Skocz do zawartości

VTR 1000F Przerywa i nie ciągnie pow. 7.5tys obr


tyk77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum, glównie ze wzgledu na pomoc która potrzebuje przy VTR 1000F . mam nadzieje ze ktoś doradzi lub pomoze bo przez tak dlugi czas motor nie jezdzil normalnie. Kupilem motocykl rok temu z problemem ktorego nie mogę rozgryźć, ale przy kupnie objawial sie duzo gorzej. Mianowicie VTR na 'jalowym' biegu wkreca sie bardzo dobrze natomiast w czasie jazdy jeszcze nigdy nie pociagną wyzej niz 7-8tys obrotów, przy tym zakresie motor zaczyna szarpać a przedewszystkim nierównomiernie przerywać i nie osiąga szczytowych obr. Wczesniej zaraz po zakupie objawialo sie to przy ok 5tyś ale grzebiac troche jakos mu przeszlo, matomiast przy 7-8tys motor juz nie jedzie dalej przerywa i koniec ;(

do tej pory zostalo zrobione czyszczenie i synchronizacja gaznika, nowe swiece platynowe, nowy filtr powietrza. oraz zostal zmieniony silnik ze wzgledu na awarie poprzedniego( na jednym i drugim silniku objawy sa takie same)

dodam ze w czasie jazdy jak jest zimo czy wilgotno a czasami przy normalnych warunkach potrafi tez przy rownych 5tys obr szarpac przerywac ale jak pociągnie pow. 5tyś to ciagnie dalej bez zarzutu ale tylko do momentu kolejnego przerywania przy 7-8tys gdzie juz jazda sie konczy.

 

czytalem również gdzies ze moze być to prawdopodobnie wina modulu zaplonowego ze wzgledu na USZKODZONE LUTY W NIM

czy to prawdopodobne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam sie do zakupu modulu ale przy sprzedazy na allegro sprzedający pod haslem "modul zaplpnowy'' srzedaja dwa elemety elektroniki którymi sa: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html (elemet majacy duza liczbe pinów) oraz: http://allegro.pl/honda-vtr-1000-98-sc36-modul-zaplonowy-i2408284531.html elemet mający 6-pinów.

podejrzebam ze ten odpowiedni to modul z wiekszą liczba pinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowy na forum, glównie ze wzgledu na pomoc która potrzebuje przy VTR 1000F . mam nadzieje ze ktoś doradzi lub pomoze bo przez tak dlugi czas motor nie jezdzil normalnie. Kupilem motocykl rok temu z problemem ktorego nie mogę rozgryźć, ale przy kupnie objawial sie duzo gorzej. Mianowicie VTR na 'jalowym' biegu wkreca sie bardzo dobrze natomiast w czasie jazdy jeszcze nigdy nie pociagną wyzej niz 7-8tys obrotów, przy tym zakresie motor zaczyna szarpać a przedewszystkim nierównomiernie przerywać i nie osiąga szczytowych obr. Wczesniej zaraz po zakupie objawialo sie to przy ok 5tyś ale grzebiac troche jakos mu przeszlo, matomiast przy 7-8tys motor juz nie jedzie dalej przerywa i koniec ;(

do tej pory zostalo zrobione czyszczenie i synchronizacja gaznika, nowe swiece platynowe, nowy filtr powietrza. oraz zostal zmieniony silnik ze wzgledu na awarie poprzedniego( na jednym i drugim silniku objawy sa takie same)

dodam ze w czasie jazdy jak jest zimo czy wilgotno a czasami przy normalnych warunkach potrafi tez przy rownych 5tys obr szarpac przerywac ale jak pociągnie pow. 5tyś to ciagnie dalej bez zarzutu ale tylko do momentu kolejnego przerywania przy 7-8tys gdzie juz jazda sie konczy.

 

czytalem również gdzies ze moze być to prawdopodobnie wina modulu zaplonowego ze wzgledu na USZKODZONE LUTY W NIM

czy to prawdopodobne??

Próbowałeś podgrzać moduł i wtedy jeździć? Jak są zimne luty to powinien moduł normalnie zadziałać po podgrzaniu na chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanik i przeplyw paliwa jest ok to bylo sprawdzone wraz z gaznikami. wiec zostaje tylko modul:/

 

hmm... powinien normalnie zadzialać tylko do jakiego stopnia go grzać aby tak bylo. nie wiadomo co tam z nim jest:/ motor jest z 1997r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie gaznikow bylo robione, a w jego trakcie poziom paliwa powinien byc sprawdzony, specjalnie gdy wiadomo z jakim problemem

klient sie pojawia. Jezeli tego nie zrobiono, to rzeczywiscie moze ktos cos zmienil chcac "oszczedzic" na paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze kiey lecialem nad jezioro jakis czas temu zrobilem 290km i we dwie osoby przy srednio 150km/h (przymalem równo lekko pow.5tys obr) srednie spalanie wyszlo mi 6 litrów.

 

czy rzeczywiście podnieść plywaki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę niskie jak na VTR co również by wskazywało na ubogą mieszankę. W tej sytuacji należałoby podnieść iglice w gaźnikach o jeden ząbek. Ale żeby to stwierdzić trzeba sprawdzic kolor świec.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...