niwy Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Siemano.Lewy set podniesiony i lekko cofnięty zrobił problem, bo .. cięgno? które łączy dżwignię ze skrzynią jest za krótkie. "Na patencie" udało się przedłużyć to cięgno, ale po tym zabiegu mam wrażenie że biegi wskakują, z nie występującym wcześniej, zdecydowanym kliknięciem. W dół mniej ale też wyczuwalne. Podnóźki poszły w górę 2cm, tył 1cm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Niwy - mozesz zrobic jakas fotke tego wszystkiego i problemu? Najwyzej podskoczysz do mnie na warsztat i cos sie wymysli :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) zrobię, wczoraj wróciłem zbyt późno żeby robić foty.Tylko zdjęcię samego "problemu" będzie trudniej bo to się dzieje podczas jazdy i gdy zmieniam biegi ;)Zastanawia mnie czy położenie seta wyżej nie zmieniło kąta pod jakim jest zamontowana dźwignia i czy to nie szkodzi skrzyni? edit:albo inaczej. potrzebuje wykonać takie ciegno tylko że dłuższe. problem jest taki że nie mam jak wykonać lewego gwintu. A dokładniej szóstki ;-) Edytowane 22 Czerwca 2012 przez niwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 1. Cięgno, czyli ten metalowy drążek, masz montowany do skrzyni w zacisku na wałku wieloklinowym - wystarczy zdjąć z wałka i przestawić o ząbek-dwa (tak jest w FZ1 i pewnie w twoim tak samo). 2. Zobacz, czy nowe "cięgno" gdzieś nie zaczepia - w FZ1 aby zrobić taki wynalazek, musiałem podszlifować kawałek dziury w ramie (u mnie przechodzi przez ramę) bo tarło (kąty). 3. W FZ1 wystarczyło przyciąć i nagwinować dłuższy drążek - uwaga na odwrotne gwinty :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) ktoś mi kiedyś wspominał żeby nie ruszać tego mocowania na wieloklinie. tam jest znacznik jak ma być położone. ale w sumie jak set się przesunął to może i trzeba to ruszyć. edit:poszperalem trochę i znalazłem informują je że ciegno powinno być prostopadle do wieloklinu. Także zajrze dziś, zrobię zdjęcia i dam znać. Edytowane 22 Czerwca 2012 przez niwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Niwy, jak nie przestawisz na wieloklinie, to jak wyregulujesz pod siebie wysokość dźwigni? Ja przy zmianie setów musiałem przestawić o jeden ząbek, bo dźwignia była za wysoko bodaj. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Tak to wygląda. Czysta improwizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Tam zaraz improwizancja. Zmysł techniczny chłopaku! :D Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 może na zdjęciu nie widać dobrze ale nie bardzo wiem w która stronę mam obrócić tą część na wieloklinie. Ma być mniejwiecej kat prosty ale nie wiem względem czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Niwy, z tego co widzę, jeśli przekręcisz uchwyt na wielowpuście w prawo, to dźwignia się podniesie. Zresztą zaznacz sobie markerem czy nawet gwózdkiem, zdejmij, przekręć jeden ząbek i wszystko będzie jasne. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Niwy - zrob tak. Wyjmij wielokiln. Dopasuj sobie dzwignie jak chcesz i trzymajac ja w takiej pozycji wloz wieloklin... Tadammmm :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 poprawiłem, będę jeździć wieczorem to sprawdzę.Jimi jak oceniasz wykonaną robotę? Oczywiście nie moja, ale kolegi zajawkowicza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.