Shinigami Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ilość ramion wahacza nie ma znaczenia, bo pracują w tej samej płaszczyźnie. Mówiąc "ściskanie" i "rozprężanie" mamy na myśli wyłącznie zakres ich pracy góra-dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Im większe obroty tym dupa bardziej idzie do góry? A to nie jest tak, że jak odwijam manetkę, czyli dodając gazu podnoszę obroty, to do góry idzie przód? A dupa się unosi przy hamowaniu, w tym momencie też siada przód.Nie, jest odwrotnie i przez to jest wiele gleb na zakrętach, bo ludzie nie odkręcają gazu w złożeniu, moto siada na zawieszeniu zamiast się podnieść i przycierają podnóżkami, stopkami czy plastikami i potem jest gadanie, że "opony puściły" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 A jak jest wał zamiast łańcucha? :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Raczej nie powinien gasnąć, a jeśli już, to jak mówcie o backflipach to po prostu jak moto jest do góry nogami to mogło by zgasnąć.. a wiesz co to jest "siła odśrodkowa"?dlaczego miało by gasnąć? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 A jak jest wał zamiast łańcucha? :)to niczego nie zmienia przecież, a dodatkowo dochodzi moment reakcyjny wału napędowego. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 W fmx przy lądowaniu dodajesz gazu po to by ci zawieszenie nie dobiło, dodatkowo odkręcony gaz pozwala skorygować skoszony motocykl względem toru jazdy. Gazu w powietrzu dodajesz żeby mieć lepszą kontrole nad motocyklem, spróbuj wyprostować whipa bez gazu to się przekonasz, i tak jak już wcześniej ktoś wspomniał dodanie gazu w locie powoduje podniesienie przodu motocykla, jeśli chce się obniżyć przód to odejmuje się/zamyka gaz i dla lepszego i szybszego efektu wciska się tylni hamulec W motocrossie dodatkowo zbija się bieg w dół i odkręca gaz na max ponieważ podczas lotu się zwalnia i takie działanie ma na celu uniknięcie zdławienie silnika oraz kontynuowanie jazdy pełnym ogniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.