Bimbak Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 No tak, ale nezce nie chodzi o fakt samej zmiany tylko zwraca uwagę na to, że czasem ważne jaką oponę zakładasz. Dlatego też wcześniej pytałem Cie jaką oponę założyłeś.Ciężarki na kierownicy masz fabryczne czy akcesoryjne? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ten sam problem co w hornecie z pierwszych lat produkcji... Pomagała szersza (mniej wiecej taka jak z enduro). Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek040686 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 fabryczne tam saA moze ktoś by mi doradzil jaka opone by zalozył , bo szczeze mowiac to w oponach to kiepsko sie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Tu masz ciekawą sugestię :http://www.cbf1000.com/index.php/topic,3613.20/wap2.html Zacząłbym jednak od łożyska główki ramy, a jak masz stelaż pod kufer, sprawdziłbym jak zachowuje się bez niego. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek040686 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Najpierw lozysko bedzie wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jeżeli już chciałbym zmieniac to po prostu na inną, z innym wzorem. A tak co do zmiany. Sam wymieniałeś? Tak mi przyszło teraz do głowy widoczek jaki widziałem kiedyś w wypasionym serwisie. Mechanik w ładnych spodenkach na szelkach, z napisami itd.. Zakładał koło do moto i tak sobie włożył oś, najpierw dokręcił śruby blokujące tulejkę w ladze a potem dopiero dokręcił oś koła. Jak na moje to bardzo nawet nie tak. Bo powinien dokręcić oś koła, blokadę na prawie dotyk po czym bujnąć kilka razy żeby lagi ułożyły się wygodnie i dopiero wtedy dokręcić śruby blokujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek040686 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 nie nie kpowałm w serwsie opon tam mi zmieniali i i odrazu wywazli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszek34 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ciekawe te historie o dragniach kierownicy których jest wiele róznych a wszystkie nazywane sa tak samo /shimy/.W wększości motocykli nie ma takiej potrzeby sotsowania amortyzatorów skrętu a sami producenci przyznają ze produkują jet tylko po to bo dobrze się sprzedają i są "cool". Stosuje się raczej tłumiki drgań, ale one mają zadziałać tylko wóczas gdy cześtotliwość wachlowania bedzie na poziomie 20Hz.Ale bardziej w temacie, przyczyny powstawania drgań na kierownicy w motocyklach są następujące w kolejności - zła geometria motocykla (np. kufry itp) - złe spręzyny(najczęciej za miekkie) bądź zużyte - za duo tłumienia (najczesciej za gesty olej) - kieorwca nie potrafi jeździć. Pomijam inne elementy które muszą być sprawne - łożysko, opony są fabrycznego rozmiaru + prawidłowe ciśnienia itp. Swego czasu policyjne CBF miały z tym ogromne problemy do takiego sotpnia, że policjanci nie chcieli jeździć tymi motocyklami. Niestety głupota ludzi któzy sprzedają motcykle nie zna granic i przygotowanie motocykla objeło wszystko oprócz zawieszenia... Cytuj LTD34 SUSPENSION WORKSHOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek040686 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 wymienie łozysko głowki utwardze laki i napisze co sie bedzie działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek040686 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam miałem wymienione łozysko główki ramy , zmieniony olej w lagach na 15w po przejazdzce moto prowadzi sie świetnie zadnych drgan ani dziwnych ruchów stare łozysko nosiło lekkie slady korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No to super ... fajnie że skończyło się na łożysku. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.