satanic_masta Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 uszczelka pod pokrywa zaworow, tzn te oringi na swiece, tutaj jest odplyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 A one powinny być tak zaślepione? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 on pyta o ten kapsel, a pod nim jest płaszcz wodny a nie olej, więc co Ci cieknie? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 (edytowane) Spuśc płyn chłodniczy , odkręć kapsel , wymien o-ring i po zabawie . ewentulanie leci po kapslu z otworu nad kapslem czyli spod uszczelki otworu fajki . Edytowane 23 Lipca 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubson Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 sorry uznjamy ten post z wczoraj za niebyły, wydawało mi się że cieknie olej z pod tego kapsla zaznaczonego na zdjęciu, ale faktycznie tam jest płaszcz wodny...po jeszcze głębszym sprawdzeniu teraz wiem że na 100% olej cieknie z pod pokrywy zaworów, tak to cieknie i spływa że zanim do tego doszedłem obstawiałem 100 innych rzeczy..teraz pytanie, jakieś szczególne rady co do wymiany uszczelki spod klawiatury? Sama uszczelka czy użyć też sylikon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Najpierw dokładnie obejrzyj starą uszczelkę. Jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych to możesz ją z powrotem założyć. Tylko najważniejsze to dobrze odtłuścić wszystko. A silikon powinno się dać tylko na te półksiężyce po bokach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolP Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 A takie pytanie do Was? Czym odtłuszczać uszczelke? Benzyna ekstrakcyjna? Brake cleaner'em? Czy czymś innym, zeby nie uszkodzić jej? Dodatkowo pytanie, jest pokrywa zaworów i dookoła niej uszczelka to ok, ale wewnatrz są jeszcze uszczelki okrągłe, część wokół śrub mocujących pokrywe a reszta od... nie wiem co to , dopalanie spalin, jakas odma? Nie mam pojecia...Cokolwiek by to nie było to gdzie dostać te uszczelki i jak sie nazywają żeby zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 benzyną ekstrakcyjną się odtłuszcza najlepiej.te małe uszczelki zamówisz w ASO, nie będą cholernie drogie by szukać zamienników. Możesz to nazwać uszczelka kanału dopalania spalin w głowicy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.