piórko Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 .Zawiecha raczej nie, u mnie seria przejechała 60tys km, od ponad dwóch lat nie zaglądane i nic takiego nie ma miejsca. To raczej zajrzyj (niekoniecznie sam) do tego zawieszenia. Na pewno olej jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zawiecha jak zawiecha, ale co to za ciśnienia??? Przecież to stanowczo za dużo, jak się chce jeździć bezpiecznie i szybko po zakrętach. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) To raczej zajrzyj (niekoniecznie sam) do tego zawieszenia. Na pewno olej jest do wymiany. Tak wiem, będzie robione.Co do ciśnienia, instrukcja obsługi podaje:tył 2,9 przód 2,5. Na drogę do normalnej jazdy wg mnie ok, jezdże na takim i nic sie złego nie dzieje Edytowane 4 Czerwca 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Instrukcja motocykla czy instrukcja opon :) ? Drugie pytanie - na ciepło czy na zimno? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) Instrukcja motocykla czy instrukcja opon :) ? Drugie pytanie - na ciepło czy na zimno? Instrukcja motocykla honda cbr 600f (i tam są chyba 3 rodzaje opon wymienione i że trzeba je tak pompować:) )Napisane dla jazdy solo i niżej te same ciśnienia dla jazdy z pasażerem.Zakłądając, że instrukacja pisana jest dla kowalskiego, którego wiedza ogranicza się do przekręcenia kluczyka i odpalenia motocykla, obstawiam że wszystko jedno czy na zimno czy ciepło :) Edytowane 4 Czerwca 2012 przez tostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) Spróbuj kiedyś przed winklowaniem w dobrze rozgrzanych oponach zmniejszyć ciśnienia np. do 2,3 - 2,4 bar, różnicę poczujesz na własnej skórze i już na zawsze olejesz zalecenia producenta motocykla, które są tylko kompromisem pomiędzy trwałością opon, zużyciem paliwa i przyczepnością. Ja biłem drogowe Diablo Rosso do 2,2 na ciepło max i opony zachowywały się rewelacyjnie. Na miasto i trasę biłem nie więcej jak 2,3 na zimno i tego się dalej trzymam. Edytowane 4 Czerwca 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ale ja wiem wiem,kiedy potrzeba to zmniejszam.do jazdy na wprost, do roboty, pompuje tak jak tam piszą.Swoją drogą moje M3 Sportec wytrzymaja chyba 15k, nie wiem jak to możliwe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 a nie pisaliście nic o wieku opony. Możliwe to że po 10 latach straciła po prostu właściwości? tym bardziej po bokach które rzadko się stykają z powierzchnią? No nic, tak czy siak jak zmienię oponę to dam znać, myślę że w ciągu 2-3 tygodni coś znajdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 a nie pisaliście nic o wieku opony. Możliwe to że po 10 latach straciła po prostu właściwości? tym bardziej po bokach które rzadko się stykają z powierzchnią?No nic, tak czy siak jak zmienię oponę to dam znać, myślę że w ciągu 2-3 tygodni coś znajdę no to to na pewno, gdzieś czytałem że 5lat i lepiej zmienić. ja się tego trzymam żeby mieć spokój ducha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 No tak tak, ten wiek opony ją dyskwalifikuje. Ja latałem rok temu na BT-010 z 2004 i był dramat, więc w tym przypadku tym bardziej. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 M3 możesz spokojnie pompować w/g serwisówki ale żeby pomiar był na ciepło.Rewelacyjna opona. Fakt, zadowolony jestem, przebieg też rewelacyjny.Nagrzana klei się ładnie, uślizgi tyłu łatwo wyczuć, dobra, niedroga, uniwersalna guma.Przód miękki bo zużywa się w tym samym tempie co tył, ale klei rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 swoją drogą to chyba ta moja kawa przez ostatnie lata była mało jeżdżona, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że jak ktoś wymieniał oponę to pakował np 5-cio letnią :) jak wymienię to na pewno nie pozwolę na takie manewry bo planuje nabijać ~7-8 tys. rocznie także pewnie co dwa max trzy sezony tył będzie zmieniany :) Póki co jeżdżę raz w tygodniu (studia) i nabiłem już prawie 1.500 km przez 2 miesiące, mógłbym nie schodzić z Kawki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mało w życiu widziałeś. Podjedź kiedyś na motobajzel jakiś. Widziałem na sprzedaż opony stare jak wino, ludzie kupowali. Pamiętaj w jakim kraju żyjesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.