Skocz do zawartości

pełzanie\uciekanie tyłu w zakrętach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To raczej zajrzyj (niekoniecznie sam) do tego zawieszenia. Na pewno olej jest do wymiany.

 

Tak wiem, będzie robione.

Co do ciśnienia, instrukcja obsługi podaje:

tył 2,9 przód 2,5. Na drogę do normalnej jazdy wg mnie ok, jezdże na takim i nic sie złego nie dzieje

Edytowane przez tostek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja motocykla czy instrukcja opon :) ? Drugie pytanie - na ciepło czy na zimno?

 

Instrukcja motocykla honda cbr 600f (i tam są chyba 3 rodzaje opon wymienione i że trzeba je tak pompować:) )

Napisane dla jazdy solo i niżej te same ciśnienia dla jazdy z pasażerem.

Zakłądając, że instrukacja pisana jest dla kowalskiego, którego wiedza ogranicza się do przekręcenia kluczyka i odpalenia motocykla, obstawiam że wszystko jedno czy na zimno czy ciepło :)

Edytowane przez tostek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj kiedyś przed winklowaniem w dobrze rozgrzanych oponach zmniejszyć ciśnienia np. do 2,3 - 2,4 bar, różnicę poczujesz na własnej skórze i już na zawsze olejesz zalecenia producenta motocykla, które są tylko kompromisem pomiędzy trwałością opon, zużyciem paliwa i przyczepnością.

 

Ja biłem drogowe Diablo Rosso do 2,2 na ciepło max i opony zachowywały się rewelacyjnie. Na miasto i trasę biłem nie więcej jak 2,3 na zimno i tego się dalej trzymam.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pisaliście nic o wieku opony. Możliwe to że po 10 latach straciła po prostu właściwości? tym bardziej po bokach które rzadko się stykają z powierzchnią?

No nic, tak czy siak jak zmienię oponę to dam znać, myślę że w ciągu 2-3 tygodni coś znajdę

zx6rsygnatura.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pisaliście nic o wieku opony. Możliwe to że po 10 latach straciła po prostu właściwości? tym bardziej po bokach które rzadko się stykają z powierzchnią?

No nic, tak czy siak jak zmienię oponę to dam znać, myślę że w ciągu 2-3 tygodni coś znajdę

 

no to to na pewno, gdzieś czytałem że 5lat i lepiej zmienić. ja się tego trzymam żeby mieć spokój ducha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 możesz spokojnie pompować w/g serwisówki ale żeby pomiar był na ciepło.

Rewelacyjna opona.

 

Fakt, zadowolony jestem, przebieg też rewelacyjny.

Nagrzana klei się ładnie, uślizgi tyłu łatwo wyczuć, dobra, niedroga, uniwersalna guma.

Przód miękki bo zużywa się w tym samym tempie co tył, ale klei rewelacyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą to chyba ta moja kawa przez ostatnie lata była mało jeżdżona, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że jak ktoś wymieniał oponę to pakował np 5-cio letnią :) jak wymienię to na pewno nie pozwolę na takie manewry bo planuje nabijać ~7-8 tys. rocznie także pewnie co dwa max trzy sezony tył będzie zmieniany :)

Póki co jeżdżę raz w tygodniu (studia) i nabiłem już prawie 1.500 km przez 2 miesiące, mógłbym nie schodzić z Kawki :)

zx6rsygnatura.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...