Diabeł1990 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Witam! proszę o pomoc , muszę przy yz podkrecić obroty nie nie mam pojęcia jak to zrobić czy ustawia się to którąś z tych sróbek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Pokrętłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Nr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Do czego jest dwójka?Poziom paliwa w gaźniku?Jest oprócz tych dwóch jakaś regulacja od mieszanki paliwowo powietrznej jak w 2T też gdzieś jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 pokrętło na zdjęciu nr 2 od składu mieszanki pokrętło nr 1 od regulacji jałowych obrotów. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 jesli nadal masz problemy ,sprawdz przepustnice w gazniku ,byly keihiny z wadliwa blaszka przepustnicy , bedziesz widzial ze peknieta albo poszczerbiona. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Sprawdze.Mam pytanie bo kolanko na postoju mam czerwone czyli zbyt uboga mieszanka i teraz tak jak WKRĘCE śrubke nr 2 to będzie dostawał WIĘCEJ paliwa?W serwisówce jest napisane wkręcic do lekkiego oporu a potem wykrecić tyle ile było fabrycznie :banghead: Oczywiście zostaje regulacja iglicy ale narazie chce to zobaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Sprawdze.Mam pytanie bo kolanko na postoju mam czerwone czyli zbyt uboga mieszanka i teraz tak jak WKRĘCE śrubke nr 2 to będzie dostawał WIĘCEJ paliwa?W serwisówce jest napisane wkręcic do lekkiego oporu a potem wykrecić tyle ile było fabrycznie :banghead: Oczywiście zostaje regulacja iglicy ale narazie chce to zobaczyć.Jak wkręcisz śrubkę to będzie dostawał mniej powietrza Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Sprawdze.Mam pytanie bo kolanko na postoju mam czerwone czyli zbyt uboga mieszanka i teraz tak jak WKRĘCE śrubke nr 2 to będzie dostawał WIĘCEJ paliwa?W serwisówce jest napisane wkręcic do lekkiego oporu a potem wykrecić tyle ile było fabrycznie :banghead: Oczywiście zostaje regulacja iglicy ale narazie chce to zobaczyć. A co Ci da iglica przy regulacji na wolnych obrotach ? W oryginalnym manualy yamahy w dziale tuning masz bardzo ładnie opisaną regulacje gaźnika i jaki element bierze udział i za co jest odpowiedzialny w danym etapie pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.