Skocz do zawartości

Motocykle z silnikami V4


Rekomendowane odpowiedzi

A kto to może wiedzieć czy to jest to czego szukasz? Sam musisz sobie odpowiedzieć.

Ja np. szukam wysokiego bruneta, miłego, kulturalnego, bogatego. No, w ogóle fajny ma być a natrafiam ciągle na wypasionych a nie bogatych, łysych, kultura w łokciach itd.. Jeszcze na dodatek motorami jeżdżą :laugh:

(żartuję, nie jest tak źle)

 

 

O proszę widzę ,że pasuję do Twoich wymagań :D I do tego jestem singlem :P Tylko z tą kasą to tak nie jest ,że mam jej miliony hehe

 

VFR-ą jeździ mój znajomy. Mówi ,że fantastyczny motocykl do szybkiej trasy. I poszaleć można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem dwa sezony R3 w Sprincie ST 1050 i faktycznie przebieg momentu był wzorowy. Do tego dochodził miły dla ucha dźwięk :-).

Teraz ujeżdżam dużą VFR. Oryginalny przebieg na dole obrotów nie porywa, ale temat załatwia Akrap. Znika szarpanie przy 3 tys. i ogólnie lepiej się zbiera.

Dźwięk rozkręconej V4 na Akrapie pod obciążeniem to poezja dla ucha. Szukając V4 ten w VFR jest godny polecenia, gdyby nie spalanie ;-), to fantastyczna jednostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, krótko w żołnierskich słowach... skrzynia ma dwa tryby D jak do dupy (ew. na deszcz) i S jak sport. Na rozpisywanie się o D szkoda czasu. S adaptuje się do stylu jazdy i przy ostrym traktowaniu jest rewelacyjny, ciągnie do odcięcia i ładnie redukuje w międzygazem. Ja używam głównie manuala, bo ten sprawia mi najwięcej frajdy. Jest szybki, zmienia płynnie i przynajmniej u mnie wciąż wywołuje szerokiego banana ;) . Problem to przesiadka na sprzęta z klamką, trzeba chwili żeby się na nowo przyzwyczaić. Aha, DCT ma odcięcie przy 270 :banghead: jak na 180 KM z Akrapem to ciut mało... ale cóż, co dzień tyle się nie lata :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Ale vfr ma słabiutki przebieg momentu w porównaniu do silnika R3. Zaczyna jechać dopiero od 5 tys. obr.

to na jakiejs dziwnej vfrze jezdziłeś, vfra 80% maksymalnego momentu obrotowego osiąga już przy 3500 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

140%! jak putin

Zeby nie być gołosłownym : http://www.fotosik.p...23c911ee9d.html

 

 

edit, znalazłem wykres speed tripla, zwracam honor, rzeczywiście.

http://image.motorcyclistonline.com/f/comparisons/122_1201_ducati_monster_1100_evo_vs_triumph_speed_triple/34625909++w760+ar1/122-1112-01-o+2011-triumph-speed-triple-dyno-graph+.jpg

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...