b.pawelek Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam serdecznie bo to moj pierwszy post na tym forum. Nie wiem czy jest jakis specjalny temat do powitan bo pisze z komorki i ciezko sie szuka czegokolwiek. Z gory dziekuje wiec za wyrozumialosc. Sprawa dotyczy xj 600 z 94 roku, ale zalezy mi tez na generalnej zasadzie.wymienilem u siebie wydech na 2 przeloty(nie regulowalem po tym gaznikow) i teraz chce dolozyc jeszcze filtr KNa i pojechac na regulacje. Spotkalem sie z opinia, ze zakres regulacji moze byc nie wystarczajacy i ze konieczna bedzie wymiana iglic, dysz lub innych blizej nieokreslonych czesci. Jestem ciekaw waszej opinii. Naprawdebjest tak ze odetkanie dolotu pociaga za soba takie konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Witam serdecznie bo to moj pierwszy post na tym forum. Nie wiem czy jest jakis specjalny temat do powitan bo pisze z komorki i ciezko sie szuka czegokolwiek. Z gory dziekuje wiec za wyrozumialosc. Sprawa dotyczy xj 600 z 94 roku, ale zalezy mi tez na generalnej zasadzie.wymienilem u siebie wydech na 2 przeloty(nie regulowalem po tym gaznikow) i teraz chce dolozyc jeszcze filtr KNa i pojechac na regulacje. Spotkalem sie z opinia, ze zakres regulacji moze byc nie wystarczajacy i ze konieczna bedzie wymiana iglic, dysz lub innych blizej nieokreslonych czesci. Jestem ciekaw waszej opinii. Naprawdebjest tak ze odetkanie dolotu pociaga za soba takie konsekwencje?Przelot + KN prawie zawsze równa się wymiana dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 już mi tu kolega proponował z forum coś zgodnego z moim wyobrażeniem.Aby zamiast kupować drogiego zestawu dynojetów, kupić po prostu większych dysz i na tym to próbować ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 już mi tu kolega proponował z forum coś zgodnego z moim wyobrażeniem.Aby zamiast kupować drogiego zestawu dynojetów, kupić po prostu większych dysz i na tym to próbować ogarnąć.No przecież to oczywiste :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 najwyraźniej nie dla wszystkich. Bo w dwóch wcześniejszych serwisach, z tego jeden autoryzowany twierdzili, że dynojety to konieczność. Zamiast ograniczyć się do wymiany samych np dysz głównych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 najwyraźniej nie dla wszystkich. Bo w dwóch wcześniejszych serwisach, z tego jeden autoryzowany twierdzili, że dynojety to konieczność. Zamiast ograniczyć się do wymiany samych np dysz głównych.I te Dynojety oni chcieli Ci sprzedać tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 (edytowane) dokładnie tak.znałem tylko 2 serwisy w wawie (jeden z nich to ASO Yamahy) i w obu usłyszałem o tych dynojetach.Ma ktoś pomysł jak dobrać większe dysze?fabryczne to 105/102,5/102,5/105 dzięki Edytowane 15 Maja 2012 przez b.pawelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Na poczatek iglice w gore o milimetr lub 2.Glownie przebywasz w srednim zakresie obrotow, a tym rzadzi uklad iglica / rozpylacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 jak tylko znajdę kogoś w wawie, kto mi to zrobi to się zastosuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś się do Jimiego (jimi11), ma warsztat w Twoich okolicach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nie jestem w stanie znaleźć żadnego namiaru na niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/user/34779-jimi11/ Możesz wysłać PW Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.pawelek Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 już się z nim skontaktowałem, dzieki. zakładam, że skoro o nim wspomniałeś, to również polecasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zdecydowanie, nie odwali fuszery :lalag: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.