emil1005 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Motocykl pochodzi z 99roku, przebieg 53tys. Odpala ale ciągle trzeba trzymać gaz bo poniżej 2tys gaśnie. Na obroty wkręca się niezbyt płynnie. Jaka może być przyczyna? Czytałem o pękających tulejach i braku kompresji w tym modelu ale to chyba nie to bo nie dymi na niebiesko itp. Jak myślicie jaka może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Psiknij samostartem w okolice krućców gaźnikowych, powiedz czy obroty podskoczyły . Zobacz swiece - czy wyglądaja identycznie i jaki mają kolor .Założe się że stał dłużej nieodpalany- gaźniory do roboty i świece do wymiany . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Stał ze dwa lata, nawet paliwa w baku nic nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Stał ze dwa lata, nawet paliwa w baku nic nie było.Czyli nie zrobiłeś serwisu gaźników po tym postoju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Nic nie było robione. Pytam, bo wyczytałem w necie, że ktoś miał podobne objawy i było to brakiem kompresji spowodowane dlatego pytam. Ale u niego odmą spaliny szły i jak odłączało się wąż z odmy do airboxu to było w miarę ok, trzymała obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Zasyfione dysze wolnych (pilot jets ).Trzeba wyczyscic gazniki, najlepiej na myjce ultradzwiekowej, jako ze dlugo stal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 W tym modelu koniecznie trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia sprężania, po to chociażby aby zaoszczędzić "pobocznej" pracy na gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.