Dirty Harry Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam Przypuszczam, że nadszedł czas regeneracji gaźników w mojej YZF. Niestety kompletnych zestawów naprawczych do tych gaźników nie udało mi się trafić, rozważam więc zakup dedykowanego zestawu Dyno Jet (stage 1). Nie zależy mi absolutnie na podniesieniu mocy etc raczej na przywróceniu poprawnego działania i obniżeniu zużycia paliwa (obecnie około 8 do 8,5 litra w mieście). Moto ma oryginalny airbox, wydech, ogólnie bez modyfikacji. Opinie o DJ które znalazłem w sieci są skrajne od bardzo zadowolonych do równie niezadowolonych z uzyskanych efektów dlatego prosiłbym o zdanie tych, którzy mieli z tym styczność i rzeczowo uzasadnią plusy i/lub minusy takiego rozwiązania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Przede wszystkim, żeby to miało ręce i nogi, należałoby z dynojetami zakupić też sportowy filtr powietrza i zrobić przelotowy wydech. Do tego trzeba to wszystko dobrze ustawić. Nie podnoszenie mocy w stosunku do serii jest raczej mało wykonalne, w końcu zestaw DJ jest własnie po to żeby ją podnieść ;) Czy zmieni to zużycie paliwa- tego nie jestem w stanie powiedzieć bo nie używam dynojetów. Poza tym w zestawie dynojetów masz dysze i nie wiem czy coś więcej? Bo do regeneracji gaźnika potrzebujesz więcej gratów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Chodzi o to, ze jest to stage 1, czyli wg info producenta dedykowane do fabrycznego airboxu i wydechu, a Ty zdaje się masz na myśli już stage 3 (nad tym się nawet nie zastanawiam). Głównym problemem w tych gaźnikach są ponoć iglice i "emulsion tubes" czyli jak rozumiem dysze rozpylające, które podlegają nadmiernie szybkiemu zużyciu objawiając się nadmiernym zużyciem paliwa i związanym z tym zapachem niespalonej benzyny np podczas postoju na światłach. Doraźną pomocą jest wg informacji z forów zagranicznych, obniżenie iglic. Niemniej nie chcę się w to bawić, tylko kompletnie zregenerować i mieć z tym spokój na dłuższy czas. Wiem, że o-ringów, uszczelek etc nie ma w zestawie DJ i te rzeczy zamierzam dokupić oddzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 opinie są skrajne bo samo założenie DJ niczego nie gwarantuje, trzeba sie pobawić by dobrze ustawić kpl, tak samo jak można dobrze ustawić, albo spiep... fabryczne gaźniki. Średnie spalanie faktycznie masz delikatnie mówiąc nie optymistyczne, myślę jednak że z tym co masz w gaźnikach da się dojść do ładu, i kilkaset zł zamiast na DJ przeznaczyć na paliwo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Rurki emulsyjne i iglice do wymiany, niezbędna kontrola szczelności osi przepustnic. Fabryczne elementy dostaniesz tu: http://www.mikuni.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Poza wszystkim zastosowanie zestawow Dynojet nie zmniejszy ci zuzycia paliwa, przez ksztalt iglic ktore go wiecej puszczajaprzy danym uchyleniu przepustnicy niz seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 one tyle pala, nie zejdziesz nizej normalnie go uzytkujac chyba, ze posadzisz na nim dziadka z babcia...pozdr.. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Trzeba założyć blokadę na rollgaz tak żeby się kręcił do 5tyś obr i wtedy będzie palił 6L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirty Harry Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 one tyle pala, nie zejdziesz nizej normalnie go uzytkujac chyba, ze posadzisz na nim dziadka z babcia...pozdr.. Głównym problemem jest to, że czuć od niej paliwem, wyraźnie przymula się przy starcie spod świateł (tylko jak jest dobrze rozgrzana) i ma problem z trzymaniem wolnych obrotów. Przy odpalaniu puszcza też czasem czarną chmurę, niewielką ale jednak. Im jest chłodniej tym lepiej pracuje, stawiam więc, że po prostu ją przylewa paliwem i ww. objawy chcę wyeliminować w pierwszej kolejności.Że one tyle palą to wiem, pytanie czy powinny? Wiadomo na pewno, że sporo palą egzemplarze z większym przebiegiem, a kwestia zużycia iglic i rurek emulsyjnych zdaje się być powszechnym problemem w tym modelu gaźników - to chyba jakieś przełożenie na zużycie paliwa ma ?. Podobne problemy z tego co wiem trapią użytkowników TDM 850 z tymi gaźnikami (palą wtedy nawet 10L/100). Nie oczekuję spalania rzędu 6/100, ale sądzę że 7-7,5 w mieście jest do osiągnięcia przy "normalnej" jeździe tym motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Sprawdz jak trzymaja zaworki iglicowe komor plywakowych, oraz czy ssanie zamyka sie do konca, mozliwe ze ktorys z zaworkow lekko podcieka i zalewa ci gazniki przy starcie, natomiast przywyzszych obrotach problem znika, bo spalanie sie zwieksza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.