tyk77 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam jestem nowy na forum, glównie ze wzgledu na pomoc która potrzebuje przy VTR 1000F . mam nadzieje ze ktoś doradzi lub pomoze bo przez tak dlugi czas motor nie jezdzil normalnie. Kupilem motocykl rok temu z problemem ktorego nie mogę rozgryźć, ale przy kupnie objawial sie duzo gorzej. Mianowicie VTR na 'jalowym' biegu wkreca sie bardzo dobrze natomiast w czasie jazdy jeszcze nigdy nie pociagną wyzej niz 7-8tys obrotów, przy tym zakresie motor zaczyna szarpać a przedewszystkim nierównomiernie przerywać i nie osiąga szczytowych obr. Wczesniej zaraz po zakupie objawialo sie to przy ok 5tyś ale grzebiac troche jakos mu przeszlo, matomiast przy 7-8tys motor juz nie jedzie dalej przerywa i koniec ;(do tej pory zostalo zrobione czyszczenie i synchronizacja gaznika, nowe swiece platynowe, nowy filtr powietrza. oraz zostal zmieniony silnik ze wzgledu na awarie poprzedniego( na jednym i drugim silniku objawy sa takie same)dodam ze w czasie jazdy jak jest zimo czy wilgotno a czasami przy normalnych warunkach potrafi tez przy rownych 5tys obr szarpac przerywac ale jak pociągnie pow. 5tyś to ciagnie dalej bez zarzutu ale tylko do momentu kolejnego przerywania przy 7-8tys gdzie juz jazda sie konczy. czytalem również gdzies ze moze być to prawdopodobnie wina modulu zaplonowego ze wzgledu na USZKODZONE LUTY W NIMczy to prawdopodobne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Jak najbardziej, jesli membrany gaznikow sa w porzadku a swiece maja prawidlowy kolor to glownym podejrzanym staje sie modul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyk77 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Przymierzam sie do zakupu modulu ale przy sprzedazy na allegro sprzedający pod haslem "modul zaplpnowy'' srzedaja dwa elemety elektroniki którymi sa: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html (elemet majacy duza liczbe pinów) oraz: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html elemet mający 6-pinów.podejrzebam ze ten odpowiedni to modul z wiekszą liczba pinów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 duze prawdopodobienstwo, ze to modul sprawdz jednak jeszcze kranik, one sa bardzo paliwozerne, jesli kranik bedzie przytkany to beda tez podobne objawy Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam jestem nowy na forum, glównie ze wzgledu na pomoc która potrzebuje przy VTR 1000F . mam nadzieje ze ktoś doradzi lub pomoze bo przez tak dlugi czas motor nie jezdzil normalnie. Kupilem motocykl rok temu z problemem ktorego nie mogę rozgryźć, ale przy kupnie objawial sie duzo gorzej. Mianowicie VTR na 'jalowym' biegu wkreca sie bardzo dobrze natomiast w czasie jazdy jeszcze nigdy nie pociagną wyzej niz 7-8tys obrotów, przy tym zakresie motor zaczyna szarpać a przedewszystkim nierównomiernie przerywać i nie osiąga szczytowych obr. Wczesniej zaraz po zakupie objawialo sie to przy ok 5tyś ale grzebiac troche jakos mu przeszlo, matomiast przy 7-8tys motor juz nie jedzie dalej przerywa i koniec ;(do tej pory zostalo zrobione czyszczenie i synchronizacja gaznika, nowe swiece platynowe, nowy filtr powietrza. oraz zostal zmieniony silnik ze wzgledu na awarie poprzedniego( na jednym i drugim silniku objawy sa takie same)dodam ze w czasie jazdy jak jest zimo czy wilgotno a czasami przy normalnych warunkach potrafi tez przy rownych 5tys obr szarpac przerywac ale jak pociągnie pow. 5tyś to ciagnie dalej bez zarzutu ale tylko do momentu kolejnego przerywania przy 7-8tys gdzie juz jazda sie konczy. czytalem również gdzies ze moze być to prawdopodobnie wina modulu zaplonowego ze wzgledu na USZKODZONE LUTY W NIMczy to prawdopodobne??Próbowałeś podgrzać moduł i wtedy jeździć? Jak są zimne luty to powinien moduł normalnie zadziałać po podgrzaniu na chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyk77 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Kanik i przeplyw paliwa jest ok to bylo sprawdzone wraz z gaznikami. wiec zostaje tylko modul:/ hmm... powinien normalnie zadzialać tylko do jakiego stopnia go grzać aby tak bylo. nie wiadomo co tam z nim jest:/ motor jest z 1997r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 A poziom paliwa w gaźnikach był sprawdzany? Pewnie nie. A jak jest za niski to na wysokich obrotach będzie go brakowało. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyk77 Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 czyli plywaki wyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 tak Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Czyszczenie gaznikow bylo robione, a w jego trakcie poziom paliwa powinien byc sprawdzony, specjalnie gdy wiadomo z jakim problememklient sie pojawia. Jezeli tego nie zrobiono, to rzeczywiscie moze ktos cos zmienil chcac "oszczedzic" na paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Problem jest w gaźnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyk77 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 dodam ze kiey lecialem nad jezioro jakis czas temu zrobilem 290km i we dwie osoby przy srednio 150km/h (przymalem równo lekko pow.5tys obr) srednie spalanie wyszlo mi 6 litrów. czy rzeczywiście podnieść plywaki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Nie każ nam zgadywać tylko sprawdź poziom albo oddaj do mechanika jeśli sam nie potrafisz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyk77 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 nie karze tylko dodalem czy to spalanie jest adekwatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Trochę niskie jak na VTR co również by wskazywało na ubogą mieszankę. W tej sytuacji należałoby podnieść iglice w gaźnikach o jeden ząbek. Ale żeby to stwierdzić trzeba sprawdzic kolor świec. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.