Tomb750 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Witam, problem z silnikiem. Nie pali 2 i 4 cylinder. Świece nowe, przewody WN też. Iskra jest na wszystkich świecach. Cewki i moduł przełożone z innej GPZ900r i co ciekawe w tamtej moje cewki i moduł działają bez zarzutu. Zawory ustawione. Ciśnienie w cylindrach prawie jednakowe i w normie a nawet w jednym nie działającym większe. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić? Proszę o jakieś rady bo już nie wiem o co chodzi. Pozdrawiam. Edytowane 23 Czerwca 2012 przez Tomb750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) A świece zapłonowe na tych cylindrach są mokre?....znaczy sie, czy cylinder 1-3 dostaje paliwo. Edytowane 22 Czerwca 2012 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Impulsator .Jezeli sa dwa , to zmierz rezystancję jednego i drugiego i napisz. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomb750 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Muszę poszukać starych świec bo na nówkach to tak za bardzo nie widać. Też podejrzewam, że coś z gaźnikami. Ad. janosikkk - możesz chociaż w skrócie napisać jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 A nie pali na te cylindry tylko na wolnych obrotach czy w calym zakresie obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomb750 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Nie pali w całym zakresie. Odpala bez problemu ale tylko 2 i 4 działają. Możliwe żeby się coś nagle stało z gaźnikami 1 i 3 cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 (edytowane) Impulsatory powinny byc pod deklem alternatora . Serwisówka w rękę i określić które kolory kabli wychodzących spod dekla to impulsatory , wez omomierz i zmierz rezystancję każdego z osobna. Impulsatory kończą się także w kostce modułu , może tak będzie prościej zmierzyć . Edytowane 23 Czerwca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomb750 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 (edytowane) Co do impulsatorów, to sprawa wygląda tak że jeden jest od cylindrów pierwszego i czwartego, drugi od 2-go i 3-go. Gdyby był zepsute to chyba nie dawałby na te właśnie dwa cylindry? A u mnie nie palą 2-gi i 4-ty. Może ktoś napisze na co zwrócić uwagę w gażnikach (podciśnieniowe KEIHIN), Jeśli nie dają paliwa to dlaczego? Poziom paliwa i dysze OK. Edytowane 23 Czerwca 2012 przez Tomb750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 A przepustnice podcisnieniowe ? Mała dziurka w membranie i nie będzie trybić. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Co do impulsatorów, to sprawa wygląda tak że jeden jest od cylindrów pierwszego i czwartego, drugi od 2-go i 3-go. Gdyby był zepsute to chyba nie dawałby na te właśnie dwa cylindry? A u mnie nie palą 2-gi i 4-ty. Może ktoś napisze na co zwrócić uwagę w gażnikach (podciśnieniowe KEIHIN), Jeśli nie dają paliwa to dlaczego? Poziom paliwa i dysze OK. Bo wypada je porządnie wyczyścić i wszystko wróci do normy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.