Tamka Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Wlaściwie to może sprawdzić czy iskra nie zanika. Nawinąć trochę lakierowanego drucika na przewodzie wysokiego napięcia, kilkanaście zwojów tworząc cewkę i mozna sprawdzić takim zwykłym testerem (neonkiem) jak do sieci. Powinien błyskać w takt iskry, a przy dużych obrotach wydawać się będzie że świeci ciągle.Jeżeli zgaśnie przy tych 8 tysiącach to... Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wlaściwie to może sprawdzić czy iskra nie zanika. Nawinąć trochę lakierowanego drucika na przewodzie wysokiego napięcia, kilkanaście zwojów tworząc cewkę i mozna sprawdzić takim zwykłym testerem (neonkiem) jak do sieci. Powinien błyskać w takt iskry, a przy dużych obrotach wydawać się będzie że świeci ciągle.Jeżeli zgaśnie przy tych 8 tysiącach to....... musisz zmienić zawód na mechanika :laugh: :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dokładnie takie same objawy miałem w GPZ 500 '91r.Przyczyną był niedokładnie nałożony kruciec na gaźniku.Pzzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid886 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Sprawdzilem szczelność krućcow sa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 W ciągu 20 dni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Wlaściwie to może sprawdzić czy iskra nie zanika. Nawinąć trochę lakierowanego drucika na przewodzie wysokiego napięcia, kilkanaście zwojów tworząc cewkę i mozna sprawdzić takim zwykłym testerem (neonkiem) jak do sieci. Powinien błyskać w takt iskry, a przy dużych obrotach wydawać się będzie że świeci ciągle.Tamka , reguła lewej dłoni przeczy tej teorii . W tak nawiniętym uzwojeniu nic sie nie wyindukuje. :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Myślę że należało najpierw zacząć od pogazowania sprzęta na zakręconym kraniku. Pomysł z neonówką też dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.