M a D a F a K a Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Spalanie do 120 nie powinno przekraczać 6 literków, gaźniki te mają dwa podstawowe myki decydujące o spalaniu. Sprawdź sprawność układu rozruchowego (ssania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Perfidne ssanie które lubi się podwieszać. W skład serwisu gaźników wchodzi kontrola i ewentualna korekta poziomu paliwa, skoro mechanik kumaty to pewnie tam zajrzał i zmierzył. Niech zrobi jeszcze raz. Skład mieszanki niech będzie ustawiony w "okolicach" wartości książkowej. Niektórzy mechanicy tak robię że niewłaściwą pracę silnika korygują składem a wina leży gdzieś indziej ale tu jest łatwiej pogrzebać niż wyjmować gaźniki co chwila. Gaźniki w Bandziorach lubią szarpać nerwy mechaników. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Różnicy po regulacji nie poczułem tyle że mam niższe wolne obroty i przy ruszaniu muszę dać więcej gazu ale silnik elegancko pracuje :)Ssanie działa prawidłowo. Iglica na którym ząbku powinna być? bo w serwisówce nie mam informacji a w wyszukiwarce nie znalazłem Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez agent 303 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 pierwsze co zrob to swiece wykrec i zobacz ich kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Świece czarne a iglica ustawiona na 4 wcięciu od góry a w ogóle jest 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Hehe , to sprawdź w serwisówce jak powinno być a na dobry początek możesz przestawic iglice na środkowe położenie . Moze nawet obejdzie się bez wyciągania gaźników - wieczka membran masz dostepne od góry . Najlepiej zrób to rękami i czasem mechanika któy to ustawiał . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jak nie robił tych gaźniczków to lepiej niech za to się weźmie ktoś, kto wie, że są tam takie małe oringi i bardzo łatwo je zgubić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 to albo iglica w dol albo skald mieszanki o pol obrotu mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jak nie robił tych gaźniczków to lepiej niech za to się weźmie ktoś, kto wie, że są tam takie małe oringi i bardzo łatwo je zgubić.Kiedyś na serwis przyjechał koleś GS-em , no i nie miał tych o- ringów . Moto chodziło "jak chciało " i paliło jak smok. Uzupełniłem , ustawiłem i wszystko wróciło do normy .To jest , zdaje się , oring uszczelniający kanał podciśnienia tylnej części membrany. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 to albo iglica w dol albo skald mieszanki o pol obrotu mniej Śruby składu mieszanki są odpowiedzialne za obroty jałowe i niskie, mają niewielki wpływ na kolor świec. Iglice trzeba przestawić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) to czemu miałem białe kolanko wydechowe ?? a po dodaniu już nie pamiętam 1.5 obrotu było ok. na wysokich obrotach przestawał ten gar palic Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Skoro na wysokich obrotach przestawał Ci jechać to winna jest dysza główna lub za niski poziom paliwa w komorze Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 jak kolektor na jednym garze bialy jak wlosy babki 90 letniej po korekcjie skladu mieszanki bylo ok bo ten gar w koncu zaczął pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 U mnie okazało się że membrana w kraniku rozwaliła się. Jakiś śmieć się dostał i cały czas paliwo leciało i nadmiarem z gaźnika wywalało. Teraz już jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.