru powietrza jeszcze nie próbowałem poniewaz gdy mi przerywał nie miałem nic zeby zasłonic wlot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 A korek od baku, bo z tego co napisałeś wcześniej nic konkretnego nie wynikło. Pojedź tak czy siak z otwartym, jeśli w ogóle coś się zmieni to już będzie coś. A dolot doładowania zatkaj nawet szmatą czy innym dowolnym kawałkiem materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Masz tam jakiś filtr paliwa? Jeśli tak to go sprawdź, możesz też zmierzyć ciśnienie paliwska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 dzisiaj była lekka próba i szedł jak głupi nie było problemow, ale jutro wybieram sie na dłuzsza trase i pewnie bedzie przerywał. To wtedy wypróbuje korek i wlot powietrza. Masz tam jakiś filtr paliwa? Jeśli tak to go sprawdź, możesz też zmierzyć ciśnienie paliwska filtr jest okey:) czym\jak zmierzyc cisnienie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 dzisiaj była lekka próba i szedł jak głupi nie było problemow, ale jutro wybieram sie na dłuzsza trase i pewnie bedzie przerywał. To wtedy wypróbuje korek i wlot powietrza. filtr jest okey:) czym\jak zmierzyc cisnienie paliwa? Całą operację sprawdzania wartości ciśnienia paliwa u układzie zasilania masz bardzo dokładnie opisaną w manualu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Całą operację sprawdzania wartości ciśnienia paliwa u układzie zasilania masz bardzo dokładnie opisaną w manualu.No właśnie po co zawraca głowę jak ma manual albo serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.