grucha161 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 cbr z 98r. dławi się przy 9tys/obr, a czasami do odcięcia idzie, ale tylko na postoju. W trasie 255 leci i zaczyna się dławić, przestaje jechać, na mniejszych biegach jest to samo. Dziś ustawiałem podciśnienie na gaźnikach, mieszanki nie ruszałem,Zawory są OK. czy to świece lub przewody wysokiego napięcia?? świece były wcześniej wymieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Podcisnienie ma tylko znaczenie dla rownego ruszenia wszystkich gaznikow z wolnych w gore.Ty masz problem w zakresie dyszy glownej.Jak wygladaja swiece w momencie gdy moto zaczyna przerywac ?Musisz stanac bez schodzenia z obrotow, ostudzic silnik i wykrecic swiece do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Wypalone styki na pompie paliwa ? O ile dobrze pamiętam to jest tam ta pompa, w której lubią upalać się styki. Objawy bywają właśnie takie jak piszesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha161 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 w zbiorniku nie widzę tej pompy paliwa. nawet nie dochodzą do zbiornika żadne przewody. Podcisnienie ma tylko znaczenie dla rownego ruszenia wszystkich gaznikow z wolnych w gore.Ty masz problem w zakresie dyszy glownej.Jak wygladaja swiece w momencie gdy moto zaczyna przerywac ?Musisz stanac bez schodzenia z obrotow, ostudzic silnik i wykrecic swiece do sprawdzenia. ok jutro sprawdzę to. dodam że moto stało 3 lata i było użytkowane po 200 300 km w sezonie. kupiłem moto niedawno i takie coś się zaczeło dziać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 w sc33 nie ma pompy paliwa. Po pierwsze - tak jak Adam poleca, sprawdził bym swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 (edytowane) A może kranik/filtr coś nawalają i czasem na wysokich obrotach nie dostaje tyle paliwa ile powinien? Dość prawdopodobne bo na ostatnim biegu ciągniesz długo na tych obrotach i może wtedy brakuje paliwska bo na luzie nie trzymasz raczej do odciny minute silnika. Edytowane 8 Lipca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha161 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 niezależnie od biegu się to dzieje. kranik czyściłem a filtra nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.