Tobik Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 V4 jest git, ale wg mnie koszty serwisu są dość duże. Bynajmniej tak jest w VFR i ST 1100. Koszty większe, ale rzadko cokolwiek tam trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 A kto to może wiedzieć czy to jest to czego szukasz? Sam musisz sobie odpowiedzieć. Ja np. szukam wysokiego bruneta, miłego, kulturalnego, bogatego. No, w ogóle fajny ma być a natrafiam ciągle na wypasionych a nie bogatych, łysych, kultura w łokciach itd.. Jeszcze na dodatek motorami jeżdżą :laugh:(żartuję, nie jest tak źle) O proszę widzę ,że pasuję do Twoich wymagań :D I do tego jestem singlem :P Tylko z tą kasą to tak nie jest ,że mam jej miliony hehe VFR-ą jeździ mój znajomy. Mówi ,że fantastyczny motocykl do szybkiej trasy. I poszaleć można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ale vfr ma słabiutki przebieg momentu w porównaniu do silnika R3. Zaczyna jechać dopiero od 5 tys. obr. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Miałem dwa sezony R3 w Sprincie ST 1050 i faktycznie przebieg momentu był wzorowy. Do tego dochodził miły dla ucha dźwięk :-). Teraz ujeżdżam dużą VFR. Oryginalny przebieg na dole obrotów nie porywa, ale temat załatwia Akrap. Znika szarpanie przy 3 tys. i ogólnie lepiej się zbiera.Dźwięk rozkręconej V4 na Akrapie pod obciążeniem to poezja dla ucha. Szukając V4 ten w VFR jest godny polecenia, gdyby nie spalanie ;-), to fantastyczna jednostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 bungy, zrobie maly offtop, ale pewnie nie tylko mnie to interesuje - jak tam automat w vfr? narazie jestem jego zagorzalym przeciwnikiem, ale w samochodzie tez bylem, dopoki nie sprobowalem i nie chce o innym slyszec ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 hmm, krótko w żołnierskich słowach... skrzynia ma dwa tryby D jak do dupy (ew. na deszcz) i S jak sport. Na rozpisywanie się o D szkoda czasu. S adaptuje się do stylu jazdy i przy ostrym traktowaniu jest rewelacyjny, ciągnie do odcięcia i ładnie redukuje w międzygazem. Ja używam głównie manuala, bo ten sprawia mi najwięcej frajdy. Jest szybki, zmienia płynnie i przynajmniej u mnie wciąż wywołuje szerokiego banana ;) . Problem to przesiadka na sprzęta z klamką, trzeba chwili żeby się na nowo przyzwyczaić. Aha, DCT ma odcięcie przy 270 :banghead: jak na 180 KM z Akrapem to ciut mało... ale cóż, co dzień tyle się nie lata :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ale vfr ma słabiutki przebieg momentu w porównaniu do silnika R3. Zaczyna jechać dopiero od 5 tys. obr. to na jakiejs dziwnej vfrze jezdziłeś, vfra 80% maksymalnego momentu obrotowego osiąga już przy 3500 obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 A Speed Triple 95% :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) 140%! jak putinZeby nie być gołosłownym : http://www.fotosik.p...23c911ee9d.html edit, znalazłem wykres speed tripla, zwracam honor, rzeczywiście.http://image.motorcyclistonline.com/f/comparisons/122_1201_ducati_monster_1100_evo_vs_triumph_speed_triple/34625909++w760+ar1/122-1112-01-o+2011-triumph-speed-triple-dyno-graph+.jpg Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 No włacha :) Genialny silnik :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 moja vfr 800 rc 46 ciągnie juz od 3 tysia rzadko kiedy trzeba krecic powyzej 7 tysia, spalanie w miescie i troche toru 7 -7,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.