Czezwy Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Państwo szanowni stoi mi w garażu Dniepr... nie jeździ... niestety silnik zdechł alta temu, dostałem go za grosze i jest koncept. Skoro wszystko ma zdrowe, poza sercem to zróbmy mu transplantację. I teraz pytanie.co by się tej ramie zmieściło? Nie chcę ciąć ramy, przeróbki baku etc. ok, ale ale szkielet ma zostać, po pierwsze dlatego, że mi się podoba, po drugie dlatego, że nie mam stołu do ram ;). Co mi by pasiło? NIE-boxer, najlepiej V , pojemność im więcej tym lepiej... najchętniej coś koło 750-800. Słucham więc rad i porad :D Zdravim P. Cytuj Audaces Foruna Iuvat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabok Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Na forum intrudera był koleś,który wkładał silnik z małego intruza. Czy skończył nie wiem bo się nie odzywa,ale wiem,że prace były dość zaawansowane. Więc może taki silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 dlaczego nie boxer (niemiecki) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Piec Moto Guzzi fajnie wygląda i daje rade. Widziałem w akcji taki przeszczep. I nie ma tego badziewia chłodnica, węże itp. czy go dostaniesz i za ile tego nie wiem - nie określiłeś budżetu ani co potrafisz sam zrobić. Mogą być drobne modyfikacje ramy -spawanie nowych mocowań silnika itp. Przykryć to np. bakiem od Kaśki i ładnie garnki wystają z boków. Bo Dniepr w oryginale to jak maszyna do szycia i dźwięk i wygląd :icon_rolleyes:I daj znać jak coś konkretnego wymyślisz, czy to tylko takie pogaduchy. Może być fajny temat. pzdr. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Przerabiałbyś na łańcuch czy chcesz zachować wał? Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) No właśnie zostaje org. skrzynia z kardanem czy będziesz rzeźbić pod łańcuch ? Jak ten wieprz będzie wtedy wyglądać to ja nie wiem.Najpopularniejsze to wepchnięcie pod org skrzynie silnik od BMW R80 czy 100. Edytowane 25 Czerwca 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 najprościej bmw ale to nie ta kasaw krotoszynie od dobrych paru lat (może nawet z 10) lata sprzęt z piecem od Moto Guzzikumpel własnie wsadził do uralca piec od Tico - ramę jednak ciut przedłużał - taki prawie Triumph Rocket :Ppodobny sprzęt ale z silnikiem od swifta od paru lat jeździ w szczecinie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Państwo szanowni stoi mi w garażu Dniepr... nie jeździ... . Co mi by pasiło? NIE-boxer, najlepiej V , pojemność im więcej tym lepiej... najchętniej coś koło 750-800. Słucham więc rad i porad Jesli to typowy rusek czyli oryginalny Dniepr to sadze ze rama ma pod boksera i Vki nie wlozysz ...Vki sa wyzsze od bokserow i inny kat ramy ...Moze musialbys lekko ja pociac czy zmienic bo tak na zywca to raczej nie V-ka, ale .... musialbys cos przymierzyc bo moze a noz widelec podpasujesz.Na razie zacznij od wymierzenia ile masz miejsca pod rama i sam rozstaw ramy ... Mocowania i otwory na sruby. Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czezwy Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 He po kolei...Czemu nie boxer... bo mam długie nogi i sobie chce wygodnie ułożyć podnóżki z przodu, a cylindrami na boki to ciut niewykonalne.Przeniesienie napędu... zwisa mi to i powiewa, wolałbym, żeby został kardan, bo mnie roboty, ale to nie jest kwestia dla mnie najważniejsza.Przeróbki ramy... wiem, że będzie trzeba sporo tam dorobić i jestem w stanie to wykonać, ale nie chcę jej giąć jako takiej, jakieś uchwyty mocowania etc. są do zrobienia, ale nie ma żadnego cięcia czy przedłużania.Budżet... się zobaczy ile będzie trzeba to się zapłaci.O silnikach samochodowych... fakt nie pomyślałem :D, a intruz taki coś koło 750-800 chodził mi po głowie od początku, ale nie mam pod ręką żeby obmierzyć.Jakieś jeszcze pomysły?Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. P. Cytuj Audaces Foruna Iuvat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Czemu nie boxer... bo mam długie nogi i sobie chce wygodnie ułożyć podnóżki z przodu, a cylindrami na boki to ciut niewykonalne. Wykonalne,tak miałem w swoim wieprzu,na tej fotce jeszcze nie skończony http://bikepics.com/pictures/1380761/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho1802 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 no sorka! prodkujesz jakieś spacerówki i poszło! ia mam w uralcu silnik biemdabliju i wyprodukowałem dziś gmole( jeszcze polerka i będzie cymes)pomyśl nad spacerówkami,przelatałem w tym roku ok. 4 tysia kilos i jest git.pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) Oh fuck, ten Dniepr z foty będzie wyglądać jak kolejny, sztampowy custom - bobber z chromem i wręcz standardowymi toczonymi podnóżkami, wycinanymi z blachy pedałami etc. Na szczęście jest jeszcze możność :) Skoro "ile trzeba to się zapłaci" (oczywiście wiadomo, że raczej nie 20 tysięcy), to poszukaj zgrabnego silnika samochodowego. I zrobić tak, coby sprzęta nie musiała być przerobiona, a przynajmniej nie straciła swego topornego charakteru.Żeby się za dużo nie babrać, znajdź silnik o odpowiednim kierunku obrotów. Edytowane 26 Czerwca 2012 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ten Dniepr z foty był robiony jak miałem 17lat czyli dawno,dawno temu i jak na tamte czasy i możliwości to nie było żle,ważne,że robiłem wszystko sam rame,zbiornik,koła,kiere idt. i to sie dla mnie liczyło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 (edytowane) Nie chodzi o możliwości, bo od strony "jak dokładnie zrobione" to kawał fajnego moto, dobra wprawka do dalszych (bo jak raz przerobisz choćby ramię lusterka, to już wchodzi w krew). Szczerze, to dużo dokładniej niż ja bym dla siebie moto przerabiał. Z tym wyciętym z blachy tak samo nie chodziło mi bynajmniej o jakąś niedokładność czy druciarstwo. Ale o to, że wygląda jak wszystkie inne "niepowtarzalne" customy. W tych za miljon dokładnie tak samo wszystko wygląda - pedały wycięte z blachy w jakiś wzorek, podnóżki toczone z ew. czarnymi pierścieniami etc, jak stado papug różniących się kolorem i kształtem paru piórek. Niestety tym grozi "zapatrzenie się" w relki z wystawy albo jakąś customiarską gazetę :) Jeśli już tak mocno się Dniepra scustomiło, to po prostu nie szedłbym w stronę "zaś ten sam styl". Masz go jeszcze?BTW nie smażył podudzia od spodu? Edytowane 26 Czerwca 2012 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 W tamtych latach to był jeden z pierwowzorów takich dragów jak to wtedy zwalismy :biggrin: Niestety sprzęt ten długo nie pojezdził bo po trzech miesiącach jazdy zostało z niego tyle http://bikepics.com/members/maciej82/92dneprmt16/ ile pokazują ostatnie fotki,babka w aucie mnie nie zaóważyła :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.